חנות און ליין לטכנאים

מצלמות אבטחה סלולריות 3G/4G

מצלמות אבטחה סלולריות 3G/4G  עם SIM

אין צורך בנקודת רשת-מחברים SIM המצלמה עושה שימוש ברשת הסלולרית באמצעות כרטיסי סים דור 3 או 4 משדרת תמונות והתרעות בזמן אמת!

רק להכניס כרטיס סים למצלמה הסלולרית והיא תשדר לכם ישירות לנייד ובזמן אמת מה מתרחש

מצוינת לאבטחת שדות ושטחים חקלאיים או למקומות ללא רשת

מחיר
 ₪
018486
Manufacturers

סינון לפי רזולוציה

Resolutions Security camera

סדרה

        תצורת מצלמה

        סוג עדשה קבועה /משתנה /זום חשמלי

        Lens Type

        עדשות

        Lens size

        בחר גודל זום אופטי:

          WDR

            טווח אינפרא IR

            IR irradiation distance

            לוקס

              בחר רמת אטימות למים:

                בחר רמת מיגון אנטי ואנדלי:

                    פילטר לפי אנליטיקה

                          בחר גודל חישן :

                          POE

                            סינון לפי מספר ערוצים אנלוגים

                              רזולוציה מקסימאלית לערוץ אנלוגי DVR

                                רזולוציה מקסימאלית לערוץ IP אי פי NVR

                                קיבולת דיסק קשיח מקסימאלית

                                      בחר חבילת מצלמות:

                                        מספר דיסקים מקסימאלי

                                          מהם היתרונות בשימוש במצלמת אבטחה סלולרית?

                                          שימוש במצלמת אבטחה ניידת מציע יתרונות רבים במונחים של נוחות, גמישות ואבטחה משופרת. עם היכולת להתחבר באמצעות רשתות 3G/4G, מצלמות אלו מספקות ניטור ומעקב בזמן אמת תוך כדי תנועה. יתרון מרכזי אחד הוא הגמישות שמציעות מצלמות אבטחה ניידות. ניתן להתקין אותם בקלות ולהזיז אותם לפי הצורך, מה שמאפשר לך לנטר אזורים שונים או לשנות מיקומים בהתאם לצרכי האבטחה הספציפיים שלך. ניידות זו מבטיחה שתוכלו לפקוח עין על רכושכם או יקיריכם מכל מקום ובכל זמן. יתרון נוסף הוא הנוחות של גישה לצילומים חיים מרחוק. על ידי חיבור לרשת 3G/4G, אתה יכול לצפות בזרימת וידאו בזמן אמת ישירות במכשיר הנייד שלך, מה שמאפשר לך להישאר מעודכן לגבי כל איומים או תקריות פוטנציאליות גם כשאתה מחוץ לבית או מהמשרד. בנוסף, מצלמות אבטחה ניידות מספקות שכבת הגנה נוספת על ידי שימוש ברשתות סלולריות לתקשורת. המשמעות היא שגם אם חיבור האינטרנט שלך יתקלקל או שתהיה הפסקת חשמל, המצלמה עדיין תוכל להעביר נתונים דרך רשתות 3G/4G, מה שמבטיח מעקב רציף ושקט נפשי. לסיכום, שימוש במצלמת אבטחה ניידת עם יכולות 3G/4G מציע נוחות וגמישות ללא תחרות תוך שמירה על כיסוי מעקב אמין.

                                          במה שונה מצלמת אבטחה סלולרית ממצלמות אבטחה מסורתיות?

                                          כשמדובר במצלמות אבטחה ניידות, ישנם כמה הבדלים עיקריים שמבדילים אותן ממצלמות אבטחה מסורתיות. אחת ההבחנות העיקריות היא השימוש בקישוריות 3G/4G. בניגוד למצלמות אבטחה מסורתיות המסתמכות על חיבור קווי או Wi-Fi, מצלמות אבטחה ניידות משתמשות ברשתות סלולריות 3G או 4G כדי להעביר קטעי וידאו ונתונים. משמעות הדבר היא שניתן להתקין ולהפעיל אותם במקומות מרוחקים שבהם הפעלת כבלים או גישה ל-Wi-Fi עשויה להיות בלתי אפשריים. השימוש בקישוריות 3G/4G מספק גם גמישות וניידות רבה יותר. מצלמות אבטחה ניידות ניתנות להזזה בקלות לפי הצורך, מה שמאפשר פריסה מהירה באזורים שונים או במהלך אירועים. הם אידיאליים לצורכי מעקב זמניים או למצבים שבהם הגדרת מצלמה קבועה אינה מעשית. יתר על כן, מצלמות אבטחה ניידות מגיעות לרוב עם כרטיסי סים מובנים או תמיכה בכרטיסי סים חיצוניים, מה שמאפשר להן להתחבר ישירות לרשתות סלולריות מבלי להסתמך על תשתית קיימת. זה מבטל את הצורך בציוד נוסף כגון נתבים או נקודות גישה. לסיכום, השילוב של קישוריות 3G/4G מייחד את מצלמות האבטחה הניידות מהמקבילות המסורתיות שלהן על ידי מתן הפעלה אלחוטית, ניידות וגמישות ביישומי מעקב.

