חנות און ליין לטכנאים

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

מערכת אזעקה להתקנה עצמית ?

מבוא: מהם היתרונות של התקנת מערכת אזעקה בשיטת עשה זאת בעצמך?

התקנת מערכת אזעקה בשיטת עשה זאת בעצמך הן האופציה המושלמת למי שמחפש מערכת אבטחה איכותית לבית מבלי להוציא הרבה כסף.

היתרונות של אזעקות עשה זאת בעצמך כוללים:

– ללא עמלות חודשיות – ללא חוזים להרשמה או חידוש, ללא התחייבויות ארוכות טווח.

– גמישות להתאמה אישית של המערכת לפי צרכים והעדפות אישיות.

– היכולת להתקין ולהסיר חיישנים לפי הצורך.

– אבטחת מידע טכנאי חיצוני יכול לדעת את נקודות התרופה של מערכת האזעקה

– אפשרות לרכישת תכונות נוספות או תוספות לאורך זמן.

שלב 1: החלט היכן להתקין את מערכת האזעקה

במאמר זה, נדון היכן להתקין אזעקה.

חשוב שתבחר את המיקום בו תוצב האזעקה שלך.

ההמלצה להתקין את מערכת אזעקה במקום נסתר

מערכות אזעקה מותקנות בבתים כבר עשרות שנים. עם זאת, מערכות אלו אינן יעילות כפי שהיו בעבר. אנשים נוטים פחות לכבד רכוש, ויש סיכוי גבוה שאזעקה לא תופעל אם פולש ייכנס לביתך. כדי להיות בטוחים יותר מפני פלישות לבית, האפשרות הטובה ביותר תהיה התקנת מערכת האזעקה במקום נסתר כמו מאחורי ציור או בבוידים

אתה צריך גם לקבוע איזה סוג של אזעקה אתה רוצה להתקין ובאיזו תדירות אתה רוצה שהיא תופעל.

כדאי לשקול גם את עלות ההתקנה והתחזוקה, כמו גם את בטיחות בני המשפחה או חיות המחמד שלכם.

שלב 2: בחר את סוג מערכת אזעקה

בחר מערכת אזעקה קווית או אלחוטית

מערכת אזעקה אלחוטית: מערכת אזעקה אלחוטית מורכבת מגלאי תנועה, חיישני דלת/חלון וחיישני כניסה של לוח מקשים המתקשרים עם רכזת מרכזית באמצעות גלי רדיו או גלי אור אינפרא אדום. הם בדרך כלל מופעלי סוללה ומציעים ביצועים ואמינות גבוהים יותר ממערכות קוויות. עם זאת, הם דורשים זמן התקנה כמו גם השקעה ראשונית בהתקני חיישנים וסוללות לפני שניתן יהיה להשתמש בהם לאבטחה

ישנם כמה סוגים שונים של מערכות אזעקה. הסוג הנפוץ ביותר הוא המערכת החוטית. מערכת זו משתמשת בחוט כדי לחבר את לוח האזעקה לרכזת, ולאחר מכן שולחת את האות לכל החיישנים. מערכת מסוג זה לא בהכרח יותר מציעה ביצועים טובים יותר ממערכות אזעקה אלחוטיות, אך היא גם דורשת יותר זמן התקנה ועולה יותר כסף.

יתרונות התקנת מערכת אזעקה אלחוטית

למערכת אזעקה אלחוטית יתרונות רבים. אין צורך להפעיל חוטים בכל הבית, מה שמפחית את הסיכון לתקלות ומספק תהליך התקנה חלק יותר. המערכת גם מאפשרת גישה מרחוק לבית, דבר חיוני בעת חירום.

חשוב להתקין מערכת אבטחה אלחוטית בבתים ובעסקים, מכיוון שהיא מציעה דרך משתלמת ויעילה להרתיע גניבות ופריצות.

