חנות און ליין לטכנאים

תאי אחסון לטלפונים סלולריים

זד.בי.אם מערכות מציעה פתרונות אחסון נוחים ואיכותיים לטלפונים ניידים שנועדו להגן על על אבטחת המידע האישיים שלך. מהארנק והמפתחות , ועד לסמארטפון והטאבלט , יש לנו את תא האחסון המושלם לכל תרחיש.

Price
 ₪
05558
Manufacturers

ארון הפקדה לטלפונים סלולריים

ארון הפקדה לטלפונים סלולריים הם לוקרים המשמשים לאחסון טלפונים סלולריים, מחשבים ניידים וציוד אלקטרוני אחר. הם נועדו לספק דרך בטוחה ומאובטחת לאנשים לאחסן את חפציהם. אלה נמצאים בדרך כלל בשדות תעופה, בתי ספר, בתי חולים וספריות. הם מציעים שקט נפשי לאנשים שרוצים להגן על חפציהם מפני גניבה או נזק.

אנחנו צריכים למצוא מקום שבו נוכל לשמור על בטיחות המכשירים האלקטרוניים שלנו, אך יחד עם זאת במקום שהוא לא רחוק מדי. לכן תאי אחסון לטלפונים סלולריים הם כל כך יקרים: הם גם מגנים וגם נגישים.

אנו משתמשים בתאי האחסון בטלפון שלנו כדי לשמור על בטיחות כל הפריטים הקטנים שלנו. זה חוסך יותר מקום לטלפונים אחרים, כבלים וכו' ומבטיח שהמידע האישי מאובטח.

כאשר אתה משקיע בלוקר למשרד שלך, אתה רוצה לוודא שהוא בגודל ובמאפיינים הנכונים. ניתן להתקין את הלוקרים על הקיר או על הרצפה, בהתאם לסוג השטח העומד לרשותכם. ניתן לבחור בין מספר מנגנוני נעילה שונים: מנעול עם קוד אישי ,שימוש במפתחות טביעת אצבע ,או זיהוי פנים.

תאי אחסון להפקדת טלפונים סלולריים

טלפונים סלולריים הם הרבה יותר מסתם אמצעי תקשורת. הם מחזיקים מידע רב ערך על בעליהם, כולל רשימת אנשי קשר, אפליקציות שנותנות גישה למידע ועסקאות פיננסיות, תמונות, קבצים ועוד הרבה.

מסיבה זו, חשוב להחזיק את הטלפון בתא בו לא ניתן לגנוב אותו, אך גם בו המידע אינו נגיש למי שאין לו גישה לאזור זה.

כיום, רוב האנשים רגילים יותר לדבר בטלפון מאשר לנהל שיחה פנים אל פנים. זה בגלל השכיחות של טלפונים ניידים וזה גרם לארגונים רבים להתחיל לחפש דרכים לשמור על הפגישות שלהם ללא הפרעות חיצוניות.

טלפונים סלולריים גורמים להסחת דעת רבה במהלך הרצאות ואירועים ציבוריים. בתי ספר ואוניברסיטאות ברחבי העולם משתמשים בלוקרים לטלפונים סלולריים כדי למנוע שימוש בטלפונים במהלך הרצאות. גם בשיטה זו נעשה שימוש בבריכות ציבוריות רבות, והן מצאו הצלחה במניעת שימוש בטלפונים במהלך שיעורי שחייה, מה שמהווה הסחת דעת אדירה הן לתלמידים והן למדריכים.

שמירה על אבטחת המידע שלך היא קרב מתמשך. טלפונים נגנבים מדי יום ויכול להיות קשה להתגונן מפני סיכון זה. אנשים רבים עוסקים בפעילויות הנושאות את הטלפון שלהם איתם, כמו טיפוס, ריצה, רכיבה על אופניים וספורט ימי. זה מגביר את הסיכון שטלפונים סלולריים יאבדו או ייגנבו. גלה היכן עליך לאחסן את הטלפון שלך על סמך הפעילות שבה אתה עוסק.

כוורת לטלפונים ניידים

כוורת לטלפונים ניידים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח, מוגנים, נטענים.

טלפונים ניידים הם אחד מהמוצרים הפופולריים ביותר בעולם. בין אם אתה צריך מטען למשרד שלך, מכשיר כדי לשמור על קשר עם המשפחה שלך או סתם מכשיר חדש ומלוטש, יש משהו לכולם. הבנקים החלו להציע אפשרויות בנקאיות נוחות יותר וכעת הם מציעים ארונות כספות לטלפונים הניידים שלך בזמן שאתה מנהל עסקים.

כוורת לטלפונים ניידים מספקים פתרון חכם, יעיל ומתקדם המותאם לצרכי ארגוני אבטחה, משרדי ממשלה, ארגונים חשאיים, אוניברסיטאות וארגונים נוספים.

כוורת לטלפונים ניידים הם פתרון חכם, יעיל ומתקדם המותאם לצרכי ארגוני ביטחון, משרדי ממשלה, ארגונים חשאיים, אוניברסיטאות וארגונים נוספים. עם הדוכן הזה, המאבטחים לא צריכים לשוטט במתקן כדי לבדוק אם יש אנשים עם טלפונים ניידים.

תאי אחסון והפקדה לטלפונים סלולריים

אנו מציעים תאי אחסון לטלפונים סלולרים המתאימים לצרכי העסק שלך וניתנות להתאמה אישית לצרכיו הייחודיים של הלקוח.

תאי אחסון לטלפונים סלולרים מספקים פתרון חכם, יעיל ומתקדם המותאם לצרכים האישיים של ארגוני ביטחון, משרדי ממשלה, ארגונים חשאיים, אוניברסיטאות וארגונים נוספים.

לתאי אחסון לטלפונים סלולרים יש אופציה להטעין את כל סוגי המטענים לטלפונים הסלולריים, הטוען את המכשיר בזמן שהייתו בתא.

המוצר קל לתלייה עצמית וכל תא ננעל ע"י מפתח המאפשר אבטחה ושמירה על המכשירים המאוחסנים

תאי אחסון להפקדת טלפונים סלולריים לפני ישיבות/כנסים/ארועים או כל פורום שהכנסת טלפונים סלולריים אינה מורשית.  אולמות בית משפט מאובטחים וכל אזור שבו הכנסת טלפונים סלולריים אינה מורשית מסעדות עם פינות אוכל ייעודיות ללא טלפון בהן הכנסת טלפונים סלולריים אינה מורשית.

בזד בי אם תמצא פתרון לשמירת הטלפון הנייד במקום בטוח ומוגן שאף מאפשר את טעינתו.

פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?