חנות און ליין לטכנאים

מצלמות אבטחה סקירה

שתף את הפוסט

סקירה של זד בי אם על מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה-כאשר מחפשים מערכת מצלמה אבטחה בפעם הראשונה, יש לעתים קרובות הרבה שאלות שעולות. מחקר כל דבר באינטרנט הוא מאמץ מסוכן. ההחלטה הראשונה והגדולה ביותר בעת עיצוב מערכת טלוויזיה במעגל סגור היא ללכת עם מצלמות אבטחה אנלוגי או IP.

במאמר זה אני רוצה כתובת IP המצלמות ואת היתרונות של אותם. לפני שנמשיך הלאה, אני רוצה להתייחס למספר אוצר מילים. "מצלמות IP" ו "מצלמות רשת" הם אותו דבר ואת המונחים משמשים להחלפה על ידי היצרנים.

מה שאתה קורא להם, מצלמות IP הן מצלמות דיגיטליות הכוללות שרת אינטרנט מובנה ולהעביר זרם ה- IP. "Megapixel" מתייחס רזולוציה של המצלמה שיש מעל 1 מיליון פיקסלים. כל מצלמות מגה פיקסל הן IP, אבל לא כל מצלמות IP הן Megapixel. אז עכשיו את השאלה האמיתית, " שתי הסיבות העיקריות הן מדרגיות ופתרון.

מצלמות אבטחה אנלוגית?

420TVL, 480 TVL, 540 TVL, 600 TVL, 700 TVL, 1000 TVL

מצלמות אבטחה אנלוגית מורכבת מ -4 רכיבים עיקריים; עדשה חיישן תמונה ו DSP (מעבד אותות דיגיטליים).

עם חיישן תמונה CCD ולאחר מכן ממיר את התמונות לתוך צורה דיגיטלית לעיבוד. אבל לפני שהוא יכול CCD CAMלשדר את קטעי הווידאו, זה צריך להמיר בחזרה לצורה אנלוגית, כך מכשירים אנלוגיים כגון מקליט וידאו לפקח, יכול לקבל את קטעי הווידאו.

כבל

  מצלמות אבטחה – כבל קואקסיאלי

כבל קואקסיאלי coax היינו כבל תקשורת חשמלי המכיל שתי שכבות המבודדות זו מזו,  הסוגים הנפוצים של כבלים קואקסיאליים הם בעלי עכבה של 50 או 75 אוהם. כאשר אחת מהן בצורת גליל חלול והשנייה, צורתה גליל אטום, מושחלת בתוך הראשונה. לשני הגלילים יש ציר משותף. מבנה זה מאפשר ביטול השדה האלקטרומגנטי שיוצרת זרימת החשמל בכל אחת מהשכבות הכבל יכול להעביר תקשורת למרחק של 500 ומעלה צריך לדעת. לבחור כבל RG59 עם ליבת נחושת עם  95% נחושת הבחירה הטובה ביותר עבור מערכות טלוויזיה במעגל סגור ו HD

כבל RG6 יכול לשמש גם עבור טלוויזיה במעגל סגור גם עם ליבת נחושת  95% נחושת צמה. RG6 ניתן להריץ מרחקים רחוקים יותר מאשר RG59 ללא אובדן וידאו, אולם, RG6 הוא כבל עבה ונוקשה יותר, שאינו נוח לעבוד איתו (במיוחד סביב פינות). RG59 ניתן להריץ עד 700 מטר ו RG6 עד  1000 מטר עבור מצלמות אבטחה אנלוגיות

מדידת רזולוציית מצלמות אבטחה אנלוגי התמונה נמדדת בקווים אופקיים, שנקרא TVL. ככל שמספר השורות בתמונה גבוה יותר, כך הרזולוציה גבוהה יותר. מספר גבוה יותר של קווי טלוויזיה משמע המצלמה תהיה מסוגלת לעבד תמונה בעלת פירוט רב יותר. מצלמות IP משתמשות בטכנולוגיה שונה, ומדידות רזולוציה באמצעות פיקסלים. למצלמות IP יש פיקסלים יותר מאשר תמונה מאשר מצלמות אנלוגיות עם קווים אופקיים, נותן לך תמונה באיכות גבוהה יותר

מצלמות HD נמדדות מגה פיקסל ולא קווי טלוויזיה לדוגמה מצלמת 1080P (כ 2.2MP)

סקירה אנלוגי AHDAHD מצלמות אבטחה

Analog High Definition

טכנולוגיית AHD אנלוגי בחדות גבוהה הוצגה לראשונה לתעשיית האבטחה בשנת 2010, כחלופה למעקב וידאו אנלוגי מסורתיות SD ומצלמות אבטחה – IP.