יש מגמה חדשה של שימוש באזעקות אלחוטיות כדי לסייע בהגנה על בתים. אזעקות אלו מיוצרות בטכנולוגיה העדכנית ביותר, קלות להתקנה וניתנות להסרה מהירה במידת הצורך.

שלב 3: בחר את יצרן מערכת האעקה

על מנת לבחור את מערכת האזעקה המתאימה, חשוב לדעת מהן התכונות שתרצו שתהיה למערכת האזעקה שלכם. כדאי גם לשאול את עצמך מה הצרכים שלך וכמה אתה רוצה להוציא.

רשימת יצרני מערכות אזעקה להלן אוסף של כמה מהחברות הטובות בתעשייה רשימת יצרני מערכות אזעקות ישראליות כחול לבן ויסוניק, פימא ,עורב , ריסקו. הוא כולל מגוון רחב של סוגים שונים של מערכות אבטחה לכל מיני צרכים ותקציבים.

שלב 4: בחר את סוג החיישן

הסוגים השונים של חיישנים שניתן להשתמש בהם במערכת אזעקה לבית כוללים:

גלאי נפח פנימי: חיישנים אלו מותקנים בתוך הבית ומזהים נוכחות של אדם או בעל חיים ומשמשים לזיהוי תנועה .

גלאי נפח חיצוניים: חיישנים אלו מותקנים מחוץ לבית ומזהים רעידות, שינויי טמפרטורה, שינויי אור ותנועה. הם יכולים לשמש גם כדי להתריע אם יש לך מבקר או אם דלת המוסך שלך נפתחה.

גלאי מגנט: גלאים אלו נועדו לחוש שדות מגנטיים שנוצרים על ידי פולש או חפץ מתכת בבית שלך.

גלאי זעזועים: חיישנים אלה משתמשים בגלאי תנועה כדי לזהות גלי הלם שעלולים להצביע על פורץ של פולש לרכוש שלך.

גלאי וילון: נהוג שאנשים מתקינים גלאי וילון כדי להתריע על פולש לבית. גלאי וילונות פועלים על ידי אלומה דקה הצמודה לחלון זיהוי אור אינפרא אדום המגיע דרך חלון, קימים שני סוגים לתנאי פנים ולתנאי חוץ וכן משולבי מיקרוגל ואנטי מאסק .

גלאי הצפה :נועדו לסייע בהגנה מפני הנזקים שעלולים להיגרם מהצפות. מכשירים אלו זמינים במספר צורות וגדלים, מחיישנים בודדים פשוטים ועד למערכות מורכבות שיכולות לזהות אפילו שינויים זעירים במפלסי המים. סוגים שונים של גלאים מתאימים למטרות שונות כגון זיהוי רמת הטמפרטורה או מדידת לחץ אטמוספרי.

גלאי קרן: משמשים לזיהוי נוכחות של אנשים, בעלי חיים או פולשים באזורים מסוימים. לרוב הם מורכבים משתי יחידות: משדר ומקלט. המשדר פולט אלומת אינפרא אדום, הנקלטת על ידי המקלט. כאשר האלומה חסומה, אזעקה מופעלת לצורכי אבטחה.

כדי להפיק את המרב מהחיישן שלך, אתה צריך לדעת איך לבחור את המתאים.

ישנם סוגים שונים של חיישנים זמינים בשוק. אבל החיישן הטוב ביותר תלוי ביישום שלך. ישנם כמה חיישנים שניתן להשתמש בהם במגוון רחב של יישומים בעוד שאחרים מיועדים לשימושים ספציפיים.

למשל, אם אתם רוצים לזהות שבירה של זכוכית, אז גלאי מצלמה משולב הוא אופציה טובה מכיוון שהוא יכול לזהות שבר מכל זווית ואינו מושפע מאור או חושך.

