חנות און ליין לטכנאים

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

המדריך לבחירת תיבות דואר לבניין

האם ראית את מצב תיבות הדואר של בניין הדירות שלך לאחרונה?

האם הם עולים על גדותיהם?

יש להם דלתות שבורות?

אולי הם פשוט נראים פחות מאובטחים.

זה לא סוד שאנשים מחפשים דרכים לספק לבתיהם ביטחון נוסף. למעשה, הביקוש לפתרונות אבטחה לבית גדל בהתמדה. אבל מה ההשפעה של תוספת ביטחון על האסתטיקה של הבית?

כבעל בית או מנהל מבנים, חלה עליך חובה לטפל בתיבות הדואר של הבניינים. יתרה מכך, ניהול תיבות דואר של בנייני דירות הוא דרך לשפר את שביעות רצון הדיירים ולהשאיר דיירים מאושרים לגור בנכס שלכם.

לא בטוח מה זה אומר או רוצה לדעת יותר? המשך לקרוא כדי ללמוד על רעיונות נהדרים עבור תיבות הדואר של הדירה שלך.

תיבת המכתבים היא מרכיב מרכזי בשירות הדואר. זהו כלי קיבול פשוט וסגור למכתבים וחבילות המועברות בדואר. תיבת המכתבים תוכננה כך שתהיה פתוחה מלפנים ומאחור, כך שניתן יהיה להעביר דואר במהירות ללא צורך בטיפול של כל אדם ברחוב. תיבת המכתבים נמצאת בשימוש מאז 1971.

האם תיבות הדואר של הדירה מאובטחות?

מספר הפריצות לתיבות דואר הגנוב גדל באופן דרמטי למדי בשנים האחרונות. עם זאת יש לקחת בחשבון, האם אתה נוקט באמצעי הזהירות הדרושים כדי לוודא שהחבילות שלך ודברי הדואר נשארים בטוחוים?

זה המקום שבו צריך להשקיע מחשבה וגם כסף. לא היית רוצה שמישהו יגנוב לך את הדואר ואתה בהחלט לא רוצה שהשכן שלך יחפור בתיבת הדואר שלך.

תכנון מערכת תיבות דואר לדירות

תיבות דואר דירות: תכנון מערכת תיבות דואר לדירות המושלמת

יש הרבה מקום על קירות דירה לתיבות דואר. רוב האנשים מחפשים מדפים כדי לשכן את הדואר שלהם, אבל זה יכול לתפוס הרבה מקום על הקיר ולדירות רבות אין מספיק מקום. רעיון פשוט יהיה להשתמש בתיבות דואר אנכיות על הקיר ולהשתמש גם בתיבות אופקיות.

כשזה מגיע למשלוח דואר עבור הדירים שלך, שמירה על בטיחות, נוחה ויעילה צריכה להיות בראש סדר העדיפויות של כל מפתח.

לדעת כיצד לבחור את תיבת הדואר הנכונה היא חיונית לשמירה על שביעות רצון הדירים בבניין ושלמות הכללית של הנכס שלך ולהחליט איזו תיבת דואר תתאים לצרכים שלך.

הדרך הטובה ביותר להבטיח שאתה עושה את הבחירה הנכונה היא להישאר מעודכן בואו נסקור כמה מהאפשרויות.

תיבות דואר אופקיות.

אנחנו עוברים כאן בית ספר ישן עם תיבות הדואר האלה שבמשך עשרות שנים היו הלחם והחמאה של משלוח דואר מרוכז בקהילות דירות גדולות, משרדי עסקים ונכסים אחרים עם דיירים רבים. עד 2006, תיבות הדואר הללו היו נפוצות בכל בניין שמקבל דואר – עד שהחבילות השתנו כדי להכיל חבילות ודואר שטוח יותר.

למרות שתיבות הדואר הישנות הללו תופסות פחות מקום מדגמים התואמים ל-חברות השליחויות , הן אינן עומדות עוד בתקנות המסדירות את משלוח הדואר של USPS, והחלפתן היא לעתים קרובות יותר טרחה ממה שהיא שווה. עם זאת, אם ברצונך להתקין או להחליף את תיבות הדואר הללו בפיתוח עם הפצת דואר פרטי, זו לא תהיה בעיה.

