חנות און ליין לטכנאים

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

המדריך המלא למצלמות אבטחה

הקדמה: מהי מצלמת אבטחה בסיסית ומהן כמה תכונות מפתח?

מצלמות אבטחה בסיסיות הן דרך מצוינת לשמור על בטיחות הבית או העסק שלך, אך פעמים רבות הן אינן מספיקות. השוק רווי בסוגים שונים של מערכות מצלמות אבטחה המשתנות במורכבות, בתכונות ובמחיר.

ישנן כמה תכונות משותפות לכל מצלמות האבטחה הבסיסיות:

1) קווי או אלחוטי:

2) חריץ לכרטיס SD:

3) ראיית לילה:

4) חיישן תנועה:

5) אפשרויות קישוריות:

6) מיקרופון ורמקול לתקשורת דו-כיוונית

מה הופך את מצלמת האבטחה הבסיסית הטובה ביותר?

מצלמת האבטחה הבסיסית הטובה ביותר היא כזו שקל להגדיר ולהשתמש, בעלת איכות תמונה ושמע ברורה ועובדת במגוון מצבים.

מצלמות אבטחה למכירה (כגון Dropcam) יכולות לשמש בדרכים שונות בהתאם לצרכי הבעלים. לדוגמה, אם אתה רוצה לעקוב אחר מה שקורה כשאתה לא בבית, אתה יכול להתקין אותו ליד דלת הכניסה שלך או היכן שאתה חושב שסביר להניח שגנבים יפרצו לביתך.

מהם היתרונות של שימוש במצלמות אבטחה בסיסיות?

ישנם יתרונות רבים להחזקת מצלמת אבטחה בבית לאבטחה ושקט נפשי. מאמר זה יבדוק כמה מהיתרונות שהוא יכול לספק ומדוע אתה עשוי להזדקק להם בביתך.

מצלמות אבטחה משמשות במסגרות רבות ושונות, אך השימוש בהן בבתים גדל באופן דרמטי במהלך השנים האחרונות. עלייה זו נובעת בעיקר מהירידה בעלות של מכשירים אלה ומהזמינות המוגברת של תכונות אחרות כגון ראיית לילה, אינפרא אדום או אפשרויות אחסון בענן.

מהם החסרונות בשימוש במצלמות אבטחה בסיסיות?

החיסרון הראשון בשימוש במצלמות האבטחה הבסיסיות הוא שהן יקרות. מצלמות אבטחה בסיסיות הן למעשה יקרות וזה נובע מהעובדה שהן אינן מתקדמות טכנולוגית כמו מצלמות אבטחה אחרות.

אחד החסרונות של מצלמות אבטחה זולות הוא שהן אינן מצוידות ביכולות ראיית לילה. זה יכול להיות חיסרון גדול כי זה יקשה לראות מה קורה בבית שלך בלילה. מלבד זאת, ישנם חסרונות רבים נוספים בשימוש במצלמות אבטחה בסיסיות שיכולות לנוע בין קטעים באיכות נמוכה לפריצה קלה על ידי פולשים.

מסקנה: למה אתה צריך להתחיל להשתמש במצלמת אבטחה בסיסית היום!

כמה עולה מיקרופון למצלמת אבטחה ?

ישנם מגוון מחירים שונים עבור מיקרופונים למצלמות אבטחה. חלקם עשויים להיות יקרים ואחרים לא. העלות תהיה תלויה באיכות המיקרופון ובתכונות שיש לו. דגם בסיסי עם מכשיר הקלטה בלבד הולך להיות זול משמעותית מדגם מתקדם יותר עם פונקציות לולאה מוגדרות מראש, למשל.

האם למצלמות יש עדשה קבועה /משתנה או זום חשמלי?

עדשת המצלמה היא אחד החלקים החיוניים ביותר בכל מצלמה מכיוון שהיא זו שלמעשה מצלמת את התמונה. זה גם עוזר לשלוט במיקוד ובעומק השדה בתמונה הסופית על ידי התאמת דברים כמו צמצם ואורך מוקד. העדשה קובעת מה יהיה או לא יהיה בפוקוס בעת צילום תמונות.

האם למצלמות האבטחה יש תמונות צבעוניות בלילה ?

מצלמות אבטחה משתמשות באור אינפרא אדום ובתאורי אינפרא אדום כדי לספק תמונות צבעוניות במהלך הלילה. מצלמות אלו משתמשות בעדשה עם מסנן אינפרא אדום שיכולה לראות רק אורכי גל של אור בין 700 ל-1000 ננומטר. טווח אורכי גל זה אינו נראה לבני אדם אך גלוי היטב לחרקים כמו גחליליות, וזו הסיבה שהן נקראות לפעמים מצלמות "עין חרקים".

למה צריך להתקין מצלמות אבטחה בבניין?

מצלמות אבטחה פועלות כדי לספק תצוגה של 360 מעלות של הנכס שלך, כך שתמיד תהיה מודע למה שקורה סביבך. הם יכולים גם לתת מענה מהיר לאירוע אם הוא קורה, ולקבל את ההחלטה אם להתריע בפני הרשויות.

כאשר אתם מתקינים מצלמות אבטחה בבניין שלכם, מדובר לא רק במניעה אלא גם בשיפור האופן בו אתם עושים עסקים והגנה על העובדים שלכם מפני אחריות. מצלמות אבטחה מוודאות שכל מי שמגיע למקום יבדוק את האישורים שלו מול רשימת הגישה שלו ונמצא בקובץ.

מצלמות אבטחה מועילות גם לניטור כל גניבה או ונדליזם אפשריים שעלולים להתרחש בבניין. זה מועיל גם כאשר אתה רוצה לפקח מתי כלי הרכב שלך יוצאים או נכנסים לנכס, כך שניתן יהיה לעקוב אחריהם ולנטר אותם באמצעות עדכונים חיים

האם צריך הסכמה של כל הדיירים על מנת שנוכל להתקין מצלמות אבטחה בבניין?

לבעל הבית יש זכות להתקין מצלמות אבטחה בבניין בנסיבות מסוימות, אך לדיירים יש דעה בנושא. עם זאת, זה יכול להיות בעייתי כי ייתכן שחלק מהתושבים לא ירצו שהפרטיות שלהם תפגע.