הטכנולוגיה והשוק העולמי בכל הענפים משתנים בקצב כה מהיר, כך גם תעשיית מעקב וידאו

AHD טכנולוגיה חדשה ומבטיחה מאוד, AHD אנלוגי מספקת וידאו בחדות גבוהה על כבלים קואקסיאליים (HD מעל coax), מצמצת באופן משמעותי התקנות ואת המורכבות התפעולית (באופן יחסי לפתרונות מעקב IP).

מצלמות אנלוגיות שימשו במערכות מעקב במשך 30 שנים עם זאת,כשנדרשו לזהות פרטים בתמונה,מצלמות אנלוגי נפלו בגלל הרזולוציה הנמוכה,מצלמות אבטחה אנלוגיות מוגבלות ברזולוציה של 960h, שהיא 960X480  בניגוד למצלמת HD-High Definition שהראו זיהוי פנים ,לדוגמה  מצלמות עם רזולוציה של 1080p רזולוציה (2 מגה פיקסל) אשר 1920X1080 פיקסלים פי 450% רזולוציה רבה יותר ופרטים מאשר מצלמות אנלוגיות,אינטגרטורים בשוק האבטחה עדין אדישים לאמץ את טכנולוגיה IP  היקרה יחסית לטווח הקצר ,למרות היתרונות  הברורים של IP

כבל תקן coax יכול רק לשאת אות עם עד 270-325 מגה בייט של נתונים, רזולוציה של עד 480p, והוא משתמש בפרוטוקול קווי טלוויזיה ישנים בצורה לא דחוסה ולא מוצפנת, .

ה- DVR (מקליט וידאו דיגיטלי) מספק וידאו סטנדרטי למסך. כדי להשיג וידאו גבוהה יותר, תצטרך לשדרג את DVR ל NVR או מערכת היברידית שיכולה להתמודד עם מצלמות IP.

IP מצלמותהביקוש – עבור מצלמות אבטחה ממשיך לגדול, פיתוח של יעיל יותר וחסכונית HD פורמטים הטכנולוגיה אנלוגי, וכן נהיגה משמעותית את העלות הכוללת של הבעלות. כתוצאה מכך, HD אנלוגי הפך לאחד הקטגוריות הגדל במהירות הרבה ביותר בהיסטוריה של מעקב וידאו,- ובסופו של דבר יחליף – את טכנולוגיה אנלוגית המסורתית.

יתרונות אנלוגיים AHD

בהשוואה לטכנולוגיות אנלוגיות או IP מסורתיות, HD Analog מציע יתרונות משמעותיים וניתנים למדידה. למעשה, HD אנלוגי מציע תמונות ברזולוציית מגה פיקסל,טכנולוגיית AHD תומכת ברזולוציות: 1.3MP, 2MP, 4MP, מול הפשטות והעלות של IP.

היתרונות העיקריים של טכנולוגיית AHD אנלוגי כוללים:

  • רזולוציה מגה פיקסל.
  • התקנה פשוטה-מצלמות IP דורשות שיקולי רוחב פס והתנגשויות, מצלמות אנלוגיות לא צורכים את כל רוחב פס של הרשת
  • פריסת כבלים-מצלמות IP לא יכולות לשדר וידאו על כבל קואקסיאלי התשתית חייבת להיות מבוססת עם כבל Ethernet או סיבים אופטיים . HD Analog יכול לשדר על כבל קואקסיאלי או כבל Ethernet באמצעות balons וידאו המאפשר שימוש בתשתית הקיימת חיסכון כסף וזמן.
  • שידור ארוך יותר מצלמות IP אינן יכולות לשדר וידאו למרחקים ללא שימוש בהתקני ממסר על כבל אתרנט.מצלמות אנלוגיות יכולות לשדר וידאו מעל 1500 מטרים ללא שימוש במכשירי ממסר
  • עלות תועלת היתרונות של אנלוגי HD כוללים עלויות נמוכות יותר מאשר מצלמות IP

יתרונות IP

למה לבחור מצלמות אבטחה IP ?

