חנות און ליין לטכנאים

מותגי מצלמות האבטחה

מותגי מצלמות האבטחה שאנו רואים כיום בשוק אינם מוגבלים רק למותגים בודדים או גדולים. ישנם מותגים קטנים רבים אחרים המציעים איכות ואמינות לצרכנים. טוב לדעת שיש מגוון מוצרים ושירותים זמינים עבורנו ועלינו לנצל זאת על ידי בחירה נבונה במה שהכי מתאים לדרישותינו.

HIK-VISION—

HIK-VISION היא מובילת השוק במוצרים ופתרונות מעקב וידאו עבור יישומים שונים, לרבות אכיפת חוק, מתקנים ממשלתיים, שירותי בריאות, חינוך וכספים.

HIK-VISION מבוססת בג'ינאן, סין. נוסדה בשנת 1997 על ידי פרופסור פנג צ'ן ופרופסור ג'יאנקסון לי מהמעבדה הלאומית להנדסה למכשירים אופטיים (NELOI) באוניברסיטת Huazhong למדע וטכנולוגיה (HUST), HIK-VISION ביססה את עצמה

כאחת הספקיות הגדולות ביותר במוצרי מעקב וידאו.

ספקית מובילה של ציוד טלוויזיה במעגל סגור וחברה זו היא מובילה עולמית במעקב וידאו. פרימיום גם בעלת נתח שוק עולמי משמעותי.

Hikvision, חברה שבסיסה בסין, נוסדה בשנת 2001. היא נקראה בתחילה Hi-Tech Systems Security ושינתה את שמה להיקוויז'ן בשנת 2003 לאחר שהפכה למיזם המקומי הראשון שתכנן וייצור באופן עצמאי טלוויזיה אנלוגית שחרגה מהסטנדרט האסייתי עבור NTSC.

Hikvision היא הספקית המובילה בעולם של מוצרי מעקב וידאו. בנוסף למותג שלהם, Hikvision מספקת גם שירותי OEM עבור יצרני מצלמות אחרים המשתמשים בטכנולוגיית מעקב הווידאו שלהם.

Hikvision נוסדה בשנת 2001 ומאז גדלה בקצב מדהים. החברה מעסיקה כעת כוח אדם של יותר מ-30,000 עובדים ומייצאת מוצרי מעקב ליותר מ-160 מדינות ברחבי העולם.

Dahua

Dahua הייתה יצרנית מצלמות האבטחה הגדולה בעולם בחמש השנים האחרונות.

ל-Dahua יותר מ-2,000 עובדים במחקר ופיתוח, ייצור ושיווק ברחבי העולם. מטה החברה נמצא בשנג'ן, סין.

Dahua הוא אחד מהמותגים המהימנים והפופולריים ביותר של מצלמות אבטחה בשוק כיום. זוהי חברה סינית שהחלה לייצר מוצרי אבטחה לראשונה ב-1993.

Dahua היא ספקית עולמית מובילה של פתרונות מעקב וידאו, המתכננים ומייצרים מוצרי מעקב וידאו, כולל HDTVI, AHD, מצלמת כיפה אנלוגית, מצלמת PTZ dome, CVI וכן מערכות CCTV.

בסין, Dahua דורג כאחד מ-10 החברות המשפיעות ביותר בתעשיית הייצור של סין במשך 12 שנים רצופות.

בשנת 2016 דורגה Dahua כיצרנית השנייה בגודלה בעולם של מוצרי מעקב וידאו על ידי IMS Research.

בשנת 2017 הכנסות המכירות של Dahua הגיעו ליותר מ-8 מיליארד RMB (כ-1.2 מיליארד דולר) והיא גם דורגה בין 10 המובילים

PROVISION —

חברת PROVISION הינה יצרנית מצלמות אבטחה. יש להם מערכת קניינית לניתוח וידאו המאפשרת למשתמשים לקבל הודעת בטיחות ואבטחה עבור רכושם.

