חנות און ליין לטכנאים

מותגי מערכות אזעקה

זהו מדריך כיצד למצוא את מערכת האזעקה הטובה ביותר עבור הבית או העסק שלך. כאן נסקור את המותגים המובילים ואת סוגי מערכות הבטיחות הטובות ביותר עבורך לשקול.

כאשר מחפשים מערכת אזעקה, בטיחות וביטחון הם בעלי חשיבות עליונה. יש הרבה דברים שאתה צריך לקחת בחשבון לפני רכישת מערכת אזעקה חדשה. ראשית, חשוב לדעת איזה סוג מערכת מתאים לצרכים שלכם: קווית או אלחוטית? אם אתה צריך מערכת קווית, באיזה סוג כדאי לבחור: מפוקחת או לא מפוקחת? האם יש ציוד מיוחד שצריך להתקין לפני התקנת אזעקה? האם סוג זה של התקנה ידרוש שירותי חשמלאי? מה לגבי עלויות תחזוקה/תיקון? לאחר בחירה בין קווי ואלחוטי, הגיע הזמן להחליט איזה סוג שירות יתאים לך

Visonic היא היצרנית המובילה של מערכות אזעקה בצפון אמריקה. סל המותגים של Visonic כולל את מוצרי המותג שלה, כמו גם ציוד אבטחה המיוצר על ידי Honeywell, GE, ומותגים מובילים אחרים בתעשייה.

Visonic מציעה חבילה שלמה של פתרונות אבטחה אלחוטיים מתקדמים שנועדו לספק הגנה אולטימטיבית לבית או לעסק שלך.

PIMA Alarm Systems היא חברת אזעקה המשתמשת בטכנולוגיה חדישה וחדשנית על מנת לספק פתרונות אבטחה למשתמשי הקצה. הם מציעים מערכות ניטור מצלמות אבטחה שקל להתקנה ולשימוש. המוצרים שלהם אמינים, סבירים ומתאימים לכל מערכת אוטומציה ביתית.

PIMA Alarm Systems מספקת ללקוחות את השירותים הבאים:

-התקנת מצלמות אבטחה

-שילוב מערכות אוטומציה ביתית

-הפעלת אזעקות אוטומציה ביתית

-ניטור מצלמות אבטחה

החברה היא חדשנית בתחום האבטחה הארגונית, המציעה את פתרונות מעקב הווידאו האיכותיים ביותר.

מערכות אזעקת עורבים פועלות כבר למעלה מ-25 שנה והן תמיד מחפשות לחדש. Crow מציעה מגוון שלם של מוצרי אבטחה מתקדמים כדי לסייע בהגנה על אנשים ורכוש. חלק מהמוצרים שלהם כוללים בקרת גישה, מעקב וידאו, מערכת גילוי חדירה, אזעקות אש ומערכות קול בין היתר.

מערכת האזעקה RISCO היא פתרון אבטחה איכותי, שנועד לספק הגנה מקיפה לבית ולעסק שלך. החברה עושה את עבודתה כבר למעלה ממאה שנה והיא מובילת שוק בענף האבטחה, עם אלפי לקוחות מרוצים בכל רחבי העולם.

אזעקות RISCO תוכננו על ידי אנשי מקצוע מנוסים בתחום האבטחה, שיש להם עשרות שנות ניסיון שלא יסולא בפז. הם יודעים בדיוק מה צריך כדי למנוע מהפורצים להיכנס לנכס שלכם והם משתמשים בידע הזה כדי ליצור מערכות אמינות ועמידות שתוכלו לסמוך עליהן.

אבגד מערכות אזעקה הוא מותג המציע מגוון רחב של פתרונות אבטחה. המוצרים שלהם ידועים באיכות גבוהה.

אבגד מערכות אזעקה הוא מותג בולט בעולם טכנולוגיית אבטחת הבית והאוטומציה. חברה זו מציעה מגוון רחב של מוצרים, ממערכות אזעקה מסורתיות ועד למערכות אוטומציה מודרניות לבית. צרכנים יכולים לבחור בין מערכות אזעקה במחירים סבירים ובעלי טכנולוגיה נמוכה לאלו עם תכונות מתקדמות כגון ניטור מרחוק ובקרת יישומי אינטרנט.

Atsumi היא חברה יפנית שנוסדה בשנת 1947 ומוצריה מיוצאים בעיקר לשוק האמריקאי והאירופי. הוא ידוע בעיקר בזכות האזעקות שלו, כמו אזעקות אש שמזהות עשן עם חיישנים מתקדמים או גלאי פחמן חד חמצני עם אזהרות קוליות וחזותיות שניתן להגדיר כך שיפעלו אוטומטית כאשר הרמות חורגות מגבול מסוים. Atsumi התרחבה גם לפתרונות אוטומציה ביתית עם מוצרים כמו מצלמות אלחוטיות, פעמוני דלת ומערכות תאורה.

