חנות און ליין לטכנאים

האם זה חוקי להחזיק וללבוש אפוד מגן בישראל?

שתף את הפוסט

האם זה חוקי להחזיק וללבוש אפוד מגן בישראל?

הצעת חוק: חלוקת אפוד מגן מפני ירי ודקירות לכל אזרח בישראל

חבר הכנסת יואל חסון הגיש הצעה "לתת מענה הולם לאיומי הטרור". לדבריו, הממשלה לא עושה את חובתה להבטיח את שלומם של האזרחים.

אזרחי ישראל טרם נפטרו ממסכות צה"ל שחולקו לציבור בימי מלחמת המפרץ הראשונה. וכעת מבקש ח"כ יואל חסון (המחנה הציוני) בהצעת חוק חדשה, לחלק, לכל התושבים אפודי מגן כדי להגן מפני ירי ודקירות. הוא אמר שזו תהיה תגובה טובה לאיומי הטרור

גם כאשר מודיעים לך על המפרט הטכני של אפוד מגן, זו לא החלטת רכישה שיש להקל בה ראש.

יש מגוון גדלים עיצובים, רמות הגנה ותוספות לבחירה. בעוד שאנשים רבים מרגישים בטוחים יותר באזורים מסוכנים כאשר הם מצוידים באפוד מגן , ישנם גורמים נוספים שיש לקחת בחשבון. למדינות, מדינות ומחוזות יש חוקים אחידים לגבי רכישת ובעלות על אפוד מגן.

לפני שאתה קונה אפוד מיגון בליסטי באינטרנט, עליך לבדוק עם התקנות האזוריות והארציות האם אתה רשאי על פי חוק להחזיק כזה כאזרח. של המדינה שלך. אם אינך בטוח, סביר להניח שכדאי לך להתייעץ עם הרשויות המקומיות או סוכנות אכיפת החוק לפני ביצוע הרכישה.

זכור שעשויות להיות הגבלות על הרכישה או השימוש בה תלויות באזור שלך. אנשים רבים אינם משכילים באופן מלא על החוקים על מיגון גוף, כולל האם הם יכולים לקנות באופן חוקי ולהחזיק כזה. בסופו של דבר, באחריותך לוודא שאתה מציית להגבלות ולתקנות החוקיות באזור שלך בעת רכישת שריון מקוון או דרך סוחר כלי ירייה. קנה שריון גוף בארה"ב סוג השריון הזמין לרכישה בארצות הברית מסווג בדרך כלל כ"מאושר" או "לא מאושר". למשרד המשפטים יש כמה תקנות לגבי מה שהופך שריון למאושר, אבל לא כל החלקים שנמכרים בחנות יסווגו כמאושרים. הרמה הנפוצה ביותר שאינה מאושרת היא רמה IV, המציעה הגנה בליסטית מלאה מכדורי אקדח ורובה ועד כדורי קליבר 0.30..

 

 

אפוד מגן רמת מיגון NIJ Level IV הוא הרמה הגבוהה ביותר של הגנה בליסטית, על פי NIJ המכון הלאומי לצדק. ישנן מאות חברות שיריון המוכרות
הגנה בליסטית אישית. עם זאת, לא לכל חברה יש ראיות התומכות בטענותיה.

משקל פלטות המיגון האם שמעתם פעם את המשפט "קילוגרמים זהים לכאב?" הוספת 3 ק”ג למשקל הגוף הכולל שלך יכולה לגרום להשפעות מזיקות למפרקים שלך (כלומר, ברכיים, קרסוליים וירכיים)

כדי לתת לכם נקודת פתיחה – מנינו כמה דוגמאות שונות למעמד החוקי של אפודי מגן גוף בכמה תחומים ברחבי העולם.

אוֹסטְרַלִיָה

באוסטרליה אסור להחזיק שריון גוף ללא אישור בטריטוריות מסוימות (דרום אוסטרליה, ויקטוריה, הטריטוריה הצפונית, ACT, קווינסלנד וניו סאות' ויילס).

קנדה

במחוזות קנדיים מסוימים (אלברטה, קולומביה הבריטית, מניטובה ונובה סקוטיה) נדרש רישיון להחזיק שריון גוף, אם כי אין הגבלות כאלה בשאר המדינה.

האיחוד האירופאי

באיחוד האירופי, הגנה בליסטית הנחשבת "לשימוש צבאי עיקרי" מוגבלת לאזרחים.

בריטניה

בבריטניה, אין כיום הגבלות חוקיות על רכישה ובעלות על שריון גוף.

ארצות הברית

בארצות הברית זה חוקי לרכוש ולהחזיק באפוד מגן, למעט כמה מדינות:

בקונטיקט, ניתן לרכוש אפוד מגן רק באופן אישי, ולא ניתן לרכוש אותם באינטרנט, בטלפון או בדואר.

בניו יורק, נדון כעת על הצעה לאיסור על מיגון גוף לאזרחים פרטיים.

בקנטקי, ביצוע פשע תוך לובש או אפילו בעלות על שריון גוף הוא פשע בפני עצמו

בלואיזיאנה, אסור ללבוש אפוד מגן בשטח בית הספר או בקמפוס.

אפילו באזורים שבהם לבישת שריון היא חוקית, שריון גוף גלוי (גלוי, על גבי הבגדים) עשוי למשוך תשומת לב הן מהציבור הרחב והן מצד גורמי אכיפת החוק. שוטרים עשויים לרצות לאשר מדוע אתה לובש אפוד מכיוון שזה יוצא דופן עבור אזרח במקומות ציבוריים. בנוסף, זה עלול לגרום לאנשים אחרים להיות מודאגים ומפוחדים מכיוון שהם עשויים לחשוב שיש סכנה קרובה או שאתה מהווה איום בעצמך. במקרים כאלה חשוב לשמור על קור רוח ולהסביר את הסיבות ללבוש שריון גוף. כל עוד אתה מציית לחוק, סביר להניח שהשוטרים יבינו.

דרך להימנע לגמרי ממצב זה היא לבחור באפוד סמוי, הנלבש מתחת לבגדים. זה עדיין מספק לך בטיחות נוספת מפני התקפות בליסטיות, דקירה או דוקרנים, אבל נשאר מחוץ לטווח הראייה של כל אחד אחר. לאחר מכן תוכל לנוע בחופשיות במקומות ציבוריים עם מידה רבה יותר של אנונימיות.

זכור שההגבלות שהוזכרו לעיל אינן רשימה ממצה של כל התקנות והחוקים הקיימים באפודי מגן. באחריותך לבדוק את התקנים והכללים המקומיים והארציים לפני שאתה רוכש אפוד מגן. אם אינך בטוח לגבי חוקים כאלה, הכרחי שתשכיל את עצמך להימנע מהפרת החוק.

הירשם לניוזלטר שלנו

קבל עדכונים ולמד מהטובים ביותר

עוד לחקור

רוצה להגן על הנכס

המומחים למצלמות אבטחה - 20 שנות ניסיון וידע מקצועי

פנה אלינו ונשמח לתת לך הצעת מחיר

מצלמות אבטחה ממונעות HIKVISION
פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?