החברה מחדשת מערכות בטיחות ואבטחה כבר למעלה מ-10 שנים, ומספקת פתרונות מעקב למגזר הממשלתי והמסחרי כאחד. אחד המוצרים הבולטים שלהם הוא PROVISION Video Analytics System, המשתמשת בניתוח וידאו כדי לנטר אירועים חריגים כמו פולשים או נזקי מזג אוויר

PROVISION מערכות אבטחה היא חברת אבטחה המציעה התקנת מצלמות במעגל סגור, אוטומציה ביתית ועוד ועוד. הם גם

תעשיית האבטחה מתפתחת במהירות עם טכנולוגיות חדשות ושינויים באופן שבו אנו חיים את חיינו. לכן PROVISION Security Systems מחויבת לפתח מוצרים מתקדמים כדי לעמוד בקצב השינויים הללו. הם יוצרים מוצרים באיכות גבוהה שתמיד מעודכנים בטרנדים האחרונים כדי להבטיח שהם תמיד בהישג ידם.

Milesight —

Milesight היא ספקית מובילה בעולם של פתרונות מעקב וידאו מתקדמים.

חברות משלבות את הטכנולוגיות החדשניות של Milesight במערכות מצלמות האבטחה שלהן, שכעת הן חזקות יותר ופחות פגיעות להתקפות.

המוצרים של Milesight מציעים פתרונות מלאים מקצה לקצה שקל להתקנה, לתחזוקה ולתמיכה.

החברה הצליחה לבנות את המוניטין שלה כשותפה מהימנה לחברות בכל רחבי העולם.

TVT —

TVT הוא מותג מצלמות אבטחה המספק פתרונות נוחים לשימוש ובמחיר סביר.

TVT היא חברת מצלמות אבטחה המספקת מגוון מוצרים שנועדו להתאים לצרכים של רוב הצרכנים. בנוסף לעיצוב מצלמות, הם מוכרים גם מצלמות של יצרנים אחרים.

TVT עוסקת כ-20 שנה והמוצרים שלהם מיועדים במיוחד לשוק הקמעונאי. הם מציעים מגוון רחב של מוצרים, ממסכי מעקב ביתיים חיצוניים באיכות 1080p HD ועד לצגי מעקב ביתיים פנימיים לשימוש בן לילה.

Canon —

ישנם מותגי מצלמות אבטחה רבים בשוק כיום. Canon היא אחת החברות המובילות בענף זה. היא השקיעה רבות בטכנולוגיית מצלמות האבטחה שלה ויש לה מגוון רחב של מוצרים המיועדים למטרות שונות.

מה שמייחד את Canon הוא שהם מתמקדים בהפיכת המוצרים שלהם לקלים לשימוש וזה מגבה את כל המוצרים שלהם בשירות לקוחות מעולה. זה שיקול חשוב עבור אנשים שרוצים להשקיע במצלמת אבטחה אבל אולי לא מתמצאים טכנית או יודעים הרבה על טכנולוגיה.

פנסוניק —

Panasonic הוא מותג מצלמות אבטחה מוביל בעולם. היא בבעלות Matsushita שהיא חברה יפנית. פנסוניק לא רק מייצרת מצלמות אבטחה, היא מייצרת גם מוצרים אלקטרוניים אחרים כמו מזגנים, מקררים וכו',

* לפנסוניק יותר מ-220 שנות ניסיון בייצור מוצרי אלקטרוניקה מה שהופך אותה לאחד ממותגי האלקטרוניקה המובילים כיום.

* היא גם החלה בייצור מצלמות אבטחה בשנת 2002 ומאז פיתחו חידושים רבים בתחום העבודה הזה.

* מצלמות האבטחה של החברה משמשות ארגונים רבים ושונים בכל רחבי העולם למטרות שונות כמו מעקבים, איסוף מודיעין, מעצר פושעים וכו'.

חברת פנסוניק מספקת ציוד לצבא כבר יותר מ-40 שנה ואז הם התחילו להסתעף גם לענפים אחרים

טיאנדי —

טיאנדי היא חברה המתמחה בייצור מצלמות אבטחה.

מכיוון שטיאנדי עוסקת בייצור מצלמות אבטחה, הם מומחים בכל הנוגע למוצר זה. הם מייצרים מוצרים באיכות גבוהה המתאימים ביותר לשימוש ביתי ומשרדי.

AVTECH —

AVTECH נמצאת בתעשייה יותר מ-30 שנה והם מספקים מגוון רחב של מוצרים כגון מצלמות IP, NVR ומערכות מעקב.