Atsumi הוא אחד ממותגי מערכות האזעקה הגדולים הבודדים ביפן והם עושים עסקים באמריקה כבר כמעט 50 שנה. הם מציעים מגוון רחב של ציוד אבטחה לבתים ומשרדים, המספקים שקט נפשי.

חברת Paradox Alarm Systems. היא חברה המציעה מגוון רחב של מערכות אבטחה לבית. הם עוסקים בעסקי מערכות האבטחה כבר למעלה מ-20 שנה, ומספקים ללקוחותיהם שירות איכותי מאז 1997.

פרדוקס מערכות אזעקה הינה חברה המספקת ללקוחותיה מגוון רחב של שירותי אבטחה.

Bosch Alarm Systems עוסקת בתחום האבטחה כבר 60 שנה. יש להם מוניטין טוב והם פופולריים בתעשיית האבטחה.

בשנים האחרונות, בוש מערכות אזעקה מתקשה כלכלית. ב-2017, הם הודיעו שהם ימכרו את כל עסקי האבטחה שלהם בצפון אמריקה לחברת השקעות, כלומר Bosch Alarm Systems לא תהיה יותר בשוק האזעקות האמריקאי.

בוש היא חברת הנדסה ואלקטרוניקה רב לאומית עם מטה בגרמניה. נוסדה בשנת 1886, היא הפכה למובילה עולמית בייצור אלקטרוניקה. Bosch עוסקת בתחום אבטחת הבית כבר כמעט שני עשורים.

מערכות האזעקה הפופולריות ביותר של בוש הן מערכת האבטחה לבית חכם, הכוללת חיישני מעקב וידאו וזיהוי תנועה, ומערכת האזעקה מרובת החיישנים שמגיעה עם חיבור לאינטרנט לקבלת עדכונים לגבי תנאי מזג האוויר.

החברה מייצרת גם מוצרים לעסקים מסחריים כגון חנויות קמעונאיות, מסעדות, בתי מלון, משרדי רפואה ועוד.

מערכות אזעקה של בוש פופולריות מאוד בגלל השירותים האיכותיים המוצעים ללקוחות.

מערכות אזעקה של בוש מציעות מגוון רחב של מערכות אזעקה והן מייצרות גם הרבה מוצרים למען אבטחה ובטיחות.

Bosch Alarms Systems היא חברה המציעה מוצרים ושירותים באיכות גבוהה ללקוחותיה.

מערכת האזעקה של בוש היא חברה המציעה מוצרים ושירותים באיכות גבוהה ללקוחותיה. הם מציעים מגוון רחב של מערכות אזעקה, כמו גם ייצור מוצרי אבטחה רבים לבטיחות.

מערכות אזעקה רבות משתמשות בטכנולוגיה אלחוטית.

מערכות אזעקה אלחוטיות הן הבחירה הטובה ביותר עבור אנשים שגרים בבית גדול או בדירה.

ניתן להתאים את המערכת לצורכי הלקוח.

מותגי מערכות אזעקה הם חברות המייצרות, מעצבות ומפיצות מוצרי מערכות אזעקה. לחברות אלו יש מוניטין של אמינות, שימושיות ואמינות.

מכאן שתמיד עדיף ללכת על מותג נחשב בעת רכישת מערכת אזעקה.

בית הוא הרכוש היקר ביותר של אדם. זה לא רק מקום מגורים, אלא גם מקום ליהנות ממנו.

הבית שלנו הוא המקלט שלנו, שבו אנחנו יכולים להימלט מדאגות העולם ולמצוא שלווה. אבל זה לא רק קשר רגשי; הבתים שלנו הם גם ההשקעות הפיננסיות שלנו. אז מה קורה כשמישהו פורץ לביתך? מה אם הם גונבים משהו או יפגעו ברכוש שלך בתהליך?

זו הסיבה שהתקנת מערכת אזעקה בבית שלך היא קריטית. הם משמשים כקו ההגנה הראשון כאשר מישהו מנסה לפרוץ פנימה או לפגוע בך או ביקיריך.

אנו מציעים מגוון רחב של מוצרים ושירותים כדי לענות על הצרכים של כל סוג של לקוח. אנו מבוססים על העיקרון שלכל הלקוחות מגיע לקבל את מה שהם משלמים עבורו. GJD Alarm Systems היא מובילה בתעשייה כבר למעלה מ-20 שנה, והצוות שלנו מורכב מאנשי מקצוע המסורים לספק לך לא פחות ממצוינות.