גלאי סורג :היא מערכת זיהוי מסורתית שקיימת כבר זמן רב. הוא מורכב משני מוטות מתכת מקבילים והאזעקה מופעלת כאשר מתרחשת שבירה ברשת. ניתן להגדיר מערכת זו כך שתכסה את כל החלון שלך ועובדת היטב עם מערכות האזעקה הקימיים בשוק גלאי הווילונות קלים יותר וניתן להתקין אותו בקלות על כל חלון

משמש כגלאי חיצוני או פנימי להגנה היקפית על כל פתחי המרחב המוגן מבלי להפריע לשגרת החיים בתוך המבנה.

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים מתקינים בבתיהם גלאי וילונות כדי להגן על משפחותיהם מפני פולשים. השאלה היא, מה אם הייתם מתקינים גלאי סורג?

שלב 5: בחר את סוג סירנת האזעקה

סוגים שונים של סירנות משמשות למטרות שונות. חלקם משמשים להתריע לאנשים במקרה של שריפה או חירום אחר, בעוד שאחרים משמשים כאזעקה.

סוגי סירנות:

סירנה פנימית: זהו מכשיר הפולט קול דרך קירות הבניין. ניתן להפעיל אותו ידנית או לחבר אותו למערכת אזעקה. הצליל הוא בדרך כלל גבוה ורציף, מה שמקל על אנשים לשמוע אותו על רעש הסביבה שלהם.

– צפירה חיצונית: מכשירים אלו פולטים צליל מחוץ לבניין, בדרך כלל עם צליל נמוך יותר וצלילים לסירוגין. הם מותקנים בדרך כלל על מכוניות וכלי רכב אחרים ופולטים אות אזהרה כאשר הם מופעלים על ידי מישהו בתוך הרכב או הבניין.

הרבה חברות משתמשות בצפירות חיצוניות מכיוון שהן מספקות אזהרה טובה יותר

שלב 6: בחר את סוג הסוללה שלך

רוב מערכות האבטחה מגיעות עם סוללה. ישנם ארבעה סוגים של סוללות שאתה יכול לבחור מהם: ליתיום, חומצה עופרת, ניקל-קדמיום וניקל-מתכת-הידריד.

סוללות ליתיום הן הסוג הנפוץ ביותר של סוללות בשימוש במערכות אבטחה. הם קלים ובעלי תוחלת חיים ארוכה יותר מאשר סוגים אחרים של סוללות. עם זאת, הם דורשים תחזוקה גבוהה יותר ועלות גבוהה יותר מאשר סוגי סוללות אחרים.

סוללות חומצת עופרת אינן פופולריות כמו ליתיום, אך עדיין יש להן את מקומן בשוק עבור יישומים מסוימים. הם זולים יותר מליתיום אך גם כבדים יותר וקצרים יותר מסוללות ליתיום. ניקל קדמיום הוא סוג סוללה נוסף שאינו פופולרי כמו אחרים, אך יש לו תוחלת חיים ארוכה יותר בהשוואה לניקל מתכת הידריד, מה שהופך אותה לבחירה אידיאלית עבור

שלב 7: בחר את שיטת התקשורת שלך

תקשורת קווית היא צורת תקשורת שבה שני משתמשים או יותר יכולים לתקשר זה עם זה באמצעות אותות חשמליים שעוברים דרך חוטים. זוהי טכנולוגיית התקשורת המשמשת לרוב כיום. היא קיימת מאז סוף המאה ה-19.

תקשורת סלולרית SIM היא סוג של תקשורת אלחוטית המאפשרת למערכות אזעקה להתחבר לרשתות שונות ולשלוח ולקבל נתונים ברשת הסלולאר .

מבוא:

"רשתות סלולריות הן מערכות רדיו המשתמשות במשדרי רדיו סלולריים, מקלטים ואנטנות כדי לספק שירות טלפון נייד".

מסקנה: התקנת אזעקה לדלת היא דרך פשוטה לשנת לילה טובה יותר

[/vc_column_text]

[/vc_column][/vc_row]
פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?