תעשיית מצלמות IP מתקדמים יותר. ל-IP יש שורה שלמה של יתרונות כגון לא צריך להיות חוטית ישירות על מכשיר ההקלטה שלך – כל עוד NVR שלך והמצלמות מחוברים לרשת המחשב, הם יוכלו לדבר אחד עם השני. IP

יכול להתחבר לספקי צד שלישי ספקי תוכנה אנליטיים שיכולים לעשות את לוחית רישוי LPR קריאה ,זיהוי פנים, אובייקט חסר או זיהוי אובייקט נוסף, זיהוי איום, זרימת תנועה זרימת אנשים לחנות ועוד .

מערכות ה- IP והמצלמות יכולות גם לדבר עם מכשירים דיגיטליים אחרים כגון מערכות אזעקה דיגיטליות, קופות רושמות POS, מערכות תאורה ומכשירים רבים אחרים, כל עוד התקנים אלה תומכים גם בשיחה. אלה לשוחח שפות ידועים כמו PSIA (עבור פריטים שאינם מעקב) ו ONVIF (עבור פריטים מעקב). מצלמות ה- IP

הטכנולוגיה ממשיכה לנוע קדימה ומערכות אנלוגיות הופכות להיות מיושנות

יותר ויותר אינטגרטורים בשוק אבטחה מתרחקים מן אנלוגי ועוברים למעקב וידאו IP .

לפי IPVM ,המובילה בעולם בתחום מעקב וידאו , IPVM מספקת דיווחים הטובים ביותר, בדיקות והדרכה עבור 10,000 + חברים ברחבי העולם. מוקדש מידע עצמאי ואובייקטיבי.

מכירות מצלמת אבטחה IP עבור פרויקטים חדשים בארה"ב ובאירופה עולים על מכירות מצלמות אנלוגיות. בנוסף לכך, פרויקטים של מצלמות אבטחה מבוססי IP  עלו בשיעור ענק , כאשר יותר מ -75% מהפרויקטים החדשים במצלמות אבטחה  הולכים עם IP.