במציאות, קשה למשכירים לקבל אישור מכל השוכרים שלהם כאשר יש מצב חירום. החוק אינו מתיר למשכירים להיכנס ליחידת דייר או לעשות כל דבר שיפגע בזכותם לפרטיות ולהשתמש בכך כתירוץ להתקנת מצלמות אבטחה ללא הסכמה.

בהתאם לכך, בעלי הדירות יזדקקו לדרך חלופית לקבלת הסכמה מכל השוכרים בבת אחת. פתרון אפשרי אחד הוא לשאול אותם אם הם מסכימים להקלטה בזמן שהם צופים בטלוויזיה או בכל פעילות אישית אחרת בתוך דירותיהם.

היכן מקובל להתקין מצלמות בבניין המגורים?

החוק מגדיר בית מגורים פרטי כבניין המספק מחסה לבעלים, למשפחתו הקרובה או לרשימת הביקורים החוקית שלו. החוק אוסר על התקנת כל מצלמת מעקב בבית מגורים פרטי אלא אם כן האדם נתן לכך רשות.

זה לא רק חוק אלא גם שכל ישר לצפות ברכוש שלך. ברוב המקרים, התקנת מצלמות עלולה להיות בלתי חוקית אם הן אינן הכרחיות ותגרום נזק משמעותי לאנשים אחרים על ידי לכידת המידע האישי שלהם ללא הסכמתם.

האפשרות הטובה ביותר תהיה לבקש רשות מבעל הבית שלך לפני התקנת מצלמות כלשהן בבניין המגורים שלך.

עד כמה מצלמות אבטחה מרתיעות?

מצלמות אבטחה הן דרך טובה לשמור על בטיחות הבית שלך ואתה לא צריך לדאוג לגבי פורצים ופולשים. עם זאת, הם גם מספקים הזדמנות לפושעים לגנוב את החפצים שלך. על מנת להימנע מכך, מומחים ממליצים להשתמש בכמה שפחות מצלמות אבטחה ולהשתמש באלו שאתם באמת צריכים.

יצרני מצלמות אבטחה לבית יודעים שיש מקרים שבהם אנשים קונים בסופו של דבר יותר ממה שהם צריכים. זו הסיבה לחלק מהדגמים הפופולריים ביותר יש DVR או מערכת הקלטה מובנית. מערכות אלו מקלות על אנשים לגשת לצילומים מהמצלמות שלהם בכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט.

כ-20% ממשקי הבית האמריקאים משתמשים היום במצלמות אבטחה בבתיהם, אך המספר הזה צפוי להכפיל את עצמו תוך 10 שנים ככל שהביקוש לאבטחת הבית ממשיך לעלות.

מהו זמן ההתקנה הממוצע עבור אבטחת בניין מגורים?

ייקח בממוצע 4-6 שבועות להתקנה של מערכת אבטחה בבניין מגורים.

ישנם גורמים שונים התורמים לזמן ההתקנה של מבני מגורים כגון:

– סוג מערכת האבטחה שנבחר על ידי בעל הבית,

– גודל הבית ומספר החדרים,

– המיקום הגיאוגרפי של הבית והמרחק ממיקומי מפתח כמו חברות אבטחה ומקצוען תיקונים.

כיצד נקים מערך שתאפשר לנו לזהות פנים במצלמות?

אנחנו אמורים להיות מסוגלים ליצור מערך שיאפשר לנו לזהות פרצופים במצלמות. באמצעות שילוב של הטכניקה, רשתות עצביות ומודלים אחרים של למידת מכונה, נוכל ליצור מערכי מצלמות כאלה בעתיד.

זה לא קל כמו שזה נראה ויש הרבה אתגרים כמו רעשי תמונה ופנים חסרות. עם זאת, בעזרת טכניקות אלו נוכל לפתור בעיות זיהוי טוב יותר בעתיד.

היו מספר גישות שיושמו לפתרון בעיה זו – משימוש בחבילות תוכנה ועד ביצוע פרויקטי מחקר.

האם כדאי לתעד אזורים אסטרטגיים במצלמות נסתרות?

חברות רבות מבקשות מעובדיהן לתעד את האסטרטגיה של החברה ולדון בה בפגישה.

עסקים משתמשים במצלמות נסתרות כדי לתעד את הדיונים הללו. הרבה חברות אפילו לא יודעות שיש להן אחד מותקן.

כמה חברות גילו שמועיל להשתמש במצלמות נסתרות כדי לוודא שהפגישה מוקלטת, במקום להסתמך על זיכרונות של אנשים.

יתרונות בהתקנת מצלמות אבטחה נסתרות

מצלמות אבטחה נסתרות הן דרך מצוינת לעקוב אחר הבית, המשרד או המחסן שלך. ניתן להתקין אותם כמעט בכל מקום ללא צורך בצג חיצוני.

הם כלי מושלם לשמירה על בטיחות החפצים שלך ועל הפרטיות שלך שלמה. אבל, הם גם יכולים לספק לך את השקט הנפשי שמעולם לא ידעת שאתה צריך.

לפני כמה עשורים, חלון פתוח עם זגוגית זכוכית גדולה בחזית הספיק כדי למנוע מאנשים לגנוב דברים מהבית או המשרד שלך. מאז, יותר ויותר אנשים מתקינים מצלמות נסתרות בבתיהם כדי להגן עליהם מפני גניבות ופשעים אחרים שעלולים להתרחש. ישנם יתרונות רבים הנלווים להתקנה של מצלמות אלו כגון שקט נפשי לדעת שמישהו שומר על הנכס שלך ויכולת לצפות במה שקורה בחוץ כשאתה

האם מצלמות אבטחה עוזרות בהשבחת הנכס?

השאלה האם מצלמות אבטחה עוזרות לשפר את הנכס היא שנויה במחלוקת ביותר. יש אנשים שמרגישים שעדיף להיות נוכחות של מישהו בנכס, בעוד שאנשים אחרים מרגישים בטוחים יותר רק עם מצלמה.

מאמר זה יספק מידע על מדוע אנשים מסוימים מאמינים שמצלמות אבטחה עוזרות לשפר נכס וכן גורמים נוספים שכדאי לזכור כאשר שוקלים אם כדאי להתקין אותן או לא.

לדוגמה, ישנם סוגים רבים ושונים של מצלמות אבטחה והן מגיעות בדרגות מחיר משתנות. האפשרות הזולה ביותר היא מצלמת טלוויזיה במעגל סגור אלחוטית שיכולה לעלות בסביבות 10-20 דולר בעוד שאחרות יכולות לעלות למעלה מ-1,000 דולר.

