חנות און ליין לטכנאים

[page_header]

למה צריך שעון נוכחות לעסק?

כמעט כל בית עסק המעסיק עובדים עושה שימוש בשעון נוכחות. זהו ללא ספק האמצעי הנוח ביותר לרישום שעות העובדים. לאחר התקנתו, כל אחד מעובדיך יעשה בו שימוש בכל יום כאשר יגיע למקום העבודה וכשהוא עוזב אותו על מנת לדווח על שעות העבודה שלו. אם תהית עד כמה נחוץ להשקיע בשעון הנוכחות שלך, אלו כמה נקודות שחשוב לדעת עליו.

מעקב אחר שעות העובדים מחייב על פי חוק

תיקון 24 לחוק הגנת השכר מורה על כל בעל עסק באשר הוא לבצע רישום מדויק של שעות העבודה של כל עובדיו. על פניו, המעסיק מורשה לבצע את הרישום גם באופן ידני. ככל שהעסק מונה 2 או 3 עובדים, זה לגמרי יכול לעבוד. הדברים נעשים מורכבים יותר כשנדרש ממך לעקוב אחר עשרות ואפילו מאות עובדים. חשוב לזכור, טעויות בחישוב השכר של עובדיך עשויות לחשוף אותך לתביעות והליכים פליליים. במובן הזה, שעון הנוכחות מגן עליך מפני סיבוכים משפטיים מיותרים.

מעקב מדויק אחר שעות העובדים

החובה החוקית, אמנם, אינה הסיבה היחידה למה צריך שעון נוכחות לעסק. שעון הנוכחות יאפשר לך להפחית את הסיכון ל"גניבת שעות" על ידי עובדיך. במחקרים שנערכו בנושא, הודו כמעט מחצית מהעובדים במקומות עבודה שהשתתפו בסקרים כי הוסיפו לשעות עבודתם בין 20-60 דקות. כיום, זמינים שעוני נוכחות חכמים המצוידים באמצעי זיהוי מתקדמים שאינם מאפשרים רישום כוזב.

ייעול תהליכים בעסק

שעוני נוכחות חכמים מאפשרים לצפות בנתונים בזמן אמת. עם התוכנה המתאימה, ניתן יהיה לזהות בקלות אילו תהליכים דורשים את שעות העבודה הרבות ביותר. כך, ניתן יהיה לזהות תהליכים בלתי יעילים ולהעריך מחדש את סדרי העדיפויות שלך.

ככל שנבחר בשעון נוכחות איכותי ומתקדם, נוכל להפיק ממנו מגוון רחב של תועלות עבור העסק שלנו.

[row label="Categories" style="collapse" col_bg="rgb(255, 255, 255)" width="full-width"]

[col span__sm="12"]

[row_inner style="collapse"]

[col_inner span__sm="12"]

[row_inner_1 style="small"]

[/row_inner_1]

[/col_inner]

[/row_inner]
[gap height="55px"]

[/col]

[/row]
[ux_products ids="83045,25458,90846,97976"]

[ux_product_categories style="overlay" slider_nav_style="simple" slider_nav_position="outside" ids="285,360,284,291" image_height="100%" image_radius="100" image_overlay="rgba(0, 0, 0, 0.19)" image_hover="overlay-remove-50" image_hover_alt="zoom" text_pos="middle" text_size="large" text_hover="bounce"]

פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?