  • צפייה מרחוק: ניתן להיכנס לשרת מאובטח מרחוק, באמצעות ממשק מבוסס אינטרנט כדי להציג סרט בזמן אמת במחשבים אישיים או ב- Mac, וכן במכשירים ניידים כגון מכשירי iPhone, iPad ומכשירים מבוססי Android.
  • אנליטיקה: מבחינה היסטורית, מערכות טלוויזיה במעגל סגור אנלוגית היו ריאקציונריים מאוד. הם השתמשו בניטור אנושי כדי לתפוס אירועים בזמן אמת ומאוחסנים הזנות וידאו לבדיקה ושחזר אירועים לאחר שהם קרו. כאשר מנטר, היה צריך לשבת ולצפות לצפות במסכים עבור כל המצבים המתפתחים. זה היה גוזל זמן רב ועבודה אינטנסיבית היה תלוי תלויים האנושות, אשר אנו יודעים אינו קיים. מדי פעם, האדם שצפה בצגים היה מפספס משהו, כי הוא הסתכל על המסך הלא נכון בזמן הלא נכון, או פשוט סובל מעייפות אחרי שהביט במסכים שעות על גבי שעות .שיפורים דרמטיים בחומרה הותאמו על ידי תוכנת ניתוח רב עוצמה. מערכות ניהול וידאו (VMS) ראשי תיבות של Virtual Memory System שמזהות מצבים אפשריים המתפתחים לפני שהם מתרחשים בפועל ולהפעיל אזעקות שבני אדם יכולים להגיב בהתאם. אנליטיקנ זאת מזהה אדם שעבר בעבר והפסיק לנוע והוא שוהה באותו מקום למשך זמן. אנליטיקה טובה מאוד לזהות מראש מצבים פוטנציאליים. לדוגמה, אם אתה מנהל אבטחה בקמפוס במכללה ויש מישהו שוכב בחניון חניה, מערכת אזעקה תופעל, להביא את זה לתשומת לבך, אז אתה יכול לשלוח שומר במדים כדי לראות מה זה אדם מַעֲשֶׂה. דוגמה נוספת לאופן שבו ניתן להשתמש באנליטיקה זו היא לזהות אנשים עומדים ומחכים מחוץ ליציאה, מחכים שמישהו ייצא החוצה,ניתוח זה כולל זיהוי פנים, זיהוי לוחית רישוי, ספירת אנשים ,זיהוי תנועה,שוטטות, מעבר קו ,אובייקט חסר נלקח ועוד רבים.
  • מצלמות אלחוטי: במקרים מסוימים ובמידה וניתן לקבל קו ראייה ישיר בין מצלמות האבטחה  לבין מיקום השרת, ניתן להפחית עלויות כבלים על ידי העברת הנתונים באופן אלחוטי.
  • מתח למצלמות: מצלמות IP יכול להיות מופעלות על ידי מספר שיטות. אם רוצים להחליף מצלמות אנלוגיות במצלמת ה- IP , ניתן להשתמש במקור החשמל על כבל coax הקיים או שניתן לפרוס כבלי – Ethernet המאפשרים את Power over Ethernet ) PoE).
  • פונקציונליות PTZ: כבל יחיד שיכול לשדר אות הווידאו, לא דורש כבל חשמל נפרד, קל יותר בניגוד מצלמה אנלוגית
  • NVR היברידי:מאפשר מצלמות אבטחה קיימות להיות משולבת בתוך מערכת ה- IP. פתרון זה מפחית באופן משמעותי את העלויות הראשוניות, ומאפשר גישה מדורגת לקראת פתרון מלא IP Surveillance.
  • רזולוציה: מצלמה אנלוגית טיפוסית שוות ערך ל -0.4 מגה פיקסל (מגה פיקסל), ואילו מצלמת IP סטנדרטית מציעה רזולציות של  2 מגה פיקסל,יותר מפי חמש פעמים מרזולוציה אנלוגית.
  • קלות התקנה: רבים מתקשים להאמין אבל בשלב זה מצלמות אבטחה IP  די קלות להתקנה. כיום, רוב מצלמות IP הם למעשה plug-and-play.

לסיכום טכנולוגית IP ממשיכה להשתפר, אנו רואים שעלות של מצלמות IP יורדת גם כן. העלות של מצלמות IP הופך להיות תחרותי יותר מול מצלמות אנלוגיות, בשילוב עם היתרונות שהוזכרו לעיל של שיפור רזולוציית התמונה, מדרגיות, קלות ההתקנה והיכולת ליישם ניתוח וידאו אנליטיקה , עכשיו זה הזמן להעביר את מצלמות האבטחה  מ אנלוגי ל- IP.

האם פתרון AHD אנלוגי אידיאלי עבור מצלמות המעקב שלך?

AHD אנלוגי אידיאלי עבור יישומים Survillance מעקב הדורשים וידאו באבחנה גבוהה, כגון זיהוי פנים זיהוי לוחית זיהוי.

פתרונות AHD אנלוגיים תומכים ברזולוציה של עד 1080p, ומאופיינים ביכולת תצוגה של וידאו חי ובהקלטה עם תצוגה מפורטת יותר.

AHD אנלוגי היינו פתרון מאוד חסכוני עבור התקנות חדשות – מה שמאפשר לנצל מצלמות אנלוגיות מדור קודם (תלוי בטכנולוגיה AHD אנלוגי ) והחלפת כבלים קואקסיאלים – חוסך  זמן התקנה יקרה ועלויות ציוד.

AHD פתרונות אנלוגיים הם אידיאליים גם עבור התקנות למרחקים ארוכים, או יישומים הדורשים יותר כבל פועל – לספק את היכולת לשדר וידאו HD עד 1600 'עם אפס חביון (תלוי AHD אנלוגי הטכנולוגיה המועסקים).

לבסוף, AHD אנלוגי אידיאלי עבור שדרוגים מערכת אנלוגי. פתרונות HD מציעים תאימות לאחור עם מצלמות אנלוגיות קיימות, מה שמאפשר לך לשדרג לפתרון מעקב High-Definition  תמונות איכותיות  לאורך זמן בקצב שלך.