מהם היתרונות שמגיעים עם התקנת מצלמות אבטחה בימינו?

כעת תוכל להתקין מצלמות אבטחה בבית או בעסק שלך בקלות. הודות להתקדמות הטכנולוגית, המכשירים הללו כל כך קלים לשימוש, עד שלא תצטרכו אפילו מחשב כדי להפעיל אותם.

יתרונות רבים מגיעים עם התקנת מצלמות אבטחה בימינו, כולל:

– שקט נפשי וביטחון משופרים

– פחות סיכוי לפריצות בגלל שיפור הראות

– חיסכון בעלויות בביטוח

– שיפור שירות הלקוחות ומניעת מחלוקות

על איזה צורך עונות מצלמות האבטחה?

מצלמות אבטחה הן כלי שהפך יותר ויותר חשוב לחברה המודרנית. הם מספקים אבטחה למי שאינם יכולים להגן על עצמם, מציגים ראיות במידת הצורך, ויש להם שימוש מתרחב בצורה של אוטומציה ביתית ומעקב ציבורי.

האם ניתן לזהות פנים במצלמות אבטחה?

התשובה היא כן, כל עוד התמונה לא מעוותת מדי. ישנן שתי שיטות עיקריות לזיהוי פנים במצלמות אבטחה: זיהוי קצה ולמידה עמוקה מתקדמת.

בעבר, מצלמות אבטחה היו צריכים להיות מתוכנתים ידנית עם ערימה של 4 תמונות. אבל כעת, מצלמות מודרניות יכולות לזהות פרצופים ללא כל צורך בתכנות. קיימות שתי שיטות עיקריות לזיהוי פנים במצלמות אבטחה: זיהוי קצה ולמידה עמוקה מתקדמת. למידה עמוקה מתקדמת היא מדויקת יותר אך דורשת כוח מחשוב רב ולכן היא אינה מעשית כמו זיהוי קצוות שקל יותר לפריסה

 מה נחשב "מרחב ציבורי" לצורך ההנחיה?

לאחרונה התקיים דיון על דרישות ההסכמה וההרשאה להצבת מצלמות בתוך עסקים פרטיים. הדיון התעורר עקב מקרה משפטי בו טענה בא כוח לקוחה כי הלקוחה שלה זכאית להיות נוכחת בעת צילום סרטון ראיון ע"י בעל העסק. בית המשפט דחה טענה זו, וקבע כי שטחים ציבוריים נחשבים לשטחים ציבוריים לצורך הדרכה.

האם חובה להציב שלטים על התקנת מצלמות אבטחה ?

מצלמות אבטחה הן תוספת חדשה למשרדים ובתים רבים בימינו, אך הן יכולות להיות תוספת יקרה. אם אתם תוהים האם חובה להציב שלטים על התקנת מצלמות אבטחה, התשובה היא כן.

מה לעשות במקרה שאדם דורש את זכות העיון כאשר מדובר בצילומים שמהווים ראיות בחקירה או במשפט פלילי?

אם אדם או ארגון דורשים זכות גישה לתמונות המהוות ראיה בחקירה או במשפט פלילי, חשוב לנקוט בפעולה מיידית. במקרה זה, יהיה זה חכם של חוקר להשתמש בתוכנה משפטית כדי לשמר את החומר המקורי ולמנוע כל שינוי.

החוק יכול להיות מסובך ומבלבל לפעמים, אבל חשוב להיות מודעים לזכויות מסוימות שיש לאנשים. זכות אחת שצריכה להילקח בחשבון היא זכות הגישה לראיות, שאם תופר תגרור הליך פלילי או חקירה. מצב זה מתעורר לרוב במקרים בהם אדם הואשם בפשע וסנגוריו דורשים גישה לכל תמונה, סרטון או מסמך

האם המשטרה רשאית לדרוש לקבל הקלטות של מצלמה שהותקנה למטרות פנימיות של ארגון או עסק?

לשוטר יש סמכות נרחבת לתפוס ולחפש ראיות. כוח זה משתרע על פריטים כגון צילומי טלוויזיה במעגל סגור, טלפונים סלולריים ומכשירי הקלטה. אם שוטר ימצא קטעים שלדעתו יכולים להיות ראיות הכרחיות בהליך משפטי, הם עשויים לתפוס את המכשיר.

בקש מעורך דין שיעזור לך להבין אם המשטרה יכולה לדרוש ממך לספק הקלטות מהמצלמות הפרטיות שלך במעגל סגור.

האם מותר להתקין מצלמות אבטחה סמויות?

ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, יותר ויותר אנשים מקבלים מצלמות אבטחה בבתיהם. במקרים רבים, אנשים מתקינים אותם באופן סמוי. עם זאת, האם זה חוקי?

אין איסור מפורש להתקין מצלמה סמויה,

אין חוקים או תקנות מפורשים המחייבים התקנת מצלמות נסתרות במקומות כמו בתי מלון, חדרי כושר וחדרי רחצה. כל עוד זה לא עם זאת, חשוב לזכור כי התקנת מצלמה נסתרת ללא הסכמה עלולה להיחשב פוגע בפרטיות.

פגיעה בפרטיות היא פגיעה בזכותו של אדם לפרטים האינטימיים של חייו. זה כולל שיחות פרטיות, מחשבות ורגשות. אם התקנת מצלמה נסתרת ללא הסכמה, אתה לא רק חודר לפרטיות של האדם אלא גם לפרטיות ולמרחב האישי שלו.

יש לוודא שלטי אזהרה מוצבים כדי להתריע על כך שקיים מפגע, ואם הוא לא יודע שזו אזהרה, זה עלול לבלבל. כאשר נהגים עוברים באזור, עליהם לשים לב לתמרורים ולהימנע מנסיעה באזורים בהם הם עלולים לסכן את ביטחונם.

חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981, תקף משנת 1982. זהו חוק המגן על פרטיות הפרט והוא קובע כי "לא יפגע אדם בצנעת הזולת ללא הסכמתו". זה אומר שאם אדם לא רוצה שהמידע האישי שלו ישותף עם מישהו אחר, אז זה לא צריך לקרות. החוק אינו קובע כיצד להגדיר "פלישה

מה ניתן לעשות אם שכן מתנגד להתקנת מצלמות בבניין?