AVTECH היא אחת הספקיות המובילות בעולם של מערכות ופתרונות מעקב. AVTECH הוא גם אחד הספקים הגדולים בסין. AVTECH מספקת מצלמות אבטחה שניתן להשתמש בהן למטרות מגורים ומסחר. הם מציעים מגוון רחב של מוצרים שניתן להשתמש בהם למטרות שונות כמו: מצלמות IP, NVRs ומערכת מעקב.

AVTECH נמצאת בתעשייה יותר מ-30 שנה והם מספקים מגוון רחב של מותגי מצלמות אבטחה כגון מצלמות IP, NVR ומערכות מעקב המתומחרים במחירים סבירים עם שירות איכותי במחיר סביר.

—אביגילון

לאביגילון מגוון רחב של פתרונות מצלמות אבטחה על מנת לספק ללקוחות את המוצר המתאים לעסק שלהם.

אביגילון היא חברה קנדית שנוסדה בשנת 1988. מאז הם מפתחים ומעצבים טכנולוגיית אבטחה חדשנית. פתרונות מעקב הווידאו ברשת של אביגילון נועדו לעזור לארגונים לשמור על בטיחות הבניינים, הנכסים, האנשים והמוצרים שלהם באמצעות הזנות מעקב וידאו באיכות גבוהה.

סוני —

סוני הוא אחד המותגים המובילים בקטגוריית מצלמות האבטחה.

לחברה מגוון רחב של מוצרים המכסים את כל נקודות המחיר והצרכים.

החברה מציעה גם תמיכה למוצרים שלה דרך שירות הלקוחות של סוני.

Watec —

Watec נוסדה בשנת 1978 והיא יצרנית מובילה של מצלמות אבטחה. החברה עוסקת בתכנון ומייצרת מצלמות כבר יותר מארבעה עשורים. בזמן הזה, הם בנו מוניטין של היצרן האמין והמשתלם ביותר של ציוד מעקב וידאו בעולם.

בנוסף לפיתוח מצלמות אבטחה, Watec ייצרה גם מצלמות אבטחה מובילות בתעשייה (מצלמות וידאו דיגיטליות) אשר מהימנות הן על ידי סוכנויות ממשלתיות והן על ידי בעלי בתים פרטיים.

KT&C—

KT&C היא החברה הראשונה שנכנסה לשוק מצלמות האבטחה. הם מחויבים לספק ללקוחות מוצרים באיכות מעולה במחיר סביר.

KT&C מעצבת ומייצרת מצלמות אבטחה כבר למעלה מ-10 שנים. הם מספקים ללקוחות מוצרים באיכות גבוהה כמו מצלמות ה-All-in-One שלהם במעגל סגור, הכוללות לא רק מכשיר לכידת וידאו אלא תכונות אחרות כמו זיהוי תנועה, זיהוי קול ואפילו פסק זמן.

דריפסטון —

דריפסטון היא חברה הבונה ומוכרת מותגי מצלמות אבטחה.

דריפסטון מספקת מגוון רחב של מצלמות אבטחה. יש להם היכרות מעמיקה עם תעשיית המעקב ומתעדכנים בכל הטרנדים העדכניים ביותר על מנת לספק ללקוחותיהם מוצרים מתקדמים.

Dripstone הוא לא רק עוד יצרן של מצלמות אבטחה, אלא גם ספק בעל ידע בשוק זה.

הם יצרו שותפויות עם כמה מהשחקנים המובילים בתעשייה ומציעים ללקוחותיהם מוצרים מתקדמים ואיכותיים המספקים מצוינות במעקב.

PELCO—

חברת PELCO היא מובילה עולמית בייצור מוצרי מעקב וידאו. הם ידועים במותגי מצלמות האבטחה האיכותיים שלהם עם המוצרים החדשניים ביותר.

PELCO היא חברה אמריקאית שבסיסה בשארלוט, צפון קרולינה, המייצרת מוצרי מעקב וידאו למצלמות אבטחה. הם ידועים במותגי מצלמות האבטחה האיכותיים שלהם עם מוצרים חדשניים. החברה נוסדה בשנת 1998 ויש לה מתקני ייצור ברחבי העולם.

UNIVIEW—

, חברה שבסיסה בשנזן, המתמחה בפתרונות מעקב וידאו חכמים.