מה העתיד של AHD אנלוגי

ללא ספק, טכנולוגיית AHD אנלוגי תמשיך להתפתח. גירסאות עתידיות של AHD Analog צפויות לספק יתרונות נוספים ויכולות, כולל:

Ultra-High-Definition )UHD) – רזולוציית "4K" או 4000 פיקסלים אופFutureקיים
גבוה מסגרת חליפין – מעבר 30 fps
העברת מתח על כבל קואקסיאלי (PoC)
AHD אנלוגי הוא בבירור שקול שישנה  את הנוף של מעקב וידאו. המשך לעקוב.

 

 

AHD מצלמות טלוויזיה במעגל סגור, הידוע גם אנלוגי HD מצלמות CCTV, מסוגלים ללכוד מעקב וידאו בחדות גבוהה ברזולוציות 720p ו 1080p. אנחנו מוכרים גם 720p HD מצלמות 1080p HD מצלמות, כל אשר ניתן לראות להלן.

מערכת AHD CCTV משדרת ומקליטה ב FULL-HD High Definition, רזולוציה גבוהה פי 8 ממערכות סטנדרטיות.RG59 כבל מצלמות אבטחה
יתרון נוסף של מערכת AHD  שהתשתית היא על כבל קאואקס RG-59, וכך אפשר לשדרג למערכת ללא החלפת כבלים.

נכון לעכשיו, יש בקירוב 100 מיליון כבלים קואקסיאליים הפרוסים לחיבור מצלמה אנלוגתי. בשנים הקרובות, הם יוחלפו עם מצלמות בחדות גבוהה. עם זאת, חלק מהמשתמשים מתחילים לדאוג שהם צריכים להתקין מחדש, להתקין מחדש או להוסיף התקני רשת חדשים לשדרוג. קבוצה זו של משתמשים מעדיפים את פתרון חסכוני וקל לשדרג את המערכת הקיימת HD, ולא אימוץ מצלמת ה- IP. בהקשר זה,נולדו טכנולוגיות HD-SDI ו HD-TVI .

עד כה הניסיון של הטכנאים שלנו, השתמשו באופן אמין בכבל  RG59  עד למרחק מקסימלי של 800 מטרים עבור מצלמות AHD.

ניתן להשתמש מצלמות AHD  בכבל UTP עם וידאו baluns ולהריץ כבל עד 300 מטר / 960 מטר עם כבל CAT5.

baluns חיבור מצלמות AHD

AHD CCTV הוא אנלוגי High Definition במעגל סגור טלוויזיה במעקב וידאו רגיל המשתמש בכבל לשדר להעביר וידאו HD ממצלמות אבטחה DVRs. AHD תומך 720p ו 1080p HD רזולוציות וידאו.

 

באיזה סוג של כבל לעשות מצלמות AHD להשתמש?

AHD מצלמות טלוויזיה במעגל סגור מתחברים ל-די.ו.אר DVRs באמצעות אותו סוג של כבל קואקסיאלי כמו מצלמות אבטחה אנלוגיות מסורתיות, בדרך כלל RG59 או RG6 .

אחד היתרונות של AHD על HD-SDI מצלמות (AHD על קואקס מצלמת אבטחה רגילה), כבל RG59 ניתן להריץ למרחקים ארוכים ללא אובדן וידאו.

עד כה הניסיון שלנו, מתקינים יכולים להשתמש באופן אמין RG59 כבל לשדל עד למרחק מקסימלי של 800 מטרים עבור מצלמות AHD. מצלמות AHD יכול גם להשתמש בכבל UTP עם baluns וידאו להריץ כבל עד 320 מטר / 960 מטר עם כבל CAT5.

 

השוואה מצלמות HD וידאו 720p AHD

השוואה של אנלוגי CCTV Standard Definition לעומת HD וידאו מעקב משווה רזולוציה CCTV למצלמה AHDברזולוציה של 720p

 

1080p AHD מצלמה לעומת מצלמת טלוויזיה במעגל סגור מצלמה כדי אנלוגי CCTV

לראות מה ההבדל ברזולוציה גבוהה יותר עושה כשמדובר דיגיטלית התקרבות עבור זיהוי פנים.

 

האם AHD תחליף מצלמות אבטחה אנלוגיות?

 

CCTV הטכנולוגיה היא יציבה מאוד המחירים סבירים מאוד.