לרוב האנשים מתנגדים להתקנת מצלמות בבניין שלהם למטרות אבטחה. יש כמה דברים שניתן לעשות אם אתה מודאג לגבי הפרטיות והאבטחה של הבניין שלך, אבל חשוב להבין את הסיכונים והיתרונות של זה לפני נקיטת כל פעולה.

על פי חוק הגנת הפרטיות, אם אתם מתקינים בבניין מצלמת אבטחה, יש לקבל את הסכמת כל דיירי הבניין. זה לא קל להשיג, כי רוב בעלי הבית מסרבים. כמו כן, לא מומלץ לבצע צעדים מכיוון שהם עלולים לחשוף אותך לתביעה משפטית.

מהו חוק התקנת מצלמות בבניין משותף?

לאחרונה, היו מקרים שבהם אנשים התקינו מצלמות כדי להקליט אחרים ללא הסכמתם. למשל, היה מקרה של מישהו שהתקין מצלמה בחדר השירותים כדי לתפוס אנשים המשתמשים בסמים ואדם אחר שהתקין מצלמה בלובי כדי לרגל אחר אורחים שנכנסים למשרד שלו. החוק מגן על אנשים כאלה מהפרת פרטיותם של דיירים אחרים על ידי התקנת מצלמות במעגל סגור. חשוב להכיר את החוק

החוק הוא למעשה חלק מחוק הגנת הפרטיות שאומר שאין לפגוע בפרטיותו של אדם ללא הסכמתו.

התקנת מצלמה בחנייה משותפת בבניין

1)

החקיקה החדשה בחלק מהמדינות יצרה חוקים ארוכים, מסובכים ומעורפלים לגבי היכן וכיצד להשתמש במצלמות. במדינות מסוימות, זה לא חוקי לצלם בטווח של 10 מטרים מרכב פרטי ללא רשות. במדינות אחרות, זה חוקי לצלם בטווח של 10 מטרים מרכב פרטי אם אתה רחוק מהם לפחות שני אורכי מכוניות. זה לוקח רק כמה שניות כדי לקבל את הכללים המסובכים האלה

2)

למרות שהמצלמה תתמקד רק ברכבים פרטיים, המצלמה תקלוט חלק משביל הכניסה לבניין (אך לא את דלת הכניסה עצמה) ולכן גם תצלם את כל מי שיעבור במקום. זו תוצאה של אופן הפעולה של עדשות זווית רחבה. ניתן לראות זאת במספר סרטים כמו הארי פוטר והמטריקס.

3)

כדי לשמור על מבנה בטוח ומסודר, חיוני לדיירים לשמור על דירות מסודרות ומסודרות. רוב השוכרים מודעים לחשיבותן של מצלמות אבטחה בשמירה על בטיחות האנשים וחלקם אף מתקינים מצלמה בדירה משלהם. עם זאת, לא כולם אוהבים לקבל את אישור הדיירים האחרים לרכישת מצלמות אבטחה כי הם רוצים לתפוס מישהו בשעת מעשה מבלי להזהיר אותם.

4)

אנשים רבים מתקינים מצלמות נסתרות כדי לתפוס פושעים שמצלמים תמונות לא חוקיות. עם זאת, לעתים קרובות יותר, המצלמות הללו אינן דיסקרטיות במיוחד וניתן לזהות בקלות על ידי הפושעים. יש פתרון לבעיה הזו – מצלמות המופעלות על ידי בינה מלאכותית שיש להן תכונות כמו זיהוי קולי וזיהוי פנים שיכולים להסתתר לעין מבלי שהפושע ישים לב.

לאלה מטרות יש לבחור מצלמות אבטחה נסתרות?

עבור עסקים רבים, התקנת מצלמת מעקב היא אמצעי זהירות הכרחי. עסקים אלה צריכים לפקוח עין על העובדים שלהם ולהגן על הנכסים שלהם מכל גניבה אפשרית. עם זאת, בעלי עסקים רבים מהססים להתקין מצלמות בשל חששות לפרטיות. אבל כדי שרשויות אכיפת החוק יוכלו לחפש ולפקח על אזורים שבשליטת בעל העסק, הם דורשים הסכמה

ייתכן שמטרת המצלמה היא חקירה לצורך זיהוי אנשים מסוימים ולכן אף אחד מהם לא צריך לדעת שהיא ישנה. עלול להיות סיכון לפגיעה במצלמות כאשר אינך צופה וברצונך להגן עליהן ולהגן מפניו.

מומלץ להצניע את אמצעי התיעוד באמצעות בחירת מצלמה נסתרת לכל מקום אותו מבקשים לתעד.

רצוי להצניע את אמצעי התיעוד על ידי בחירת מצלמה נסתרת בכל מקום בו תרצו לתעד. אנשים שמסתירים מצלמות בחללים פרטיים, כמו חדר השינה או המשרד שלהם,

מצלמות אבטחה נסתרות שימושיות ממספר סיבות, ניתן להשתמש בהן בבתים, משרדים, מחסנים ובתי מלון. הם יכולים לשמש גם כדי לפקח על הבית שלך בזמן שאתה לא.

הסלקה של מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה הופכות יותר ויותר פופולריות, ומאפשרות לאנשים להרגיש בטוחים יותר בבתיהם. שני הסוגים העיקריים של מצלמות אבטחה גלויות ונסתרות. מצלמות גלויות ייראו בעוד שמצלמות נסתרות יצלמו אוטומטית תמונות שאינן גלויות לעין האנושית. המשתמש יכול לצפות בתמונות אלו מרחוק בסמארטפון או במחשב.

מצלמות אבטחה הן כיום סטנדרט בכל בית, עסק או רכב. יש אנשים שמתקינים מצלמות אבטחה כדי לפקוח עין על המשפחה ו/או העסק בעוד שאחרים עושים זאת להגנה. עם זאת, לא לכולם יש את הכישורים להתקין אותם. למרבה המזל, התקנת כבלים היא מיומנות שיש לאנשים רבים, כך שהם יכולים להעביר כבלים לקירות מבלי להזדקק להזמנת חשמלאי.

בשנים האחרונות, העלייה בטכנולוגיה מאפשרת להשיג מעקב בבית ובעסק בכמה צעדים פשוטים בלבד. יש אנשים, לעומת זאת, מעדיפים להימנע לחלוטין מהטכנולוגיה הזו. הם מרגישים שזה לא עוזר להגן על הפרטיות שלהם או על ביטחונם, ואולי אפילו מסיח את הדעת ממה שהם עושים.

