חנות און ליין לטכנאים

5 דרכים לשמור על הבית שלך מאובטח

שתף את הפוסט

מערכת אזעקה לבית

בימים אלה אנחנו אף פעם לא יודעים אם האבטחה הביתית שלנו מספיק חזקה עד שאנחנו מרגישים מאוימים. ואז יש לנו סיבה מספיק טובה  להוסיף שכבות רבות של אבטחה לבית שלנו  ככל האפשר.

פריצות לבתים הפכו לתופעה נרחבת ומפחידה. אף אחד מאיתנו לא רוצה שייכנסו לו למרחב הפרטי.

פרצה קוראת לגנב

מבחר פעולות פשוטות שיכולות להרחיק גנבים מביתכם, ותחסוך לכם מפח נפש, כאב ראש והרבה כסף

השתמש במגוון של טקטיקות אבטחה, כך שאתה תמיד מרגיש בטוח לדעת את החפצים בתוך הבית שלך יהיה בטוח גם כן.

מיגון בתים חייב להיות ספציפי ומתאים באופן אישי, אמצעי המיגון יכולים לכלול הגנה לחלונות בדמות סורגים או חלונות ננעלים, הגנה לדלתות ולפתחים השונים והגנה לחצר הבית. לכל אחת מצורות ההגנה, ישנם יתרונות וחסרונות, אשר יש לתת עליהם את הדעת ולהכיר אותם בטרם הרכישה.

שכבת הגנה מס' 1: תאורהמערכת אזעקה לבית

השתמש בתאורה על ידי הצבתם סביב החיצוני של הבית שלך אסטרטגית. לא אמורים להיות אזורים לא ברורים שמישהו יכול להסתתר בהם יש גלאי תנועה אורות מותקן כדי להתריע לך על פעילות מחוץ. כמו כן, ודא כי הכניסות לבית מוארים לאורך הלילה. זה הרבה פחות סביר כי פורץ ינסו הפסקה כאשר הם יראו ללכת בדלת הקדמית,באמצעים פשוטים ניתן לכוון טיימרים שיפעילו אורות ומכשירי חשמל בשעות קבועות לדאוג שבכניסה לבית יהיה תמיד אור. פורצים לא ינסו לפעול במקום שבו רואים אותם.

שכבת הגנה מס' 2: מנעולים

Locksהתאימו את סוג המיגון לסוג הבית שלכם ולתקציב שלכם החלק החשוב ביותר במיגון הבית הוא  מנעול הוא לא כי הם נוכחים, אבל הם משמשים. בית יכול להיות כמה מנעולים על הדלת, אבל אם הם לא נעולים בכל עת, גם אם לא משתמשים . גם אם אתה מניח כי השכונה שלך היא בטוחה, אתה צריך להשאיר את הדלת נעולה כאשר אתה בבית וכאשר אתה יוצא מהבית רק לכמה דקות. כלל זה חל גם על דלתות המוסך,מרתיע וגרום לפורץ להתייאש

החלפת מנעול מוגן – יתכן שיש לכם כרגע מנעול ישן שכבר לגנבים יש כבר שיטות קלות לפריצת המנעול, תמיד כדאי בראש ובראשונה להחליף מנעול לאחד חדיש ומוגן יותר שמעודכן בפטנטים חדישים וכמובן קשה יותר לפריצה

שכבת הגנה מס' 3: תריסים

למרות הבית שלך עשוי להיראות מואר עם תריסים מוגפים למעלה, יותר  חכם שהתריסים יהיו למטה, במיוחד עבור חלונות הרצפה התחתונה. פורץ מעדיף בית ללא תריסים לעומת בית ממוגן. התריסים מקשים על הפריצה ולכן אם הפורץ יחליט להתמודד איתם זה יעשה רעש, בזמן פריצה ארוך ובסיכון להתגלות. פורץ מתקשה מאוד להיכנס לבית דרך חלון מבלי לעשות רעש. רוב הפריצות האקראיות נעשות דרך דלתות ההזזה, וחלונות במיוחד בבתים צמודי קרקע (וילה,קוטג',דו-משפחתי,דירת גן). ישנם מנגנונים שונים שמתוספים על הקיימים, המונעים פתיחה של חלונות מבחוץ והופכים את הכניסה דרך החלון מקלה מאוד לכמעט בלתי אפשרית.

שכבת הגנה מס' 4: מערכת אזעקה לבית .מצלמות אבטחה 

מערכת אזעקה לבית 

מערכת הביטחון הביתית היא הדרך הטובה ביותר שאתה יכול להגן על עצמך מפני פלישה לביתך. מצלמות אבטחה , גלאי תנועה, מוקד ניטור 24/7 אזעקה ביתית תתריע לך ברגע הפסקה מתרחשת. תוכלו גם לקבל התראות כאשר אתה לא בבית מערכת תשלח התראה בזמן אמת למספרי טלפון שהוגדרו מראש  , אז אתה יודע הבית שלך הוא תמיד בטוח.

מערכת אזעקה לבית חכמה מרתיעה את הפורצים ומתריעה על הפריצה אם התקיימה. ישנן מגוון מערכות אזעקה לבית רובן של המערכות  מופעלות כשהפורץ כבר בשטח, ולפעמים התגובה תהיה מאוחרת מידיי.ההמלצה להתקין גלאים חיצונים לבית

שכבת הגנה מס' 5: חיות מחמד כלבים 

זוהי אחת השכבות שאנשים לא חושבים עליהם. כלבים ערניים לכל הצלילים בתוך הבית ומחוצה לו. הם יכולים להודיע ​​לך ברגע שמישהו ליד החלון שלך או מחוץ לדלת הכניסה שלך. זה כמעט בלתי אפשרי לעבור כלב בתוך הבית שלך פושעים הם מיד ירתיעו מי שמנסה לפרוץ כאשר הם רואים כלב חי שם.

יש הרבה שכבות שונות האבטחה הביתה והם עובדים הכי טוב כאשר הם משולבים. השתמש בכמה שכבות של אבטחה כדי להבטיח שהבית שלך בטוח תמיד.

[vc_row][vc_column css=".vc_custom_1513200406894{background-image: url({{ img.url }}?id={{ img.id }}) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}"][boc_button btn_content="לחנות מערכות אזעקה " href="https://www.zbm.co.il/%D7%A7%D7%98%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94/%D7%9E%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%96%D7%A2%D7%A7%D7%94//" css_animation="fade-in" icon="icon icon-shop"][boc_heading alignment="center"]לפרטים נוספים ולקביעת פגישה עם יועץ מיגון[/boc_heading][boc_heading alignment="center"]מלא את פרטיך ונציגנו יחזרו אליך בהקדם[/boc_heading][boc_divider divider_height="4px" divider_color="#dd3333"][contact-form-7 id="33180"][boc_divider divider_height="4px" divider_color="#dd3333"][/vc_column][/vc_row][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text][/vc_column_text]

הירשם לניוזלטר שלנו

קבל עדכונים ולמד מהטובים ביותר

עוד לחקור

רוצה להגן על הנכס

המומחים למצלמות אבטחה - 20 שנות ניסיון וידע מקצועי

פנה אלינו ונשמח לתת לך הצעת מחיר

מצלמות אבטחה ממונעות HIKVISION
פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?