ממשק דיגיטלי טורי משתמש במחברי BNC משתמש בדיוק באותו סוג של חוט (BNC Coax) כמו מצלמות Standard Definition, כמה אנשים בתעשיית הפיקוח חשבו כי אנלוגי CCTV היה כבר בשלבים לפני שנים. בסביבות 2007, רזולוציה מגה פיקסל IP מצלמות היו צובר פופולריות. עם זאת, רוב נמצא כי מצלמות IP נוטים להיות יותר קשה ההתקנה ואת התמחור מעולם לא ירד מספיק עבור רבים כדי להצדיק את רזולוציה גבוהה יותר.

HD-SDI הגיע לתעשיית מצלמות האבטחה בשנת 2010 . למרות שאני באמת אוהב את האיכות

של HD-SDI HD-SDI מצלמות אבטחה,חוץ מהחסרונות  שלא ניתן  להריץ כבל למרחקים ארוכים מאוד עבור HD-SDI אין תמיכה וידאו baluns (לשימוש עם כבל UTP). איכות התמונה של 1080p HD-SDI מצטיין למרות כל זאת.

תקני SDI נוספים הוכנסו לתמיכה בהגדלת רזולוציית הוידאו (HD, UHD ומעבר לה)

HD-SDI מוחלף על ידי טכנולגיות HD-CVI ו HD-TVI.

שלא כמו מצלמות אנלוגיות, HD-SDI אינו מאבד את איכות הווידאו כפי שהאות החשמלי מועבר דרך כבל BNC, מכיוון שהוא משתמש ללא החזרה ל- Zero Inverted (או NRZI)

המתקין יכול להשתמש באותו כבל כמו מצלמות CCTV אנלוגיים מסורתיים והם עובדים באותו מרחק מקסימלי.

וידאו baluns עבור מצלמות AHD זמינים כבל UTP כגון CAT5.

איכות גבוהה היברידית DVRs זמין לאפשר למשתמשים להשתמש בשני AHD ו אנלוגי מצלמות CCTV. זה יאפשר לבעלי מערכת הביטחון להשתמש במצלמות הקיימות שלהם ולשדרג עם הזמן HD, תוך שמירה על DVR שלהם במקום.

hdcvi

HDCVI הינה טכנולוגיה חדשה בתעשיית האבטחה המודרני,מספקת שיטה שונה להעברת אותות וידאו על גבי כבלים קואקסיאליים. מסוגל להעביר עד 1080p רזולוציית וידאו (1920X 1080) בפורמט לא דחוס על אותו כבל קואקסיאלי המשמש מצלמות

פורמט וידאו לא דחוס מסוגל להעביר על פני מרחקים ארוכים יותר מאשר HD-SDI או רשת IP מצלמות ללא בעיות רוחב פס הנפוצים כל כך. בנוסף, HD-CVI מסוגל לשדר וידאו, שמע ובקרה (OSD או PTZ) על כבל אחד קואקסיאלי במקום צורך בכבלים נפרדים עבור כל אות שידור.

השבבים HDHVI של Dahua מורכבים משבב שידור (TX) ושבב מקלט  (RX), המיועדים למצלמות HDCVI. שבבים אלה כוללים גם משדרים סיבים אופטיים,מטריצות וכן.

High Definition Composite ממשק וידאו (HDCVI)

שבב TX תומך 720p @ 25fps / 30fps / 50fps / 60fps ו 1080p @ 25fps / 30fps.

מאפשר עיוות אות נמוך מאוד לאורך שידורים ארוכי טווח אין עיכוב שידור.

הטכנולוגיה כוללת את הפטנט Auto Signal Compensation -ASC

שילוב של אותות מרובים באותו כבל שידור קואקסיאלי PTZ

מרחק כבל 300-500 מטר
720p עד 60fps, 1080p עד 30fps

אותות חיוניים בכל התקנה של מצלמות אבטחה, כלומר,העברת אות וידאו, אודיו, ואפילו, אותות בקרה, מועברים בו זמנית באמצעות כבל קואקסיאלי , מפשט את פריסה של התקנות חדשות ומוריד את עלות החיווט. על אותו אות אנלוגי המשמש להעברת אודיו ווידאו, HDCVI מוסיף ערוץ דו-כיווני לתקשורת פקודות בקרה בין המקלט לבין מצלמות האבטחה, מאפשר פעולות כגון בקרת PTZ, בקרת מיקוד ושליחת אזעקות בזמן אמת.

