חנות און ליין לטכנאים

מצלמות אבטחה רשת IP צינור- 8 מגה פיקסל 4k תוצרת DAHUA

מצלמות אבטחה רשת IP צינור- 8 מגה פיקסל 4k תוצרת DAHUA חסכונית וקלה להתקנה, זהו הפתרון המושלם למעקב וידאו ברזולוציה גבוהה.

מחיר
 ₪
6382538
Manufacturers

סינון לפי רזולוציה

Resolutions Security camera

סדרה

Series
      Camera features

      תצורת מצלמה

      סוג עדשה קבועה /משתנה /זום חשמלי

      עדשות

      Lens size

      בחר גודל זום אופטי:

        WDR

          טווח אינפרא IR

          IR irradiation distance

          לוקס

          LUX לוקס

          בחר רמת אטימות למים:

            בחר רמת מיגון אנטי ואנדלי:

            (Impact Protection(IK

              פילטר לפי אנליטיקה

                    בחר גודל חישן :

                    POE

                      סינון לפי מספר ערוצים אנלוגים

                        רזולוציה מקסימאלית לערוץ אנלוגי DVR

                          רזולוציה מקסימאלית לערוץ IP אי פי NVR

                          קיבולת דיסק קשיח מקסימאלית

                                בחר חבילת מצלמות:

                                  מספר דיסקים מקסימאלי

                                    מצלמות אבטחה רשת IP צינור- 8 מגה פיקסל 4k

                                    מצלמות אבטחה של Dahua 8 מגה פיקסל הן התגלמות של טכנולוגיית מעקב מתקדמת.

                                    עם הרזולוציה הגבוהה והתכונות החדישות שלהן, המצלמות הללו מציעות בהירות ופרטים שאין שני להם בלכידת כל רגע. כשזה מגיע לאבטחת המקום שלך, מצלמות אבטחה של Dahua 8 מגה פיקסל הן בחירה מצוינת. איכות התמונה המעולה שלהם מבטיחה ששום פרט לא ייעלם מעיניהם, ומספקת לך קטעים צלולים לניטור וניתוח יעילים. בין אם אתה צריך לפקח על שטח גדול או להתמקד בנקודות עניין ספציפיות, מצלמות אבטחה של Dahua 8 מגה פיקסל מספקות כיסוי יוצא דופן עם עדשות זווית רחבה וזוויות צפייה מתכווננות. אתה יכול לסמוך על המצלמות הללו כדי לתפוס כל זווית ולספק מעקב מקיף עבור הרכוש שלך. בנוסף לאיכות התמונה המרשימה שלהן, מצלמות האבטחה של Dahua 8 מגה פיקסל מתהדרות גם בתכונות מתקדמות כגון יכולות ראיית לילה, זיהוי תנועה וגישה מרחוק. זה אומר שאתה יכול לפקוח עין על הנכס שלך גם בתנאי תאורה חלשה או כשאתה רחוק מהמקום. השקעה במצלמות אבטחה 8 מגה פיקסל של Dahua היא בחירה חכמה לכל מי שמעריך אבטחה ברמה גבוהה ושקט נפשי. עם הטכנולוגיה המתקדמת והביצועים האמינים שלהן, מצלמות אלו מבטיחות שיש לך עיניים על הנכס שלך בכל עת. אל תתפשרו על בטיחות – בחרו במצלמות אבטחה של Dahua 8 מגה פיקסל ליכולות מעקב ללא תחרות.

                                    מהן התכונות העיקריות של מצלמות האבטחה ברשת 8 מגה

                                    פיקסל 4k מתוצרת DAHUA?