תיבות דואר אנכיות

תיבות דואר בסגנון אנכי שימשו לעתים קרובות בבנייני דירות קטנים, בניגוד לבני דודיהם האופקיים שהיו מועדפים עבור נכסים גדולים. יש לקחת בחשבון שזה עומד בדרישות של חברות השליחויות ,

כמו אופקיים מדור קודם, תיבות דואר אנכיות גם אינן כוללות מקום אחסון חבילות לחבילות, כך ששדרוג לתיבות מקבץ חיצוניות , המותקנות מבפנים או מבחוץ, היא הדרך היחידה להשיג את היחס של 1:5 בין ארוניות חבילות לתיבות דואר ולספק לדירים עם כמות נאותה של מקום לקבל את החבילות שלהם.

גודל תיבת דואר

עבור דברים מסוימים אחרים, הגודל עשוי להיות לא משנה. אבל כשזה מגיע לתיבות דואר לדירות, הגודל כן קובע.

ראשית, יש לשקול את מיקום הקופסה. כפי שציינו קודם לכן, גודל תיבת הדואר הפנימי עשוי להיות מוגבל על ידי מקום.

בעולם של היום, אנשים מקבלים יותר ויותר דברים שנשלחים אליהם באמצעות הדואר. אז, אתה לא צריך לדאוג לספק תיבות דואר בגודל מתאים

יש לקחת בחשבון שתיבות הדואר תהיה גדולה לחבילות ולא רק בגודל של מכתבים.

האם תיבת הדואר מחסה מפני פגעי מזג האוויר

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון בעת הצבת תיבות דואר בחוץ הוא מחסה מפני פגעי מזג האוויר. זה לא דבר מהנה להרטב בסערת גשמים הזו כשאתה פשוט מנסה לקחת את העתון שלך

ככלל תיבות הדואר לא מוגנת הרמטיות מפני פגעי מזג אוויר

מחפש רעיונות לתיבת דואר? בדוק את האפשרויות האלה

כשאתה מחפש רעיונות חדשים לתיבת דואר, אל תחפש רחוק יותר מהאינטרנט. היתרונות של זה הם רבים. לדוגמה, יש לך גישה למגוון אפשרויות שלא הצלחת למצוא בחנות המקומית שלך. האינטרנט הוא בית לשפע של רעיונות לתיבות דואר שיעזרו ליצור עיצוב מעניין וייחודי לדלת הכניסה או האחורית שלך!

החלטת כבר שאתה מוכן להשקיע באחת מתיבות הדואר של בניין דירות, אבל באיזו תבחר?

ובכן, יש לך כמה אפשרויות לשקול. בואו נחלק אותם לפי המקום שבו הם ממוקמים – בתוך או מחוצה לו בניין הדירות.

תיבות דואר פנימיות

דיירים אוהבים תיבות דואר של בניין דירות מקורה מכיוון שהן מאובטחות, קלות לשימוש, ואינן מאלצות את הדירים לעמוד בחוץ בגשם או בקור כדי לקבל את הדואר שלהם.

תיבות דואר פנימיות גם מוסיפות מעט יותר פרטיות מכיוון שהדיירים יכולים לאסוף את הדואר שלהם ולהיכנס במהירות לדירתם מבלי לעבור דרך מגרש חניה או פתח.

ברוב המקרים, תיבות דואר פנימיות מותקנות על הקיר או מותקנות בקי

הסכנה בכלי דואר פנימיים היא שלעתים קרובות הם יכולים להיות קטנים למדי. תיבות דואר קטנות הגיוניות מנקודת מבט של מנהל בניין מכיוון שאתה רוצה למזער את השטח המשותף שתופסת תיבות הדואר.

כדאי למצוא איזון בין ניסיון לחסוך במקום לבין מתן תיבת דואר בגודל טוב לתושבים. אף אחד לא רוצה לדחוף את הדואר שלו לקופסה זעירה רק כדי למצוא דברים פגומים או אבודים במערכה.

לא בטוח איזה גודל יתאים ביותר לקהילה שלך? לִשְׁאוֹל. אם לכל הבניין יש מנוי של אמזון פריים ומזמין הכל ממחשבים ועד טיפות שיעול באינטרנט, אולי כדאי להשקיע בלוקרים לחבילות.

לוקרים מספקים לחברות המשלוחים מקום לשים חבילות בטוחות, מאובטחות ושומרות על השארת החבילות מתחת לרגליים. הלוקרים האלה הם גם נקודת מכירה לשוכרים עתידיים – הם לא יצטרכו עוד להמתין לחבילות, לנסוע לנקודת יציאה קרובה או לדאוג שהחבילות שלהם ייעלמו.

