חנות און ליין לטכנאים

מערכת אזעקה בירושליםshield

ישנם מקרים רבים של פלישה לאזורים מסוימים שהיו יכולים להימנע אם רק היו במקומות הללו מערכות אבטחה טובות. יתרה מזאת, ישנם אפילו מקרים בהם פולשים כלל לא היו מעזים לדרוך במקומות מסוימים בגלל גורמי הרתעה שהותקנו בהם ונועדו למנוע בדיוק מצבים כאלו.

 


alarm-system-with-passwordהתרחישים הללו נשמעים דמיוניים, אך כיום זו מציאות לכל דבר. עם טכנולוגיית האבטחה המתקדמת כיום, אתם יכולים להתקין מערכות אזעקה בכל מקום בו אתם נמצאים, כמו מערכות אזעקה בירושלים למשל, ולהגן על עצמכם, על מי שסביבכם וגם על רכושכם.

 


 

house-protected-by-surveillance-system-with-alarm-connected-to-cellphoneכיצד זה עובד?
מערכות אזעקה משמשות בראש ובראשונה כמערכות התרעה עבור פולשים. בדומה למנעולים, רק מי שיש לו מפתח, קוד או ססמא עבור מערכת האזעקה המותקנת יכול לפתוח אותה בכל עת. כאשר זה לא המקרה, כמו בפלישה של גורמים לא רצויים למשל, מערכת האזעקה קולטת את המתרחש ושולחת אזעקה חזקה ומחרישת אוזניים.

 


person-running-with-alarm-sound-circular-symbolבאופן הזה הפולש נרתע מהצליל ובורח מהמקום לפני שהספיק לעשות משהו. במקביל לאזעקה, נשלחת התרעה לגורמי אבטחה וביטחון שיכולים להגיע למקום ולראות מה קורה. במקרים רבים הם יוכלו לתפוס את הפושע לפני שהספיק לעשות משהו, ובכך למנוע ממנו להסב נזקים לנפש או לרכוש. מערכות אזעקה עבור המטרות הללו ניתנו להתקנה בבתים פרטיים, בתי עסקים וגם במוסדות ציבוריים שנחוץ שתהיה בהם אבטחה נוספת מלבד שומרים ומשגיחים למיניהם.


 

ZBM – זד. בי. אם מערכות אבטחה ותקשורתהיכן אוכל לרכוש מערכת אזעקה בירושלים?

כמו במכשירים רבים אחרים, חשוב לרכוש מערכות אזעקה מחברה בעלת שם וניסיון שמתמחה בנושא הזה. חברת זד. בי. אם היא אחת החברות המתקדמות בתחום האבטחה, והודות למוצרים האיכותיים שאנו משווקים, ההתקנה המקצועית וגם ההתאמה לצרכים שלכם, תוכלו להיות עם ראש שקט בכל רגע ורגע.


peace-talksאת מערכות האזעקה שלנו תוכלו לבחור לאחר ייעוץ והתאמה לצרכים שלנו, ואנו בזד. בי. אם נתקין אותן היכן שתרצו, כמו מערכות אזעקה בירושלים למשל. עם המערכות המתקדמות הללו, רק האנשים הנועזים או הטיפשים ביותר יעזו להתקרב למבנה שאתם רוצים לאבטח, ואתם מצדכם תהיו מוגנים בכל עת בלי לחשוש שמא תהיה חדירה לא רצויה של פולשים.

 


[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]יצרני מערכות אזעקה

 

[/vc_column_text][vc_column_text]נא מלא/י את פרטיך ונציגנו ישמח לחזור אליך במהרה![/vc_column_text][contact-form-7 id="33180"]

[/vc_column][/vc_row]
פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?