מצלמת אבטחה עצמאית סולארית וסלולארית

מערכות מצלמות אבטחה הפכו למרכיב מרכזי בסביבה הביתית והעסקית, אך הן פגיעות מכיוון שהן מסתמכות על האינטרנט כדי לתפקד. זו הסיבה העיקרית לכך שיש ביקוש מוגבר למצלמות אבטחה סולאריות וסלולריות עצמאיות.

מצלמות אבטחה חשובות להגנה על הבית או העסק שלך. הם גם עוזרים מאוד בלכידת ראיות לפעילות פלילית. מצלמת אבטחה זו כוללת סוללת גיבוי וכרטיס SIM מובנית המאפשרת למצלמה לעבוד גם כשאין חשמל.

איפה יציבו את המצלמות?

הכינו מראש רשימה של מקומות בבניין שחשוב לכם לאבטח:

כדי להבטיח שכל פינה בבניין תהיה בטוחה ומאובטחת, לדוגמה לובי, מבואה חיצונית, מסדרון, מדרגות, חדר כושר, חצר, מעלית, מחסן… חשוב לתכנן היכן יוצבו מצלמות ה-CCTV.

במסמך שעליו חתמו הדיירים הדגישו את המקומות הללו כדי לוודא שאף אחד לא יגיד אחר כך "אבל לא ידעתי ששמת מצלמות בחדר הכושר.

כאשר בוחרים היכן להתקין את המצלמות, חשוב לקחת בחשבון את השטחים שצריך לכסות וכמה מצלמות יהיה צורך. כמו כן, חשוב להתייעץ עם הדיירים ומתקין המצלמות מה לדעתם הכי יעיל מבחינת הכיסוי.

רשימת יצרני מצלמות אבטחה

ישנם יצרני מצלמות אבטחה רבים ברחבי העולם. היצרנים העולמיים המובילים מפורטים להלן.

מצלמות אבטחה בגני ילדים

הורים רבים רוצים לוודא שילדיהם בטוחים ומוגנים בכל עת. ישנן דרכים רבות לעשות זאת, היעילה ביותר היא הקמת מערכת אבטחה.

ישנם דגמים רבים של מערכות אבטחה שיוכלו לעזור לכם לשמור על ילדיכם מפני נזק, אך אחת המערכות הפשוטות ביותר היא השגת מצלמה לבית והכנסתה לחדר הילדים שלכם.

היתרונות של התקנת מצלמה לילדיכם יכולים להיות גדולים כמו הסיכונים הכרוכים בכך שלא תעשו זאת. בקיצור, מדובר על השתלטות על בטיחותם והגנה עליהם מכל פגיעה וסכנה.

כל הורה צריך לשקול להשקיע בסוג זה של מכשירי אבטחה עבור ילדיו מכיוון שהוא פשוט, זול וניתן להתקין אותו בקלות בכל מקום במינימום

חברות יצרן ידועות

השוק הזה מוצף בכל סוגי המצלמות. על מנת למצוא את המצלמה הטובה ביותר האפשרית, חשוב להבין מהן המצלמות הללו. השוק מוצף במצלמות זולות ופשוטות מסוג מצלמת אינטרנט שרוב האנשים קונים רק כדי להשתמש בהן לצ'אט וידאו או סלפי. מכשירים אלה בסופו של דבר יהיו בזבוז כסף מכיוון שניתן בקלות להחליף אותם בחלופות הזולות יותר.

המחיר הממוצע עבור התקנת מצלמת אבטחה סטנדרטית לבית, נע בין 350-500 ₪

בשוק קיימים סוגים רבים ושונים של מצלמות אבטחה לבחירה, כאשר המחיר הממוצע להתקנת מצלמת אבטחה ביתית רגילה נע בין 350-500 שקל.

מצלמות אבטחה לבית עוזרות לך להגן על הבית והמשפחה שלך, ובמקביל מספקות שקט נפשי. עם זאת, על מנת להתקין מערכת מצלמות בצורה יעילה, חשוב לחשב מראש את עלות הרכיבים השונים.

המחיר הממוצע עבור התקנת מערכת הקלטה, נע בין 200-600 ₪,

מערכת הקלטה היא מכשיר אלקטרוני המתעד את המתרחש באזור נתון, כמו חנות כלבו, כך שניתן יהיה להפעיל אותו מאוחר יותר על ידי מצלמות אבטחה.

ישנן סיבות רבות לטווח רחב זה של מחירים, כולל מורכבות הצרכים שלך, גודל החלל שלך וכמות המצמות והסאונד שאתה רוצה להקליט.

התקנת מצלמת אבטחה דמה

התקנת מצלמת אבטחה מזויפת יכולה להיות דרך יעילה להרתיע גנבים פוטנציאליים מלהיכנס לבית או לעסק שלך. גנב עשוי לראות שבבית או בעסק יש מערכת אבטחה נרחבת והוא צפוי להמשיך הלאה.

כמה אחריות יצרן יש למצלמות אבטחה?

אורך החיים של מצלמות האבטחה נקבע על ידי היצרן. האחריות למצלמות מסוימות יכולה להימשך עד 10 שנים, בעוד שאחרות תוגבל לשנה אחת. דבר אחד שכדאי לזכור הוא שרוב היצרנים אינם מציעים אחריות למוצרים אם הם מותקנים בצורה לא נכונה או בשימוש לא הולם.

מצלמות אבטחה הן השקעה מצוינת הן לבעל הבית והן למשטרה. הם יכולים להרתיע פולשים, לספק סרטונים במקרה של פשע, ולאפשר לבעלי בתים לפקוח עין על רכושם בזמן שהם אינם. עם זאת, לפני רכישת ציוד מצלמות אבטחה חשוב לחשוב על אופן השימוש בו. הגורמים שיש לקחת בחשבון כוללים היכן תמוקם המצלמה, איזה סוג מצלמה אתה צריך וכמה אתה מוכן להוציא.

מהי מצלמה ומדוע להתקין אחת כמכשיר אבטחה לבית?

מצלמת אבטחה היא מכשיר המנטר אזורים ו/או מתחמים ספציפיים, ומקליט סרטונים חיים ומוקלטים. מכשיר אחד כזה משמש לעתים קרובות לניטור בטיחות הבית וכולל את התכונות הבאות: הקלטת ראיית לילה, הקלטת זיהוי תנועה, יכולות סטרימינג בשידור חי, יכולות ניטור מרחוק.