                                    מצלמות האבטחה ברשת DAHUA 8 מגה פיקסל 4k מציעות מגוון תכונות מרשימות שגורמות להן לבלוט בשוק. מצלמות אלו נועדו לספק צילומי מעקב ברזולוציה גבוהה עם בהירות ופרטים יוצאי דופן. אחד המאפיינים העיקריים של המצלמות הללו הוא רזולוציית 8 מגה פיקסל שלהן, המאפשרת לקבל תמונות חדות וברורות להפליא. עם רמת פירוט זו, תוכלו לזהות בקלות פרצופים, חפצים ולוחיות רישוי, תוך הבטחת אבטחה מרבית ושקט נפשי. בנוסף לרזולוציה הגבוהה שלהן, מצלמות אבטחה רשת אלו תומכות גם בהקלטת וידאו 4k. משמעות הדבר היא שתוכלו לצלם קטעים ברזולוציה פי ארבעה ממצלמות HD סטנדרטיות, וכתוצאה מכך איכות תמונה מעולה. תכונה בולטת נוספת היא יכולות קישוריות הרשת המתקדמות שלהם. מצלמות אלו מצוידות ביציאות Wi-Fi ו-Ethernet מובנות, המאפשרות שילוב חלק בתשתית הרשת הקיימת שלך. זה מאפשר גישה מרחוק להזנות וידאו חיות והשמעה מכל מקום באמצעות סמארטפון או מחשב. יתר על כן, מצלמות DAHUA אלו מגיעות עם טכנולוגיית זיהוי תנועה מתקדמת. הם יכולים לזהות בצורה חכמה תנועה בתוך שדה הראייה שלהם ולשלוח התראות בזמן אמת למכשיר הנייד או האימייל שלך. זה מבטיח שלעולם לא תפספס אף אירוע או תקרית חשובה. לבסוף, מצלמות אלו בנויות לעמוד בתנאי מזג אוויר שונים עם הבנייה העמידה שלהן ודירוג עמיד בפני מזג אוויר IP67. בין אם זה גשם או ברק, הם ימשיכו לספק ביצועים אמינים מבלי להתפשר על איכות התמונה. לסיכום, המאפיינים העיקריים של מצלמות האבטחה ברשת DAHUA 8 מגה פיקסל 4k כוללות יכולות הדמיה ברזולוציה גבוהה, תמיכה בהקלטת וידאו 4k, אפשרויות קישוריות מתקדמות לרשת, טכנולוגיית זיהוי תנועה חכמה ועיצוב עמיד בפני מזג אוויר.

                                    כיצד טכנולוגיית ה-IP משפרת את הביצועים של מצלמות אלו?

                                    טכנולוגיית IP מחוללת מהפכה בביצועים של מצלמות בכך שהיא מציעה מגוון יתרונות שמערכות אנלוגיות מסורתיות פשוט לא יכולות להשתוות אליהם. בראש ובראשונה, טכנולוגיית IP מאפשרת רזולוציה ואיכות תמונה גבוהה יותר, ומאפשרת צילום ברור ומפורט יותר. זה חיוני ביישומי מעקב שבהם כל פרט חשוב. בנוסף, מצלמות IP מציעות גמישות רבה יותר מבחינת התקנה ומדרגיות. עם היכולת להתחבר לתשתית הרשת הקיימת, ניתן לפרוס את המצלמות הללו בקלות ולשלב אותן במערכות אבטחה גדולות יותר. זה מבטל את הצורך בכבלים נרחבים ומפחית את עלויות ההתקנה. יתר על כן, טכנולוגיית IP מאפשרת תכונות מתקדמות כגון גישה מרחוק וניטור. משתמשים יכולים לצפות בנוחות בצילומים חיים או מוקלטים מכל מקום עם חיבור לאינטרנט, מה שמשפר את הנוחות והיעילות. יתרה מכך, מצלמות IP נהנות מיכולות ניהול נתונים משופרות. הם יכולים להשתמש בניתוח וידאו חכם כדי לזהות אירועים ספציפיים או אובייקטים מעניינים, להפחית אזעקות שווא ולשפר את יעילות האבטחה הכוללת. לסיכום, טכנולוגיית IP משפרת משמעותית את ביצועי המצלמה על ידי אספקת איכות תמונה מעולה, גמישות בהתקנה, נגישות מרחוק, תכונות מתקדמות ויכולות ניהול נתונים יעיל. ברור שאימוץ טכנולוגיה זו חיוני למיצוי הפוטנציאל של מערכות מעקב מודרניות.