                                          האם ניתן לגשת מרחוק למצלמת אבטחה סלולרית?

                                          בהחלט! מצלמת אבטחה ניידת אכן ניתנת לגישה מרחוק. עם התקדמות הטכנולוגיה, ניתן כעת לנטר ולשלוט במצלמת האבטחה שלך מכל מקום באמצעות המכשיר הנייד שלך. על ידי חיבור מצלמת האבטחה הניידת שלך לרשת מאובטחת, תוכל לגשת לעדכון החי ולהקלטות מרחוק דרך אפליקציה או פורטל אינטרנט ייעודיי. זה מאפשר לך לפקוח עין על הרכוש שלך או יקיריכם גם כשאתם לא. בין אם אתה בעבודה, בחופשה או סתם ביציאה לסידורים, גישה מרחוק למצלמת האבטחה הניידת שלך מספקת שקט נפשי ומשפרת את האפקטיביות הכוללת של מערכת המעקב בבית או בעסק שלך.

                                          מהן התכונות העיקריות שיש לחפש במצלמת אבטחה סלולרית ?

                                          בעת בחירת מצלמת אבטחה סלולרית, חיוני לקחת בחשבון תכונות מפתח מסוימות המבטיחות מעקב והגנה מיטביים. תכונות אלו חיוניות למתן אבטחה אמינה בדרכים. ראשית, חפש איכות וידאו ברזולוציה גבוהה. מצלמת אבטחה ניידת צריכה להציע צילומים ברורים ומפורטים, המאפשרים לך לזהות בקלות איומים או אירועים פוטנציאליים. שנית, שקול את שדה הראייה (FOV) של המצלמה. עדשה בעלת זווית רחבה מאפשרת כיסוי רחב יותר, ומבטיחה שלא יישארו אזורים עיוורים ללא כיסוי . לאחר מכן, תעדוף את יכולות ראיית הלילה. בחר במצלמה עם אינפרא אדום או טכנולוגיית תאורה נמוכה ( LUX) שיכולה לצלם קטעים ברורים גם בסביבות חשוכות. יתר על כן, חפש מצלמות עם פונקציונליות של זיהוי תנועה (VMD). תכונה זו מתריעה לך בכל פעם שמתגלה תנועה בטווח המצלמה, ועוזרת לך להישאר ערניים ולהגיב מיד לפרצות אבטחה אפשריות. תכונה חשובה נוספת שיש לקחת בחשבון היא גישה מרחוק. חפש מצלמות המציעות אינטגרציה של אפליקציות לנייד, המאפשרות לך לנטר את הסביבה שלך מכל מקום באמצעות הטלפון החכם או הטאבלט שלך. לבסוף, ודא שלמצלמה יש אפשרויות קישוריות אמינות כגון Wi-Fi או תמיכה בנתונים סלולריים. זה מבטיח חיבור יציב בין המצלמה למכשיר הנייד שלך ללא הפרעות. על ידי תעדוף תכונות מפתח אלו בחיפוש אחר מצלמת אבטחה ניידת, תוכל לבחור בביטחון מכשיר העונה על צרכי המעקב הספציפיים שלך ומספק שקט נפשי תוך כדי תנועה.

                                          עד כמה הנתונים מועברים על ידי מצלמת אבטחה סלולרית?

                                          בכל הנוגע למצלמות אבטחה ניידות, כמות הנתונים המועברים תלויה בגורמים שונים, לרבות איכות הווידאו המצולמת ורוחב הפס שמספקת רשת ה-3G/4G. מצלמות אבטחה ניידות בדרך כלל מזרימות קטעי וידאו בזמן אמת דרך חיבור אלחוטי. ככל שהסרטון באיכות גבוהה יותר, כמו רזולוציית HD או 4K, כך ישודרו יותר נתונים. המשמעות היא שאם אתה משתמש במצלמת אבטחה ניידת עם יכולות ברזולוציה גבוהה, אתה יכול לצפות לכמות גדולה יותר של נתונים שישודרו. בנוסף, רוחב הפס שמספקת רשת 3G/4G גם ממלא תפקיד משמעותי בקביעת כמות הנתונים המועברים. אם יש לך חיבור חזק ויציב עם רוחב פס גבוה, ניתן להעביר יותר נתונים ללא בעיות. עם זאת, אם לרשת שלך יש רוחב פס מוגבל או חווה תנודות במהירות, זה עשוי להשפיע על כמות הנתונים שניתן לשלוח ממצלמת האבטחה הניידת שלך. חשוב לקחת בחשבון את הגורמים הללו בעת הגדרה ושימוש במצלמת אבטחה ניידת כדי להבטיח שיש לך מספיק תוכניות נתונים ויכולות רשת כדי לתמוך בצרכי המעקב שלך.