מצלמת אבטחה לבית אינה מבטיחה רשת ביטחון מושלמת אך היא יכולה לספק את הראיות הדרושות להעמדה לדין של עוונות. חשוב לציין שהתקנת מצלמת אבטחה לא אומר בהכרח שהיא תתפקד כצפוי מכיוון שיכולים להיות גורמים רבים שמשפיעים על הביצועים שלה כמו איכות העדשה או מיקום המצלמה, למשל.

איפה תותקן המצלמה? בתוך הבית או בשטח החיצוני של הבית?

מצלמה המותקנת בתוך הבית יכולה לשמש למעקב אחר הילדים ופעילותם. זוהי אפשרות טובה עבור בתים עם ילדים צעירים. המצלמה המותקנת מחוץ לבית עשויה לשמש לצורכי אבטחה וכן למעקב אחר בואם ויציאתם של האורחים והעובדים.

מהו השטח שאנו רוצים לצלם? שטח רחב כמו חצר או שטח צר כמו ספה?

קניית מצלמה היא השקעה שיכולה להשתלם בטווח הארוך אם יש לך כישרון לצילום. ישנם סוגים רבים ושונים של מצלמות בשוק כיום – חלקן זולות יותר מאחרות. באופן כללי, מצלמת DSLR תוכל לצלם תמונות טובות יותר מכיוון שיש לה חיישנים גדולים יותר ויותר עדשות זמינות כדי להתאים לצרכים שלך.

כמה מצלמות אבטחה נצטרך כדי לכסות את השטח?

מצלמות אבטחה הן כלי חשוב לשימוש בסביבה עסקית. ניתן להשתמש בהם כדי לכסות שטח, אבל הם לא תמיד הפתרון המושלם. לדוגמה, עסקים מסוימים יזדקקו רק למצלמה אחת באזורים מסוימים, אך עשויים לדרוש מספר גדול מהם עבור אחרים, בהתאם לצפיפות של מה שמצטלם.

האם נרצה שמצלמת האבטחה תהייה גלויה או מוסתרת?

מצלמת האבטחה היא אחד מחלקי החומרה הנפוצים ביותר בבתים כיום. העלייה בפופולריות של מכשירים אלו נובעת ממספר הפשעים שדווחו. עם זאת, יש אנשים שמודאגים לגבי מידת הפרטיות שהם מוותרים על ידי התקנתם ומה יקרה אם הם ייפרצו.

תכונות במצלמות האבטחה

למצלמות אבטחה יש כיום הרבה תכונות נוספות שיכולות להועיל לבעלים או למשתמשים. תכונת האינפרא אדום מבטלת את הצורך בראיית לילה, התכונה האנטי-ונדלית טובה לשמירה על השחתת המצלמות, ויש הרבה תכונות הקשורות לרזולוציה.

במאמר זה תלמדו על כמה מהמאפיינים הללו שהופכים את מצלמות האבטחה לייחודיות ומדוע כדאי לשקול אותן בביתכם.

מצלמות אבטחה קיימות כבר די הרבה זמן אבל עברו כברת דרך ממה שהיו פעם רק לפני כמה שנים. תוך מספר שנים בלבד, טכנולוגיית מצלמות האבטחה הפכה לבולטת יותר מה שהוביל לפופולריות שלהן. עם כל ההתקדמות החדשה בטכנולוגיה, קל להבין מדוע יצרני מצלמות אבטחה

מה זה מצלמות אבטחה אנליטיקה וידאו VCA

מצלמות אבטחה מציעות רמה חדשה של אבטחה הן לעסקים והן לאנשים פרטיים. בעזרת טכנולוגיית ניתוח וידאו, מצלמות אלו מסוגלות לזהות תנועה ואפילו במקרים מסוימים לזהות אובייקטים מסוימים. ניתוח וידאו יספק גם מידע בזמן אמת כדי לסייע בהגנה על הרכוש שלך או על יקיריכם.

מצלמות אבטחה אנלוגיות ומצלמות אבטחה IP

מצלמות אבטחה הן כלי חיוני לכל בעל בית או עסק, אך הן מגיעות בשני סוגים שונים – מצלמות אבטחה אנלוגיות ומצלמות IP.

מצלמות אבטחה אנלוגיות עדיין נמצאות בשימוש נרחב בגלל עלות העלות וההתקנה הקלה שלהן. עם זאת, לא ניתן לחבר אותם לאינטרנט, מה שהופך אותם לפגיעים להאקרים שיכולים לפרוץ אליהם בקלות.

מצלמות אבטחה IP הן המצאה עדכנית יותר שצברה פופולריות במהירות. הם יכולים להיות מחוברים לאינטרנט ומציעים תכונות טובות יותר כמו גישה מרחוק, אחסון בענן ואלגוריתמי זיהוי מתקדמים.

מצלמת אבטחה ממונעת

מצלמת אבטחה ממונעת היא סוג ייחודי של מצלמת אבטחה המסוגלת לספק צילומים ברזולוציה גבוהה תוך פרק זמן קצר מאוד.

חברות מצלמות אבטחה מסחריות פיתחו פתרונות מעקב וידאו אוטומטיים, לעסקים סבירים יותר ליישום ולתחזוקה, ללא צורך להסתמך על נוכחותם של מאבטחים אנושיים.

הוא תוכנן עם תכונות כמו רזולוציה גבוהה, זום, מקרוב ומרחק ראיית לילה, ויכולות מעקב שהופכות אותו לאחת האפשרויות האמינות ביותר עבור חללים מסחריים.

מצלמות אבטחה אלחוטיות

מצלמות אבטחה אלחוטיות הופכות פופולריות יותר בימינו. חלק מהמדינות הטילו הגבלות יבוא על המצלמות האלחוטיות. סין, הודו ורוסיה דורשות מחברות לעמוד בתקנים שנקבעו על ידי מדינותיהן בהתאמה ולקבל אישורים ממשרד התקשורת לייבוא המצלמה האלחוטית.

יש ביקוש הולך וגובר למצלמות אבטחה מסוג זה מכיוון שהיא זולה יותר וניתן להשתמש בה בכל מקום. עסקים קטנים רבים משתמשים במצלמות אבטחה אלחוטיות בעלות הגדרה גבוהה או קיבולת אחסון גדולה כדי לנטר את הפעילות העסקית שלהם מרחוק.