UNIVIEW היא החברה היחידה בסין שקיבלה אישור ISO 9001:2015 מ-TÜV Rheinland עבור כל קו המוצרים שלה.

מוצרי הדגל של החברה הם מגוון מצלמות מעקב היי-טק, לרבות מצלמות IP, מצלמות רשת ומצלמות כדורים.

AXIS —

היא מובילה עולמית בפתרונות מעקב וידאו. הם מספקים פתרונות ניהול וניטור וידאו מובילים בעולם ליותר מ-100,000 לקוחות ב-170 מדינות.

AXIS נמצאת בחזית החדשנות וזכתה ביותר מ-1000 פטנטים על חידושי מצלמות האבטחה שלה. חברה זו לא רק מספקת מצלמות אבטחה אלא גם מציעה מגוון מוצרים נוספים כגון מכשירי וידאו ברשת, בקרת גישה ומערכות זיהוי פריצות.

BOSCH —

היא חברה רב לאומית גרמנית שבסיסה בשוואבאך, הסה, המתמחה באוטומציה תעשייתית ומוצרי צריכה. כספקית של פתרונות אבטחה לבתים וחללים מסחריים, יש לה מגוון רחב של מותגי מצלמות אבטחה.

היא נוסדה בשנת 1886 על ידי רוברט בוש והיא הספקית הגדולה בעולם של חלקי רכב. עם הכנסות של כמעט 400 מיליארד יורו, BOSCH מעסיקה יותר מ-270,000 עובדים ברחבי העולם. בשנת 2017, החברה הניבה יותר מ-92 מיליארד יורו מכירות רק ממגזר הרכב שלה.

BOSCH מציעה מגוון רחב של מצלמות אבטחה תחת מותגים שונים כגון מערכות ניהול וידאו (VMS), פתרונות אבטחה מחוברים (CSS), מערכות מעקב וידאו מקצועיות (PVS) ומערכות מעקב וידאו למגורים (RVS).

—Reolink

אחת הסיבות העיקריות לכך שאנשים רוכשים מצלמות אבטחה היא להרגיש בטוחים יותר. זה לא מקרי שבכל זאת קוראים להן מצלמות אבטחה!

מאמר זה יעבור על מיטב המותגים והסוגים של מצלמות אבטחה וכיצד לייעל את השימוש בהן לבטיחות מירבית.

Reolink: אחד המותגים הפופולריים ביותר עבור לקוחות מגורים ומסחריים, Reolink מציע מגוון רחב של מוצרים מחווט ועד אלחוטי, פנימי וחיצוני,

1080p או 4K. הם מציעים גם תמיכה טכנית 24/7 אם אתה צריך את זה.

—Geovision

מצלמת האבטחה המסחרית הראשונה פותחה על ידי מהנדס בשם אברהם זפרודר. היצירה שלו תפסה את ההתנקשות בג'ון קנדי ב-1963 והפכה לאחד מקטעי הווידאו המפורסמים ביותר.

Geovision היא חברה המתמחה בטכנולוגיית מעקב ועיצוב כולל מצלמות אבטחה. הם מציעים מגוון רחב של מוצרים למקצוענים ולצרכנים, כולל קו של מערכות מעקב וידאו HD מבוססות IP ברמה מקצועית, שניתן לנטר מכל חיבור לאינטרנט מכל מקום בעולם.

על מנת להיות מסוגלים לפקח על הרכוש שלהם מכל מקום, Geovision מספקת אפליקציה חינמית שניתן להתקין על הסמארטפון או הטאבלט שלכם. תוכנה זו תואמת למכשירי Windows, Mac OSX, iOS ו-Android וכן לצפייה במחשבים אישיים באמצעות דפדפן אינטרנט.

התוכנה של Geovision

—Hanwha Techwin Security

Hanwha Techwin היא אחת מיצרניות מצלמות האבטחה המובילות בעולם, במונחי נתח שוק. היא מציעה מוצרים מסחריים בלמעלה מ-130 מדינות ברחבי העולם, ויש לה נוכחות ניכרת באסיה, אירופה וצפון אמריקה.

החברה מייצרת מגוון מוצרים למגזרים שונים לרבות מגורים, מסחר, תעשייה ובטיחות ציבורית הכוללת מצלמות במעגל סגור, מצלמות IP, מצלמות עמידות ונדלים, מערכות מעקב HD לשדות תעופה ועוד רבים אחרים.