אנו מציעים גם מערכות אבטחה לבתים, עסקים קטנים ומיזמים מסחריים גדולים. ממערכות עשה זאת בעצמך במחירים סבירים ועד לאפשרויות יוקרתיות בהתקנה מקצועית, יש לנו את מה שאתה צריך במחיר שמתאים לתקציב שלך. לא משנה אם אתם מחפשים מערכות אבטחה לבית או מערכות אבטחה לעסק, הצוות שלנו זמין כדי לעזור לכם למצוא את הפתרון המתאים לצרכים שלכם.

כשזה מגיע לאבטחת הבית, אנחנו יודעים שאנחנו צריכים מידה מסוימת של שקט נפשי. וכאן נכנסות לתמונה מערכות האזעקה של GJD.

שקט כמו העכבר ורועש כמו רעם, GJD Alarm Systems משלבת את הטוב משני העולמות כדי לוודא שהבית שלך מוגן.

כולנו יודעים את החשיבות של אבטחת הבית, ועם GJD מערכות אזעקה אתה יכול להיות סמוך ובטוח שהשקט הנפשי שלך יהיה מובטח ומשפחתך תהיה בטוחה ושלמה בכל עת.

GJD מערכות אזעקה הוא אחד ממותגי מערכות האזעקה המובילים בעולם. היא מתמחה בפתרונות אבטחה לבית ולעסק.

GJD Alarm Systems נמצאת בתעשייה כבר יותר מ-20 שנה והיא שותפה מהימנה של חברות, ארגונים וממשלות רבות ברחבי העולם.

כמותגי מערכות אזעקה מובילים, GJD מערכות אזעקה מציעה מגוון מוצרי אבטחה ממעקב וידאו ועד אזעקות אש ועד אזעקות פריצה. עם קו מוצרים נרחב של יותר מ-500 פריטים, הוא מספק ללקוחות פתרון מותאם אישית המתאים ביותר לצרכיהם.

GJD Alarm Systems מציעה גם שכבת הגנה נוספת באמצעות שירותי המומחים שלה הכוללים התקנה ותחזוקה וכן שירותי הניטור שלה הכוללים מעקב מצלמות מרחוק, שירות שיגור מענה מהיר וניטור 24/7.

מותגי מערכות אזעקה יוצרים אפיקים חדשים לצמיחה עסקית. GSN Alarm Systems, למשל, משתמשת בגישה חדשנית כדי לערב את בני המילניום ודמוגרפיה אחרת בחזית החדשנות.

GSN Alarm Systems מציעה מגוון שירותים ללקוחות כולל חבילות ניטור אבטחה ביתית עם גיבוי סלולרי, שירותי בקרת אוטומציה ביתית ועוד. מותגי מערכות אזעקה אלו משבשים את התעשייה על ידי שימוש בניתוח נתונים כדי להבין את צרכי הלקוחות שלהם טוב יותר מכל אחד אחר בשוק.

GSN Alarm Systems שיתפה פעולה עם AT&T Business Solutions כדי להציע אזעקות גיבוי סלולריות ללקוחות שרוצים את הצורה האמינה ביותר של הגנה מפני הפסקות חשמל ואסונות אחרים שיכולים לשבש אזעקות מסורתיות. בדרך זו, הם יכולים להיות רגועים בידיעה שמשפחתם מוגנת בין אם יש א

GSN Alarm Systems היא חברת אבטחה מובילה בארה"ב. הם מהימנים על ידי לקוחות רבים כדי לספק פתרונות אבטחה לבית.

GSN Alarm Systems מספקת ניטור 24/7 למערכת האבטחה שלך ומציעה שלוש תוכניות שירות המותאמות לצרכים הספציפיים שלך. מערכות האבטחה הביתיות שלהם ישתלבו בצורה חלקה עם המכשירים החכמים האחרים שלך ויקלו עליך לנטר את הבית שלך מכל מקום בעולם, בכל מכשיר שתבחר. הם גם מציעים מגוון שירותים לרבות ניטור אזעקת אש, בקרת גישה לכרטיסים, מעקב וידאו ועוד.

מערכות אזעקה GSN

אם אתה מחפש מערכת אבטחה אמינה וחסכונית, אז מערכת האזעקה של GSN עשויה להיות הבחירה הנכונה עבורך. החברה הוקמה בשנת 2013 ומציעה מגוון רחב של מערכות אזעקה שיתאימו לצרכים שלכם.

פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?