HD-TVI

HD-TVI מבוסס על כבל קואקסיאלי מסורתי עבור העברת וידאו ונתונים, תומך לא רק 720P / 1080P אות וידאו, אלא גם כולל אודיו, אות נתונים עד למרחק ארוך של עד 500 מטר.

בין פתרונות HD הנוכחי, המרחק של שידור, תאימות ועלות הן תמיד בעיות עבור היצרנים והן למשתמשים. בהקשר זה, HD-TVI הטכנולוגיה כמו מותג חדש אנלוגי HD הפתרון עולה בשוק. בסך הכל, את HD-TVI הטכנולוגיה יכולה לספק חסכוני יותר, קל יותר להתקין ולהשתמש פתרון עבור High Definition אנלוגי מערכת מעקב.

HD-TVI יכול להמיר אות דיגיטלי אות אנלוגי להרחבת מרחק השידור שלה, עלות כוללת נמוכה יותר, הפחתת שטח אחסון וידאו הכולל. באמצעות כבל קואקסיאלי, המרחק שידור וידאו יכול להגיע עד 300 ~ 500 מטר ללא אובדן איכות וידאו ברור.

HD-TVI יכול לשדר פתרונות קואקסיאליים  CVBS 75Ohm אות וידאו אנלוגי עם רזולוציה של 720P ו 1080P ב 25fps.

החלפת מצלמות אנלוגית הקיימת ו DVR עם HD-TVI מצלמה DVR, משתמשים יכולים לשדרג את מערכת המעקב שלהם למערכת מותג חדש 1080P HD, לא דורש ידע התקנה .

 

HD-TVI לעומת HD-CVI

ל-טכנולוגיות HD-TVI ו- HD-CVI יש תכונות דומות מאוד, שניהם יכולים לספק פתרונות אנלוגי High Definition

HD-TVI נובעת מחברה אמריקאית המבוססת שאינה מספקת ליצרן אחד בלבד. לכן אנו מצפים יצרני מצלמה אנלוגיים רבים ישחרר מגוון רחב של HD-TVI מצלמות מבוססות לשוק. לכן, HD-TVI סביר יותר להפוך תקן התעשייה

אז מה הם ההבדלים העיקריים בין טכנולוגיות אלה? לפי המפרט טכני באמת קשה להבדיל אחד מהשני. יש הבדלים זעירים בשבבים או חיישני תמונה שהם משתמשים, אבל בסופו של דבר עבור משתמש הקצה זה פחות חשוב . אם תשאלו את הספקים או  היצרנים ,הם יתנו לכם הסברים מלאים ומפורטיים עד כדי למלא את האוזן שלכם במשך ימים

אך מה שצריך להדאיג את הלקוח היינו אבטחת מידע -סייבר האופן שבו טכנולוגיות אלה מקודדות את הסרטונים שלהם, או ליתר דיוק, ב- DVRs -Digital Video Recorder. בעוד מצלמות IP יכולות לקודד מן המצלמה עצמה,

HD-TVI לעומת HD-SDI

לעומת HD-SDI, חדש HD פתרון עם היתרונות של:

עוד שידור וידאו המרחק עד 300m על כבל קואקסיאלי רגיל
200m המרחק עבור שידור וידאו על UTP Cat5, כבל מעוות
מחיר זול יותר עבור מערכת אנלוגי HD

 

HD-TVI לעומת מצלמת IP

היתרונות של HD-TVI הם

  • אין דרישה רוחב פס רשת / השפעה.
  • אין תצורת רשת, קל כמו מערכת אנלוגי.
  • אין הפסד  וידאו דחיסה.
  • אין בעיה בהשהיית וידאו, בזמן אמת
  • מרחק שידור וידאו ארוך.
  • מחיר זול יותר עבור מצלמה ווידאו התקני אחסון.

הירשם לניוזלטר שלנו

קבל עדכונים ולמד מהטובים ביותר

עוד לחקור

רוצה להגן על הנכס

המומחים למצלמות אבטחה - 20 שנות ניסיון וידע מקצועי

פנה אלינו ונשמח לתת לך הצעת מחיר

מצלמות אבטחה ממונעות HIKVISION
פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?