היא גם מספקת שירותי התקנה עם רשת ההפצה הרחבה שלה ברחבי העולם.

Hanwha Techwin התמקדה בהרחבת השוק הגלובלי שלה על ידי חתימה על מיזמים משותפים עם חברות הפועלות במספר גיאוגרפיות מלבד הגדלת כושר הייצור שלה במתקני הייצור שלה. החברה גם הגדילה את ההשקעות כדי לפתח טכנולוגיות חדשות למוצרים עתידיים כדי להקדים את התחרות.

Hanwha Techwin Security היא היצרנית הגדולה בעולם של מצלמות אבטחה.

Hanwha Techwin Security היא היצרנית הגדולה בעולם של מצלמות אבטחה. יש לו כושר ייצור שנתי של מיליון יחידות המשווקות בלמעלה מ-160 מדינות. היא הוקמה ב-1958 כשהיא יצרה את המצלמה הראשונה שלה לשימוש צבאי והיא התרחבה לשווקי המסחר ואכיפת החוק ב-1974.

Vivotek—

Vivotek, חברה טייוואנית, הוקמה בשנת 2006. החברה מחויבת לספק פתרונות מעקב בעולם הדיגיטלי.

המותג Vivotek מייצר מצלמות אבטחה המסוגלות להקליט וידאו באיכות גבוהה בסביבות חשוכות.

המצלמות מגיעות גם עם ראיית לילה IR (אינפרא אדום) שעוזרת לך לנטר את הסביבה שלך גם כשחושך בחוץ.

ריי שארפ Ray Sharp—

עולם המעקב משתנה במהירות. באופן מסורתי, שוק מצלמות האבטחה הסתמך על טכנולוגיה אנלוגית ליצירת קטעי וידאו, אך כעת ישנן עשרות אפשרויות דיגיטליות זמינות. מאמר זה סוקר כמה מהמותגים הפופולריים ביותר.

ריי שארפ הוא אחד ממותגי CCTV המובילים בבריטניה ובאירלנד. היא מספקת מצלמות אבטחה באיכות גבוהה כבר למעלה מ-30 שנה, והמוצרים שלה זוכים לאמון על ידי אלפי עסקים ברחבי אירופה. ריי שארפ נוסדה בשנת 1984 על ידי שני מהנדסים שרצו לספק ללקוחותיהם פתרונות נוחים ואיכותיים שיחזיקו מעמד לאורך שנים ללא צורך בהחלפה או שדרוגים.

RHODIUM —

RHODIUM הוא מותג מצלמות אבטחה מסין. RHODIUM נמצאת בתעשייה כבר יותר מעשור והיא מובילה את השוק עם מגוון מוצרים שונים.

RHODIUM Security Camera הינה חברת מצלמות אבטחה לבית שהוקמה בשנת 2008. RHODIUM פועלת בתחום כבר למעלה מ-10 שנים והם מובילים את הענף עם מגוון המוצרים הרחב שלהם.

מטה החברה מבוסס בבייג'ינג, סין עם משרדים רבים ברחבי אסיה, כולל סינגפור, מלזיה, אינדונזיה, תאילנד, הפיליפינים, וייטנאם ורוסיה. לחברה יש גם משרדים באירופה ובאמריקה כדי לתמוך בערוצי המכירות שלהם שם. המטרה שלהם היא להציע מערכת אבטחה ביתית במחיר סביר לצרכנים בכל רחבי העולם כדי לספק שקט נפשי בזמן שהם בעבודה או בחופשה.

SAMSUNG—

בעולם של היום, מצלמות אבטחה הן פריט חובה לכל בית. הם דרך מצוינת להישאר בטוחים ולהגן על הרכוש שלך.

בסופו של יום, זה תלוי בך איזה סוג של מצלמת אבטחה אתה רוצה להתקין בבית שלך. עם זאת, ישנם כמה מותגים שעשויים להתאים לך יותר בהתאם לצרכים שלך.

מותגים מסוימים מציעים תכונות נהדרות אך הם מגיעים עם תג מחיר גבוה גם כן. אם אתה רוצה מצלמת אבטחה פשוטה אך אמינה במחיר סביר, SAMSUNG היא אחת האפשרויות הטובות ביותר עבורך.

פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?