חנות און ליין לטכנאים

TVI AHD CVI CVBS הבדלים ויתרונות

החלטת לרשת את המתחם שלך במצלמות אבטחה? כיום האפשרויות שלך הן נרחבות ומגוונות. עם ההיצע המתקדם שקיים היום בשוק, קל מאוד להתאים לצרכיך מערכת אבטחה ברמה גבוהה. אם החלטת ללכת על מצלמות אנלוגיות, סביר להניח שבמהלך תהליך קבלת ההחלטות תתוודע לשלל סוגי אותות הווידאו על בסיסם פועלת המצלמה. בין האותות השונים – TVI AHD CVI CVBS הבדלים רבים. כדי לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורך, ריכזנו כמה מהמאפיינים של כל אחד מהם.

מדוע איכות הווידאו היא קריטית למערכת האבטחה שלך?

רבים תוהים מדוע יש להשקיע כלל באיכות התמונה של מצלמות האבטחה. אחרי הכול, לא מדובר במערכת בידור בה אנו רוצים את חוויית הצפייה הטובה ביותר. חשוב שניקח בחשבון מה המטרה הסופית של המערכת שלך. כאשר התמונה חדה וברורה, נוכל לזהות פרטים קטנים ולהבין בדיוק מה התרחש אל מול עדשות המצלמה. תווי פנים ברורים, יכולת לקרוא מספרים על לוחיות רישוי ופרטים רבים אחרים, יאפשרו לטפל באירועי אבטחה בצורה יעילה יותר.

מהו CVBS?

CVBS הוא "אות ווידאו מורכב בפס בסיס" (composite video base band signal). בתחום מצלמות האבטחה, זוהי טכנולוגיית הווידאו האנלוגית הסטנדרטית והוותיקה ביותר. מצלמות אבטחה אנלוגיות אלה אינן ברזולוציה גבוהה לרוב והן מוגבלות לרזולוציה של 960H. כדי ליהנות מרזולוציה גבוהה יותר, ייתכן שנזדקק לטכנולוגיית וידאו מתקדמת יותר.

מהו TVI?

TVI הוא "ממשק העברת וידיאו" (Transport Video Interface) ומאפשר להעביר אותות ווידאו עם תמונה חדה במיוחד. הטכנולוגיה הזו זמינה לציבור מאז שנת 2014 והפכה לטכנולוגיית מצלמות האבטחה האנלוגיות HD מהנפוצות בעולם.

מהו CVI?

CVI הוא "ממשק וידאו מורכב" (Composite Video Interface) המציע אותו וידאו ברזולוציה גבוהה מאוד. בהרבה מובנים CVI ו-TVI הם דומים מאוד, אך טכנולוגיית השידור הדיגיטלי עובדת על פי עיקרון מעט שונה. לרוב, TVI נפוצה בעיקר בשוק האמריקאי ו-CVI בעיקר בשוק הסיני.

מהו AHD?

לבסוף, קיימת טכנולוגיית AHD, או HD אנלוגי. גם ה-AHD מאפשר לשדר אותו וידאו דיגיטליים ברזולוציה גבוהה על חומרה אנלוגית באופן יעיל, אבל עם טכנולוגיית שידור חדשנית. זוהי טכנולוגיה נפוצה ופופולריות מאוד בשוק האסייתי ויצרנים קוריאניים ויפניים עושים בה שימוש נרחב. גם בשוק האבטחה, יצרנים ממדינות אסיה עושים שימוש רב בטכנולוגיית ה-AHD.

אז באיזו טכנולוגיה כדאי לבחור?

מאז 2014, קיימת תחרות בין היצרנים השונים על טכנולוגיית שידור האותות הטובה ביותר לשוק האבטחה. כדי להקל על חוויית המשתמש והפצת המוצרים, רבים חיפשו אחר הטכנולוגיה האידיאלית שאליה ייצמדו ותשמש בכל המכשירים. בסופו של יום, TVI, CVI ו-AHD מספקים איכות ומאפייני תמונה כמעט זהים. לכל שלוש הטכנולוגיות יש גם עלויות מאוד קרובות. בשנת 2017, יצרנית מוצרי הווידאו CMOS החלו להטמיע ממשקים שיוכלו לתמול בכל הטכנולוגיות בו זמנית. גם יצרני המקליטים הדיגיטליים הלכו בעקבותיהם וכיום ניתן להשיג עבור מערכות האבטחה מכשירי DVR באיכות גבוהה שתומכים בכל ארבעת האותות האנלוגיים.

לכן, כיום אין צורך להשקיע מחשבה יתרה על האות המתאים ביותר למצלמות. כל עוד נקנה מכשיר מתקדם ואיכותי, רוב הסיכויים שהוא יתמוך בכל אותו הווידאו ויאפשר לך לצפות בתכנים המצולמים שלך באיכות HD.

לקראת רכישת מצלמות האבטחה שלך, חשוב לפנות לאנשי מקצוע מנוסים ומובילים בתחומם שיוכלו לספק לך את המוצרים הטובים ביותר בשוק ולהתקין אותם במתחם שלך באופן שישרת אותך על הצד הטוב ביותר. במהלך העבודה המשותפת, חשוב לוודא שהמצלמות שיותקנו תומכות בכל ארבעת האותות.

פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?