                                    האם ניתן לשלב מצלמות אלו עם מערכות אבטחה קיימות ברשת?

                                    בהחלט! מצלמות אלו אכן יכולות להשתלב בצורה חלקה עם מערכות האבטחה הקיימות ברשת. הודות לתקן ONVIF (Open Network Video Interface Forum), המבטיח יכולת פעולה הדדית בין התקני אבטחה שונים מבוססי IP. על ידי עמידה בתקן ONVIF, מצלמות אלו יכולות לתקשר בקלות ולשתף זרמי וידאו עם התקנים אחרים התואמים ל-ONVIF, כגון NVRs (מקליטי וידאו ברשת), VMS (מערכות ניהול וידאו) וציוד אבטחה אחר ברשת. אינטגרציה זו מאפשרת ניהול אחיד ומרוכז של מערכת האבטחה כולה, מתן תצוגה מקיפה של כל המצלמות המחוברות ומאפשר ניטור, הקלטה וניתוח יעילים של קטעי וידאו. אז היה סמוך ובטוח, שילוב המצלמות הללו בתשתית האבטחה הקיימת שלך היא גם ריאלית וגם מומלצת עבור יכולות מעקב משופרות.

                                    מהם היתרונות של שימוש במצלמות אבטחה ברשת DAHUA על פני מותגים אחרים?

                                    בכל הנוגע למצלמות אבטחה לרשת, DAHUA בולטת ממותגים אחרים עם יתרונותיה הרבים. בראש ובראשונה, מצלמות אבטחה ברשת DAHUA מציעות איכות תמונה מעולה. עם טכנולוגיה מתקדמת וחיישנים ברזולוציה גבוהה, הם מצלמים צילומים ברורים ומפורטים, ומבטיחים שכל פרט נלכד במדויק. בנוסף לאיכות תמונה יוצאת דופן, מצלמות DAHUA מתהדרות במגוון רחב של תכונות המשפרות את האבטחה. אלה כוללים ניתוח וידאו חכם, זיהוי תנועה ויכולות זיהוי פנים. תכונות כאלה מאפשרות ניטור יזום וזיהוי יעיל של איומים פוטנציאליים. אמינות היא יתרון מרכזי נוסף בשימוש במצלמות אבטחה ברשת DAHUA. מצלמות אלו, שנבנו מחומרים חזקים ומעוצבות לעמוד בסביבות קשות, ידועות בעמידותן. הם יכולים לפעול בצורה חלקה בתנאי מזג אוויר שונים מבלי לפגוע בביצועים. יתר על כן, DAHUA מספקת תמיכה טכנית מקיפה ושירות לקוחות אמין. צוות המומחים שלהם זמין לסיוע בכל שאלה או בעיה שעלולה להתעורר במהלך ההתקנה או ההפעלה. לבסוף, DAHUA מציעה תמחור תחרותי מבלי להתפשר על האיכות. בהשוואה למותגים אחרים בשוק, מצלמות האבטחה ברשת שלהם מספקות תמורה מצוינת לכסף. לסיכום, בחירה במצלמות אבטחה ברשת DAHUA על פני מותגים אחרים מבטיחה איכות תמונה מעולה, תכונות מתקדמות לאבטחה משופרת, אמינות בתנאים שונים, תמיכת לקוחות מעולה ותמחור תחרותי.

                                    האם מצלמות אלו מתאימות למעקב פנימי וחיצוני כאחד?