                                          האם ישנן מגבלות לשימוש במצלמת אבטחה סלולרית בהשוואה למערכות קוויות מסורתיות?

                                          כשמדובר במצלמות אבטחה ניידות בהשוואה למערכות קוויות מסורתיות, אכן יש כמה מגבלות שצריך לקחת בחשבון. בעוד שמצלמות אבטחה ניידות מציעות נוחות וגמישות, ייתכן שהן לא מתאימות לכל מצב. מגבלה אחת היא התלות ברשת סלולרית יציבה. מצלמות אבטחה ניידות מסתמכות על אות סלולרי חזק ועקבי לפעולה. באזורים עם כיסוי רשת לקוי או במהלך הפסקות רשת, הפונקציונליות של המצלמה עלולה להיפגע. מגבלה נוספת היא הפוטנציאל לשימוש גבוה יותר בנתונים ועלויות נלוות. מצלמות אבטחה ניידות משדרות קטעי וידאו על גבי רשתות סלולריות, שעלולות לצרוך כמויות משמעותיות של נתונים. זה יכול לגרום לחיובי נתונים מוגדלים מספק השירות שלך, במיוחד אם יש לך מספר מצלמות או הזנות וידאו ברזולוציה גבוהה. בנוסף, למצלמות אבטחה ניידות עשויות להיות קיבולת אחסון מוגבלת בהשוואה למערכות קוויות מסורתיות. מכיוון שלעתים קרובות הם מסתמכים על אחסון בענן או כרטיסי SD מקומיים, כמות הצילומים שניתן לאחסן עלולה להיות מוגבלת. זה עלול להציב אתגרים אם אתה זקוק לאחסון לטווח ארוך או שאתה צריך לגשת להקלטות קודמות לעתים קרובות. לבסוף, מצלמות אבטחה ניידות עשויות להיות בעלות חיי סוללה קצרים יותר בהשוואה למקבילותיהן החוטיות. בהתאם לשימוש ולהגדרות, ייתכן שיהיה צורך בטעינה תכופה או בהחלפת סוללה. בעוד שמצלמות אבטחה ניידות מציעות יתרונות מבחינת ניידות וקלות ההתקנה, חשוב לקחת בחשבון את המגבלות הללו לפני קבלת החלטה. הערכת הצרכים הספציפיים שלך והערכת הפשרות יסייעו לקבוע אם מערכת מצלמות אבטחה ניידת היא הבחירה הנכונה למצב שלך.

                                          האם מספר משתמשים יכולים לגשת ולשלוט במצלמת אבטחה סלולרית בו זמנית?

                                          בהחלט! מספר משתמשים אכן יכולים לגשת ולשלוט במצלמת אבטחה ניידת בו זמנית. הודות להתקדמות הטכנולוגיה, מערכות רבות של מצלמות אבטחה ניידות מציעות כעת את היכולת למספר משתמשים לגשת ולשלוט בהזנת המצלמה בו-זמנית. זה מועיל במיוחד עבור תרחישים שבהם אנשים מרובים צריכים לפקח על מיקום מסוים או לשתף פעולה במעקב אבטחה. בין אם מדובר בסביבת מגורים, סביבה עסקית או כל מצב אחר הדורש אמצעי אבטחה משופרים, היכולת של מספר משתמשים לגשת ולשלוט במצלמה מספקת שכבה נוספת של נוחות ויעילות. על ידי הפעלת גישה ושליטה בו-זמנית, משתמשים יכולים לצפות בקלות בעדכונים חיים, להתאים הגדרות, להתקרב או להתרחק, לזוז על פני זוויות שונות, ואפילו להקליט קטעים – הכל בזמן אמת. זה מבטיח שלכל המעורבים תהיה גישה שווה לנטר ולהגיב ביעילות לכל חששות אבטחה פוטנציאליים. אז היה סמוך ובטוח שעם מערכת מצלמות אבטחה ניידת המצוידת בפונקציונליות מרובת משתמשים, אתה יכול להיות שקט נפשי בידיעה שמספר אנשים יכולים לעסוק באופן פעיל ולנטר את עדכוני המעקב שלך בכל זמן נתון.

                                          פתח צ'אט
                                          1
                                          💬 זקוק לעזרה?
                                          Scan the code
                                          שלום 👋
                                          אנחנו יכולים לעזור לך?