אבל אם כל הבניין שלך הפך ללא נייר ולעיתים רחוקות מקבל חבילות, אז אתה עשוי למצוא קופסאות מעטפות מסורתיות עובדות בצורה הטובה ביותר.

תיבות דואר חיצוניות

תיבות דואר חיצוניות מוצעות בדרך כלל בסגנונות שונים מתיבות דואר פנימיות. התכונות שלהם תועלתניות יותר בטבען מכיוון שהן צריכות להיות מסוגלות לעמוד בפני האלמנטים – הן הטבע והן האנושי.

תיבות דואר חיצוניות רבות הן תיבות דואר מקבץ. הם עובדים הכי טוב עבור בנייני דירות מכיוון שהם שומרים על דואר של דיירים בודדים מאובטחים.

האם יש סטנדרט או תקן להתקנת תיבות דואר של בניין דירות

כל יצרן של תיבות דואר נדרש לעמוד בתקן 816 מחייב לתיבות דואר חיצוניות תקן זה חל על תיבות דואר חיצוניות מכל הסוגים למבני מגורים. התקן חל גם על תיבות דואר בחדרי דואר פנימיים.

ת"י 816

תיבות מכתבים

LETTER BOXES

בעבר, תיבות הדואר היו קטנות בהרבה מהסטנדרט של היום של דף A4. עם זאת, כדי להבטיח שהדואר לא יאבד, גודלן של תיבות הדואר הוגדל עם הזמן. לפני שהומצא האימייל ב-1971, מכתבי נייר נמסרו דרך סניפי הדואר. זה הקשה על אנשים לשלוח הודעות לחברים ויקיריהם מבלי שהמכתבים שלהם ייעלמו בתהליך

סטנדרט החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון כשאתה מעצב את תיבת הדואר שלך הוא דרישת גובה מפתח התיקני של 27 מ"מ. כל תיבת דואר מסחרית צריכה להיות מותקנת 1.2 מטר עד 1.7 מטר מעל הרצפה.

גובה מפתח התיקני הוא 27 מ"מ,

הגודל של הקופסה הזו נבדק כדי להיות גדול מספיק כדי שמעטפה מלאה בניירת תכנס פנימה אבל שום יד לא יכולה להיכנס.

הגודל הממוצע של פיסת נייר הוא כ-21.336 סנטימטר על 27.94 סנטימטר שהם כ-205 מ"מ על 279 מ"מ. אם אתה רוצה לוודא שהמעטפה שלך תתאים לקופסה, אולי תרצה למדוד את גובה הקופסה שלך ולהוסיף עליה 10 מ"מ כדי לקחת בחשבון מעטפה שגדולה מעט מ-21.59 סנטימטר על 27.94 סנטימטר.

האם תיבות דואר נגישה לאנשים עם מוגבלות

Location Location Location

מיקום מיקום מיקום

נגישות היא דבר גדול. וכמובן, עליך לעקוב אחר קודים מסוימים כדי להפוך את הבניין שלך לנגיש לכולם.

אם אתה מתכוון לרכז, אז תיבות דואר קיר אופקית עשויה להיות כל מה שאתה צריך.

אבל אם אתה לא מתכוון לרכז, ייתכן שתצטרך להתקין כמה תיבות דואר עומדות במקומות שונים או תיבות דואר קיר קטנות יותר

לתיבות מכתבים כאמור תיווסף תיבת מכתבים נגישה ומיקומה יתאים לדרישות ת"י

נגישות לאנשים עם מוגבלות תיבות דואר בהתאם לרוח חוק שוויון זכויות וברוח עקרונות היסוד

עיצוב תיבות דואר

זה כנראה הגורם הפחות חשוב שיש לקחת בחשבון. אבל אם אנחנו הולכים לכלול את זה בכל מקרה.

ובכן, אתם רוצים שהדירות שלכם יהיו אטרקטיביות עבור הדיירים.

אבל, לא משנה כמה יפה מתחם הדירות שלך, כתם מתכת ענק על פני השטח שלו הוא עדיין הדבר האחרון שאתם רוצים.

הסגנון של תיבת הדואר הולך לשפר את המראה של מתחם הדירות שלכם או לגרוע ממנו.

