חנות און ליין לטכנאים

כספות משרד הביטחון

אנו מציעים כספות המיוצרים לתקנים המפורטים של משרד הביטחון למוצרי אחסון. אלה הן הכספות המובילות בתחום, מתוכננות מספקות אבטחה מקסימלית והגנה על מידע רגיש.

סנן לפי מחיר

Filters
משקל כספת
בריחי כספת
עובי גוף כספת
עובי דלת כספת

      קטגוריות מוצרים

      כספת מפרט משרד הביטחון

      כספות מפרט משרד הביטחון הן אמצעי אבטחה חשוב ומרשים. הן מעניקות רמת הגנה גבוהה ביותר על מידע רגיש ורכוש יקר ערך, ומאפשרות לשמור על חיסיון ובטחון בצורה מהימנה ויעילה. יש להעריך את הטכנולוגיה המתקדמת והמאמצים הרבים שהושקעו בפיתוח כספות אלה, המגנות על ערכים חיוניים לביטחון הלאומי.

      כספת זו מיוצרת בהתאם למפרטי המיגון של משרד הביטחון.

      המשרד קבע מפרטים למיגון ניירת וחומרת מחשב, כשכל מפרט מתייחס לדרגת החשיבות – שמור, סודי וסודי ביותר.

      מה הייעוד של כספות מפרט משרד הביטחון?

      כספות מפרט משרד הביטחון מהוות אמצעי מוגן ויעיל לשמירה על תכולתן מפני גניבה או פריצה, כמו כל כספת ביטחונית אחרת. במקרים בהם ארגון או חברה מחזיקים במידע מסווג או נתונים הקשורים למשרד הביטחון, קיימת חובה לאחסן את החומרים הרגישים הללו בכספות ייעודיות שנבנו בהתאם למפרט מדויק ומחמיר של המשרד. מדובר בפתרון אבטחה חיוני המבטיח את שלמות המידע ומונע חשיפה בלתי מורשית. התאמת הכספות לדרישות המשרד מדגישה את החשיבות המיוחדת שניתנת להגנה על נכסים רגישים אלה.

      סוגי כספות מפרט משרד הביטחון:

      מפרט שמור:

      כספת מפרט משרד הביטחון הבסיסית נקראת "כספת מפרט משרד הביטחון מוגן". זוהי כספת בסיסית הן מבחינת הבנייה והן מבחינת המיגון שלה.

      כספת לפי מפרט משרד הביטחון, בנויה מפח בעובי 3 מ"מ, והדלת מפח בעובי 6 מ"מ.

      נעילת הכספת המפרטת של משרד הביטחון תהיה באמצעות מנעול מפתח כפול שיניים וקומבינציה מכנית.

      מפרט סודי:

      כספת על פי מפרט משרד הביטחון, המפרט הסודי, היא כספת משוריינת וכבדה הבנויה מדפנות כפולות שביניהן בטון. דלת הכספת עשויה גם היא מדפנות כפולות עם בטון ביניהן.

      נעילת הכספת תהיה באמצעות מנעול מפתח כפול שיניים ומנעול קומבינציה.

      מפרט סודי ביותר:

      כספת במפרט סודי ביותר של משרד הביטחון היא כספת בדרגת סודיות גבוהה מאוד, המוכנסת לתוך ארון פח, בדומה לכספת במפרט שמור. כל דלת ננעלת בנפרד באמצעות מפתח כפול שיניים וקומבינציה מכנית.

      מפרט משרד הביטחון

      על מנת לקבל את המפרטים המדויקים של כספות לפי מפרט משרד הביטחון, יש לפנות למשרד הביטחון לקבלתם. חשוב לציין כי כספות בכלל וכספות לפי מפרט משרד הביטחון בפרט, חייבות להיות מאושרות על ידי הגורמים המוסמכים לכך, והיצרן חייב להנפיק תעודות רלוונטיות.

      פתח צ'אט
      1
      💬 זקוק לעזרה?
      Scan the code
      שלום 👋
      אנחנו יכולים לעזור לך?