חנות און ליין לטכנאים

שער לגילוי מתכות

שתף את הפוסט

[vc_row][vc_column][boc_heading html_element="h1"]שער לגילוי מתכות[/boc_heading][vc_column_text]

אמצעי בטיחות במקומות ציבוריים שונים מהווים גורם חשוב ביצירת תחושה של ביטחון ורוגע והן בשמירה על שלומם של אנשים. העובדה שער לגילוי מתכותהזו נכונה פי כמה בישראל שיש בה מציאות ביטחונית לא פשוטה שדורשת התקנה של אמצעים שונים שנועדו למנוע פגיעה ברכוש ובנפש, וגם לשמש כגורם הרתעה מפני ניסיונות לבצע חבלות.

אילו אמצעים כאלו יש כיום?

מבנים ומקומות ציבוריים שונים מהווים קרקע פורייה לניסיונות לחבלה הן מבית והן מחוץ, ולכן יש למגן אותם בכל דרך אפשרית. אחד הפריטים שעושים זאת בצורה נפלאה הוא שער לגילוי מתכות שניתן להציב בכניסה למוקדים שונים ובכך לאתר חפצים חשובים שנמצאים על גופם של אנשים שמבקשים להיכנס אליהם. הודות למערכת סריקה מתקדמת ויכולת לאתר גם את פריטי המתכת הקטנים ביותר, שער לגילוי מתכות מהווה את האמצעי הראשון לשמירה על ביטחונם של אנשים במגוון מקומות.

הגלאים המתוחכמים הללו מבצעים סריקה מהירה או איטית בהתאם לצורכי המקום ובעצם עוזרים לאתר פריטים שונים ממתכות שאנשים נושאים על גופם או בתוך תיק או מטען שיש להם. בעזרת שער לגילוי מתכות, אף אדם לא יוכל לעבור בלי שהוא ייסרק טרם לכן והשומרים במקום יוודאו שהוא לא נושא על עצמו פריטים שמסכנים חיי אדם.

שער לגילוי מתכות – היכן יש להציב אותו?

התשובה לשאלה הזו פשוטה שכן בכל מקום שיש בו תנועה ערה של אנשים יש להציב שער לגילוי מתכות. המקומות החשובים ביותר בהם יש להתקין שערים מסוג זה הם שדות תעופה, בתי חולים ומבנים ציבוריים שלאנשים רבים יש גישה אליהם במהלך היום וגם הלילה. שער לגילוי מתכות כיום יכול לאתר גם חלקי מתכת שמוסווים בעזרת גורמים אחרים, וזהו יתרונם המשמעותי בכל הנוגע לביטחון. בעזרת השערים הללו ניתן יהיה למגן מקומות רבים בצורה מיטבית סביב השעון ולמנוע אירועים ביטחוניים חמורים עוד לפני שהם מספיקים להסלים.

במציאות הביטחונית בישראל, לא ניתן להמעיט באמצעי בטיחות שונים, בייחוד במקומות ציבוריים. שער לגילוי מתכות הוא אחד האמצעים הטובים ביותר למיגון מקומות ציבוריים שכן הוא סורק באופן מלא את גופם של אנשים ואת המטען שהם נושאים עמם ובכך יכול למנוע חדירה של גורמים מסוכנים למקומות ומבנים ציבוריים ברחבי הארץ.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][boc_divider divider_height="4px" divider_color="#dd3333"][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_column][boc_button btn_content="לחנות שערים לגילוי מתכות" href="https://www.zbm.co.il/%D7%A7%D7%98%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94/%D7%92%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%99-%D7%9E%D7%AA%D7%9B%D7%95%D7%AA/" css_animation="fade-in" icon="icon icon-shop"][boc_heading]לפרטים נוספים ולקביעת פגישה עם יועץ מיגון [/boc_heading][boc_heading]מלא את פרטיך ונציגנו יחזרו אליך בהקדם[/boc_heading][boc_divider divider_height="4px" divider_color="#dd3333"][contact-form-7 id="33180"][/vc_column][vc_column][/vc_column][vc_column_text][/vc_column_text][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

[/vc_column][/vc_row]

הירשם לניוזלטר שלנו

קבל עדכונים ולמד מהטובים ביותר

עוד לחקור

רוצה להגן על הנכס

המומחים למצלמות אבטחה - 20 שנות ניסיון וידע מקצועי

פנה אלינו ונשמח לתת לך הצעת מחיר

מצלמות אבטחה ממונעות HIKVISION
פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?