אל תגרע מזה. בחר משהו בסגנון ובצבע שמתאים. חברות רבות יציעו תיבות דואר בצבעים שונים.

ואם אתה קונה תיבת דואר, יש לך אפילו יותר אפשרויות לסגנון צבע והתאמה לאסתטיקה של הבניין שלך.

חלק מיחידות התיבות מגיעות בסגנונות דקורטיביים שונים. אתה יכול למצוא כמה בסגנון המסורתי, העמודים. אחרים בסגנון עכשווי יותר. חלקם פשוט תועלתניים ומודרניים.

איך תיבות דואר הופכות ליותר מסתם מקום למכתבים

זה כבר לא רק על תיבות הדואר. הם הפכו לפתרון אחסון יצירתי ודרך מצוינת להציג את האישיות שלך.

רעיון תיבת דואר יצירתי הוא דרך יצירתית לאחסון פריטים שבהם אתה משתמש לעתים קרובות וצריך להיות נגיש במהירות.

רעיונות לתיבת דואר מרחבי העולם

רעיונות לתיבת דואר ברחבי העולם יש בשפע. מאמר זה דן בכמה מהרעיונות הטובים ביותר ממדינות שונות.

הרעיון של קישוט תיבת דואר אינו חדש. אנשים עושים את זה כבר הרבה זמן וזה הפך לטרנד חובק עולם. קישוט תיבת הדואר הפופולרי ביותר הוא פרחים, אך ישנן גם אפשרויות רבות אחרות.

ניתן לקשט תיבות דואר בכל דבר, החל מסרטים צבעוניים ועד פרחים יפים וקישוטים יצירתיים יותר כמו באנרים ודגלים. חשוב לציין שהקישוטים האלה לא צריכים להיות קבועים מכיוון שהם ייפגעו מתנאי מזג האוויר באזורים שונים בעולם.

רעיונות לתיבת דואר יצירתית כדי להפוך את הבניין שלך לייחודי

תיבות דואר יצירתיות הן דרך יצירתית לקשט את הבניין שלך. תיבות דואר יצירתיות אלו יכולות לשמש לקידום הלוגו או המותג של החברה שלכם, או לבלוט בה מבניינים אחרים באזור.

תיבת הדואר היא דרך מצוינת עבור חברות וארגונים להציג את המותג והלוגו שלהם מכיוון שהיא נראית על ידי כל כך הרבה אנשים מדי יום. זה יכול לשמש גם כדרך לקידום שירותי או מוצרי החברה, על ידי שימוש ברעיונות יצירתיים אלו בתיבת הדואר.

תיבת דואר יצירתית היא רעיון חדשני המאפשר לך ליצור משהו ייחודי לבניין שלך על ידי שימוש ביצירתיות ובדמיון שלך.

תיבות דואר חד צדדיות ו-תיבות דו צדדיות,

תיבות דואר חד צדדיות או תיבות דואר דו צדדיות הן עיצובים שונים של תיבות דואר. קל יותר להשתמש בתיבות דואר חד-צדדיות מכיוון שהנמען יכול לשלוף כל פיסת דואר ללא ידיעת השולח. תיבות דואר דו-צדדיות דורשות דפיקה להישמע לפני שהנמען יוכל לגשת לדואר שלו.

צד חלוקת הדואר וצד איסוף הדואר

ייצור תיבות דואר למוסדות

מערכת תיבות הדואר למוסדות דומה במקרים רבים למערכת תיבות הדואר למבנים משותפים, ו/או בנייני משרדים. אבל לפעמים יש צורך לתת מענה לגבי מספר תיבות הדואר הדרושות.

תהליך הייצור מתחיל בבקשת הצעות מהמוסד הכוללת רשימת דרישות ומפרטים. לאחר מכן הקבלן מגיש הצעה כמה תיבות דואר יש צורך, אשר נבדקת על ידי המוסד ומתקבלת על ידי חתימה על חוזה.

לאחר מכן הקבלן יקבל את ההזמנה באמצעות הזמנת רכש ויתחיל בייצור לפי אותה הזמנה. הקבלן יספק לו זמני אספקה ומידע חשוב נוסף לגבי עבודתו על בסיס קבוע במהלך פרק זמן זה.

ועכשיו כשיש לך את כל המידע אתה מצויד היטב לקבל החלטה מושכלת.

[/vc_column_text]

[/vc_column][/vc_row]

פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?