מצלמות אבטחה משמשות במגוון רחב של תחומים, מקמעונאות ועד אכיפת החוק. עם השימוש המוגבר והשכיחות של מצלמות אבטחה, חשוב שתוחזקו כראוי. זה כולל לוודא שאין מכשירים אחרים במצלמה, כגון מיקרוגל או טלפון נייד, הפועלים על קרינה. אם יש מכשירים אחרים, זה עלול לגרום לעיוות תמונה.

שטח צילום במצלמה אבטחה

ישנם שני גורמים עיקריים שישפיעו על בחירת המצלמה – אזור הצילום וסוג המצלמה.

הגורם הראשון הוא אזור הצילום, המוגדר כמרחק בין המצלמה למה שמצולם. זה חשוב כי זה משפיע על כמה רחוק יכול להיות האדם הצופה בסרטון. בהתאם לגודל שטח הצילום שלך, תצטרך להחליט אם אתה רוצה מצלמת אבטחה קבועה או עם זום הפאן-הטיה. למצלמת אבטחה קבועה יש נקודת מבט יחידה שבה כמו פאן-הטיה-זום יכולה להיות מספר נקודות מבט מהן ניתן לבחור בכל עת.

הגורם השני הוא איזה סוג של מצלמת אבטחה אתה מחפש, שתלוי בעיקר בתקציב שלך ובאילו תכונות הכי חשובות לך

צורת המצלמה

צורת המצלמה היא אחד הגורמים החשובים ביותר שקובעים אם המצלמה מאובטחת. מצלמות זום מצלמות כיפה או מצלמות גוף נפוצות יותר במערכות אבטחה בעוד שמצלמות ממונעות זמינות למטרות מעקב.

המגוון בצורות המצלמה הופך אותן למצוינות לשימושים שונים. מצלמות כיפה היו בשימוש נרחב בשל העיצוב הפשטני והיכולת שלהן להיות תואמות למערכות מעקב וידאו קיימות.

חשמל וספקי כח למצלמות אבטחה

מכשירים אלה משמשים במעקב וידאו, אוטומציה ביתית ויישומים תעשייתיים.

לספקי כוח של מצלמות אבטחה יש מחזור עבודה נמוך מאוד. הם מתוכננים לספק את הכוח למצלמה בודדת למשך כ-5-10 דקות בכל פעם. המשמעות היא שגם אם תחבר מספר מצלמות אבטחה, עדיין יהיה צורך להפעיל אותן בנפרד.

המתח של ספק הכוח חשוב מכיוון שהוא יכתיב כמה מצלמות יכולות להפעיל ספק כוח אחד במקביל. המתח חשוב גם מכיוון שמתחים שונים של מצלמות דורשים ספקי כוח וכבלים שונים.

יחידת המידה המכונה וואט נקראת על שם ג'יימס וואט. זה מלקחיים של הזרם במתח כמו בהספק של 1A 12V ייתן לנו הספק של 12W.

סוגי זרמים בחשמל ואלקטרוניקה

מתח ישר DC  מתח חילופין AC

חשמל ואלקטרוניקה מורכבים מסוגים שונים של זרמים. עלינו להבין את סוגי הזרמים השונים הללו כדי לדעת כיצד הם פועלים וכיצד הם משמשים בעולם האמיתי.

סוגים שונים של זרמים בחשמל:

* זרם ישר (DC)

*מתח זרם ישר (DCV)

* זרם חילופין (AC)

*מתח זרם חילופין (ACV)

סוגים שונים של מצלמות אבטחה

עם התקדמות הטכנולוגיה, מצלמות האבטחה הפכו יותר ויותר משוכללות. ישנם מספר סוגי מצלמות שניתן לבחור ביניהם כדי לענות על הצרכים של כל מצב. לדוגמה, אם תרצו לתעד אינטראקציות כלשהן עם הבית שלכם, כדאי להשקיע במערכת אבטחה עם מצלמה פנימית המופעלת בתנועה. עם זאת, אם אתה רוצה להקליט משהו כמו אירוע או משחק בחוץ, אז השקיעו בחיק הטבע בחדות גבוהה

הסוג הראשון של מצלמות אבטחה הוא מצלמה עצמאית הניתנת להפעלה עצמית וניתנת להתקנה בכל מקום ללא צורך בחיווט כלשהו. מצלמות אלו טובות לשימוש חיצוני מכיוון שהן עמידות בפני מזג אוויר. הסוג השני של מצלמה היא כזו שדורשת שקע חשמל או כבל מאריך כדי לפעול, אך היא מציעה רזולוציית תמונה טובה יותר הודות לחיישני הקצה הגבוהים שבהם היא משתמשת. סוג זה של מצלמה מצוינת גם לשימוש פנימי אך לא ניתן להשתמש בהן בחוץ כי הן אינן עמידות בפני מזג אוויר כמו מצלמות עצמאיות. הסוג השלישי הוא מצלמה חיצונית המיועדת במיוחד לשימוש חיצוני בעלת עמידות טובה יותר מאשר סוגים אחרים,

מצלמת אבטחה עם מיקרופון

ישנן מצלמות אבטחה רבות עם מיקרופונים מובנים וזהו מוצר המספק למשתמשיו שכבת הגנה נוספת. מצלמות אלו יכולות לספק תמונה של הזנת הווידאו לא רק על המסך, אלא בנוסף ללכידת הקול. על ידי כך, הם יכולים לספק למשתמש שלהם מידע נוסף בבית או במשרד.

מערכת ההקלטה

מערכות DVR מערכות NVR

מערכת הקלטה היא מערכת המשמשת להקלטה או ניטור של אודיו, וידאו או נתונים אלקטרוניים אחרים. מערכת הקלטה יכולה להיות מורכבת ממספר תתי מערכות כגון מיקרופון, מצלמה, מגבר קדם, חומרה ותוכנה למחשב, ומדי אחסון.

בשנת 2019, שוק ה-DVR צפוי להגיע לכ-8 מיליארד דולר, כאשר שוק ה-NVR יגדל ב-CAGR של 12% לאותה תקופה. ניתן לייחס זאת לביקוש הגובר ליישומי אבטחה ומעקב בתעשיות שונות כמו אכיפת חוק ואבטחת סייבר.