                                    בהחלט! מצלמות אלו מתוכננות להיות רב תכליתיות ומתאימות למעקב פנימי וחיצוני כאחד. בין אם אתה צריך לפקח על פנים הבית או המשרד שלך, או לפקוח עין על האזורים ההיקפיים והחיצוניים, המצלמות הללו עומדות במשימה. הם בנויים מחומרים עמידים ודיור עמיד בפני מזג אוויר, מה שמבטיח שהם יכולים לעמוד בתנאי סביבה שונים. מאור שמש קשה ועד גשם חזק, המצלמות הללו ימשיכו לספק צילומי מעקב אמינים. בנוסף, מצלמות אלו מציעות תכונות מתקדמות כגון יכולות ראיית לילה וטכנולוגיית זיהוי תנועה, מה שהופך אותן לאידיאליות לניטור חללים פנימיים וחיצוניים כאחד. אז בין אם אתה מודאג לגבי אבטחה פנימית ובין אם אתה רוצה לפקוח עין פקוחה על המראה החיצוני של הנכס שלך, המצלמות הללו סיסו אותך.

                                    מה טווח המחירים של מצלמות אבטחה רשת 8 מגה פיקסל 4k אלה?

                                    טווח המחירים למצלמות אבטחה רשת 8 מגה פיקסל 4k נופל בטווח סביר של 900 עד 3000 ₪ למצלמה. חשוב לקחת בחשבון את האיכות והתכונות שמציעה כל מצלמה בטווח המחירים הזה כדי להבטיח שאתה מקבל את התמורה הטובה ביותר עבור ההשקעה שלך. על ידי השוואה בין דגמים שונים והמפרטים שלהם, אתה יכול לקבל החלטה מושכלת העונה לצרכי האבטחה שלך מבלי להתפשר על האיכות.

                                    האם למצלמות יש תוכנה או תכונות נוספות לניטור וניתוח מתקדמים?

                                    בהחלט! מצלמות DAHUA מצוידות בתוכנה מתקדמות ובתכונות נוספות המאפשרות יכולות ניטור וניתוח מתקדמות. מצלמות אלו חורגות מעבר ללכידת קטעים בלבד, שכן הן מגיעות עם פתרונות תוכנה רבי עוצמה המשפרים את הפונקציונליות שלהן. עם מצלמות DAHUA, אתה יכול לצפות למגוון תכונות שנועדו לספק ניטור וניתוח מקיפים. אלה עשויים לכלול ניתוח וידאו אינטליגנטי, זיהוי פנים, זיהוי לוחיות רישוי, ספירת אנשים, מעקב אחר אובייקטים ועוד. תכונות כאלה מאפשרות ניטור בזמן אמת וניתוח נתונים יעיל כדי להבטיח אבטחה ומעקב מיטביים. אז תהיו בטוחים, כשאתם בוחרים במצלמות DAHUA, אתם לא רק מקבלים חומרה מהשורה הראשונה אלא גם את התוכנה הדרושה ותכונות נוספות לניטור וניתוח מתקדמים.

                                    האם אתה יכול לספק המלצות של לקוחות או מקרי מקרה המציגים את היעילות של מצלמות אבטחה ברשת DAHUA?

                                    בהחלט! יש לנו מגוון המלצות של לקוחות ומקרי מקרים המציגים את היעילות של מצלמות אבטחה ברשת DAHUA. הלקוחות שלנו חוו שיפורים משמעותיים במערכות האבטחה שלהם לאחר הטמעת מצלמות DAHUA. עדות אחת כזו היא מבעל חנות קמעונאית שנאבקה בבעיות גניבה וונדליזם. לאחר התקנת מצלמות אבטחה ברשת DAHUA, הם הבחינו בירידה משמעותית בתקריות והצליחו לזהות ולתפוס את האשמים באמצעות ראיות וידאו ברורות. במקרה אחר, משרד תאגידי יישם מצלמות DAHUA כדי לשפר את אמצעי האבטחה הכוללים שלהן. הם דיווחו על יכולות מעקב משופרות, ניטור טוב יותר של נקודות גישה והגברת השקט הנפשי לעובדים. המלצות ותיאורי מקרה אלו מדגישים את האמינות, הביצועים והיעילות של מצלמות אבטחה ברשת DAHUA בתרחישים שונים בעולם האמיתי.

                                    פתח צ'אט
                                    1
                                    💬 זקוק לעזרה?
                                    Scan the code
                                    שלום 👋
                                    אנחנו יכולים לעזור לך?