חנות און ליין לטכנאים

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

תכונות של מערכת בקרת גישה נהדרת וכיצד אתה יכול לבחור את הטוב ביותר

הנחיצות של מערכות בקרת גישה: השאלה הראשונה והעיקרית שאתה עשוי לשאול היא האם מערכת בקרת גישה נחוצה לחברה שלך או לא.

ישנן דרכים רבות להבטיח שחלק אחד בחברה לא יוכל לגשת למידע הקריטי של מדור אחר.

הנחיצות של מערכות בקרת כניסה: השאלה הראשונה והעיקרית שאתה עשוי לשאול היא האם מערכת בקרת כניסה נחוצה לחברה שלך או לא. אם אתה עדיין בספק, הנה כמה סיבות מדוע ייתכן שיהיה צורך במערכת בקרת גישה בחברה שלך.

ראשית, עליך לוודא שהאבטחה בשיאה בארגון שלך. אינכם יכולים להרשות לעצמכם דליפות או הפרות משום שהדבר עלול להוביל לנזק רב ולפגוע במוניטין של הארגון שלכם. שנית, אם יש מצב חירום כמו שריפה או אסון טבע אחר, יהיה קשה מאוד לאנשים להתפנות מהבניין במהירות ללא תהליך זיהוי מתאים וסיווג ביטחוני. שְׁלִישִׁי

תפקידן של מצלמות אבטחה במקום העבודה: ישנן מצלמות אבטחה רעל מנת להיות בטוח ומאובטח, הכרחי שהאבטחה של הארגון שלך תהיה בראש המשחק שלו. יש צורך בצוות אבטחה מיומן שיכול להגיב במהירות במקרה של אסון טבע או חירום אחר. מעבר לכך, אם הייתה שריפה פתאומית או כל אסון טבע אחר, יהיה קשה לאנשים לפנות את המבנה ללא זיהוי מתאים וסיווג ביטחוני מצוין.בות ושונות הזמינות היום בשוק, כגון מצלמות עם ראיית לילה, ברזולוציה גבוהה וזוויות רחבות.

מצלמת אבטחה היא מכשיר שמקליט תמונות אודיו ווידאו של סביבתו על גבי מכשיר אלקטרוני או על סרט. בעוד שמצלמות אבטחה משמשות בעיקר בשטחים ציבוריים, הן משמשות גם בבתי מגורים, משרדי עסקים, בנקים ומקומות אחרים

מצלמות אבטחה משמשות בשמונים אחוז מהבתים כדי לפקח על המתרחש בזמן שהבעלים לא. מצלמות אלו הן זולות, מותקנות בקלות, ומציעות קטעי וידאו שניתן להגדיר כך שיתאימו לצרכים רבים ושונים.

כמו כן, מותקנות במשרדי העסק מערכות מעקב מצלמות למעקב אחר פעילות העובדים. ניתן לרכוש מערכות אלו עם תוכנה מובנית שתתריע למנהל כאשר קורה משהו חריג במשרד כמו מישהו שנכנס לאזור מוגבל ללא אישור.

השימוש העיקרי במצלמות אבטחה בבנקים הוא מעקב אחר עסקאות עם לקוחות; זה עוזר להפחית הונאות או הלבנת הון

מה לחפש במערכת בקרת גישה: יש כמה תכונות שאולי תרצה לשים לב אליהן כשאתה מחפש מערכת בקרת גישה, כגון מערכת עם אלגוריתם למידה עצמית, סריקה ביומטרית ושילוב תוכנה.

לכל מערכות בקרת הגישה צריך להיות אלגוריתם למידה. לכן, אם תבחר בקרת גישה, וודא שהיא כוללת אלגוריתם למידה כמו קרבה ו/או זיהוי פנים.

האמצעי הפופולרי ביותר לשליטה בגישה לבניין הוא באמצעות כרטיס. כדי להיכנס, צריך להחזיק בכרטיס המתאים. עם זאת, עם עליית הבינה המלאכותית וההתפתחויות האחרונות בתחום הביומטרי, מערכות בקרת גישה יכולות כעת להיות קשורות לפניו או לקרבתו של אדם בלבד

כיצד לקבוע את הצרכים שלך: ייתכן שתרצה לדון בצרכים שלך עם השותף העסקי או איש מקצוע האבטחה שלך לפני רכישת אחד.

הדבר הראשון והחשוב ביותר שיש לקבוע הוא מה אתה צריך שמערכת האבטחה תעשה. אתה רוצה שזה רק ינטר? האם אתה רוצה שהוא יודיע לך על שינויים כלשהם בסביבה? אילו חיישנים אתה רוצה שהוא יכלול? אולי כדאי גם לשקול איזה סוג של כיסוי אתה צריך לבניין שלך.

ישנם ארבעה סוגים שונים של מערכות אבטחה:

– עצמאי: לא מחובר, צריך מוניטור בקרבת מקום

– חוטי: כבלים העוברים מחיישנים ומצלמות למוניטור

– אלחוטי: משתמש ב-Wi-Fi או ברשתות סלולריות ואינו צריך צג בקרבת מקום

– היברידית: שילוב של קווי ואלחוטי

יעדים בעלי ערך גבוה הם לא תמיד אלה עם הכי הרבה אבטחה. לפעמים, הם אלה שאין להם את זה בכלל.

בגלל זה תרצה לבדוק כיצד הצרכים שלך ישתנו. אתה עשוי לגלות שאתה צריך להשקיע הרבה יותר כסף על תחום אחד כדי לפצות על חוסר בתחום אחר.

אולי תרצה גם להקדיש רגע ולדון בצרכים שלך עם השותף העסקי או איש מקצוע האבטחה שלך לפני רכישת אחד – כי הם יוכלו לקבוע אם מה שאתה מחפש מתאים למצב שלך או לא.

מסקנה: שמור על בטיחות העסק שלך עם מערכת בקרת גישה איכותית

[/vc_column_text]

[/vc_column][/vc_row]
פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?