מערכות DVR מספקות דרך קלה להקלטת מצלמות אבטחה מכל מקור אבל לא כל מכשירי ה-DVR חזקים באותה מידה. חלקם מסוגלים להקליט רק שני ערוצים בעוד שלאחרים יש תכונות כמו היכולת לפצל מסכים למספר הקלטות

DVR כיחידה עצמאית (Stand alone)

מצלמות אבטחה DVR הן יחידה עצמאית המאפשרת לך להקליט צילומים מהבית שלך. ניתן להתקין אותם בחלקים שונים של הבית שלך ולהשתמש בזיהוי תנועה כדי להתריע כשמשהו חשוד קורה. מצלמות אבטחה אלו הן דרך מצוינת להגן על האנשים שגרים בבית שלך מפני מבקרים לא רצויים, פורצים או פשעים אחרים.

מכשירי DVR קיימים למעלה מ-40 שנה וכיום משתמשים בהם בלמעלה מ-80% ממשקי הבית האמריקאיים. מכשירים אלה יכולים להקליט עד X שעות של תכנות ולאחסן אותם בנוחות בכונן קשיח. בנוסף, הם מספקים מגוון אפשרויות צפייה ומאפשרים למשתמשים להריץ קדימה ואחורה תוך כדי צפייה במצלמות האבטחה .

מערכות הקלטה NVR למצלמות אבטחה IP

מערכות הקלטת NVR עבור מצלמות אבטחה IP יכולות להיות שימושיות כאשר אתה צריך לעקוב אחר קטעי הווידאו שלך. הם מגיעים בדרך כלל עם דמי מנוי חודשיים ותג מחיר גבוה יותר. עם זאת, הם שווים את ההשקעה כי הם מספקים שקט נפשי וניטור יעיל יותר של הנכס שלכם.

מערכת הקלטת NVR למצלמות אבטחה IP היא הפתרון האידיאלי לכל מי שרוצה לעקוב אחר צילומי הווידאו שלו. אם אתה חושש שמישהו יתפרץ לבית שלך, זה נוח לקיים הקלטות ממספר מצלמות אבטחה בו-זמנית על מסך אחד במקום לעבור דרך כל מצלמה בנפרד.

איפה ניתן למצוא מתקין מצלמות אבטחה מומלץ ?

מערכות מצלמות אבטחה חכמות הן כיום פריט חובה לבעלי בתים, עסקים קטנים ודיירי דירות. הם יכולים לספק שקט נפשי כאשר אתה לא נמצא או ער במהלך מערכות מצלמות אבטחה חכמות הופכות נפוצות יותר ויותר בחברה המודרנית. הם מאפשרים שקט נפשי כאשר אינך נוכח או ער במהלך הלילה, וניתן להתקין אותם בקלות על ידי איש מקצוע מנוסה. עם זאת, ביצוע זה בעצמך הוא לעתים קרובות מסובך ויקר מכיוון שיש הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון. שכירת שירות התקנה מקצועי היא האפשרות הטובה ביותר עבורך. התקנת עשה זאת בעצמך יכולה להיות מסובכת ויקרה, ולכן שכירת מתקין מנוסה היא האפשרות הטובה ביותר שלך.

מצלמת אבטחה רזולוציה מגה פיקסל

מצלמות אבטחה הופכות קטנות וחכמות יותר עם רזולוציית מגה פיקסל טובה יותר. בעבר, זה היה לוקח שעות של עבודה מפרכת לייצר מערכת מצלמות אבטחה באיכות גבוהה. כעת, ניתן להתקין את המערכות הללו תוך דקות ולהצטייד בצילומים מספיקים לימים או אפילו שבועות.

רזולוציה מגה פיקסל

רזולוציית פיקסלים מתייחסת למספר הפיקסלים בתמונה. בהדמיה דיגיטלית, פיקסל הוא נקודה בודדת בתמונה. ככל שהרזולוציה של תמונה גבוהה יותר, כך ניתן לראות יותר פרטים. בממוצע, לתמונות כיום יש רזולוציית מסך של 3200×1800.

מגה פיקסל הוא כמות הפיקסלים בתמונה, והוא משמש לעתים קרובות במצלמות דיגיטליות. הרזולוציה היא מספר הפיקסלים על פני התמונה, והרוחב והגובה הם כמה פיקסלים לאורך התמונה.

מצלמות אבטחה ‏ – השוואת מחירים

מצלמות אבטחה מצלמת IP אלחוטית היא מצלמת אבטחה אלחוטית זולה. זה קל להתקנה ופשוט לשימוש. ניתן לשלוט במכשיר החכם הזה מרחוק באמצעות אפליקציית סמארטפון.

זהו מוצר ידידותי לתקציב שקל להתקנה ולשימוש וכן מציע איכות וידאו מעולה.

למכשיר החכם הזה יש גם הרבה תכונות שימושיות כמו אחסון חינם בענן, ראיית לילה וזיהוי תנועה.

אם אתה רוצה את מצלמת האבטחה האלחוטית המשתלמת ביותר שאינה חוסכת בביצועים, אתה באמת צריך לשקול את מצלמת ה-IP האלחוטית של מצלמות אבטחה לבית או למשרד שלך.

צלמים מקצועיים תמיד מחפשים דרכים להשיג את התמונות הטובות ביותר בכל סוגי מזג האוויר והתנאים. מכשיר אחד כזה שיש לו יתרונות רבים הוא מצלמה עם נוף פנורמי וסיבוב של 360 מעלות שניתן לראות מרחוק מכל מקום בעולם באמצעות האינטרנט. המצלמה הזו ממונעת, היא לא זקוקה לחשמל, וניתן להטעין אותה באמצעות פאנלים סולאריים.

הדגם החדש הוא כרטיס סים שניתן להגדיר בכל מקום בו אין WIFI או ראוטר. הוא מאפשר חיבור במקומות שקשה להגיע אליהם עם ראוטר, כמו מחוץ לטווח ומקומות חיצוניים.

מצלמת אבטחה נטענת מצלמה ללא חוטים זוהי מצלמת WIFI עם סוללה נטענת

הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת רכישת מצלמה הוא המפרט שלה. למשל, צריך לדעת אם למצלמה יש עדשה מסתובבת או לא. אתה גם צריך להיות בטוח שהסוללה מחזיקה מעמד לאורך זמן ולא מתרוקנת מהר גם כן. אם לוקחים בחשבון את הדברים הללו, מדובר במצלמת אבטחה משתלמת המציעה איכות גבוהה עבור טווח המחירים שלה.

[/vc_column_text]

[contact-form-7 id="33180"][/vc_column][/vc_row]
פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?