חנות און ליין לטכנאים

מנעול מספרים מכני

מנעול מספרים מכני

מנעול מספרים מכני הינו מהידועים והמוכרים שבמנעולים ונחשב לשימושי, יעיל ואמין במיוחד למגוון צרכים. ברוב המקרים, מנעול מספרים משמש לנעילה מקומית של ארונות, מגירות, תיקים ועוד. היתרון המרכזי של מנעול מספרים מכני הינו האפשרות לניידות והעובדה כי אין צורך במפתח אשר מסרבל את פעולת הנעילה והפתיחה ואף יש לו נטייה ללכת לאיבוד דווקא ברגעים של לחץ. מנעול המספרים מבוסס על קוד המורכב מקומבינציית מספרים, כאשר רק הקוד הנכון בסדר המתאים יביא לפתיחת המנעול.

מחיר
 ₪
01137

    קביעת הקוד ואופן השימוש

    הרעיון העומד מאחורי מנעול מספרים הינו פשוט למדי, כאשר המספרים מייצגים פינים במנעול ורק המספר הנכון יביא לפתיחת הפין במיקום הספציפי. האפשרות לפתיחת המנעול הינה אחת ויחידה, כאשר מספר האפשרויות תלוי בכמות המספרים ולרוב הקוד מורכב משלוש או ארבע ספרות. הבסיס למנעול מספרים מבוסס על העובדה כי גילוי הרצף הינו בלתי אפשרי למי שאינו מורשה בגישה ובכך הוא מספק ביטחון ואבטחה ברמה גבוהה. מנעול מספרים אשר נקנה זה עתה כולל קוד פשוט לרוב, ולכן מומלץ לפתוח את המנעול עם קוד האיפוס ולקבוע קוד אישי אשר יהיה קשה לפריצה. פעולת הכנסת הקוד כוללת פתיחת המנעול וסיבוב הסגר לכיוון המנוגד לגוף המנעול. לאחר מכן יש ללחוץ את הסגר כלפי מטה ומרגע זה ניתן לקבוע את הקוד החדש ולסיום יש לשחרר את הסגר ולנעול את המנעול.

    מגוון שימושים בהתאמה ספציפית לצרכי הלקוח

    מנעול מספרים נועד להגן על רכוש, שטח או מידע רגיש ולכן יש לספק את הקוד לאנשים המורשים בלבד, שכן לא מומלץ שהקוד יהיה גלוי לרבים ועלול להגיע לאוזניים וידיים בלתי רצויות. כמו כן, ניתן ואף מומלץ להחליף את הקוד מפעם לפעם. לצד מנעול מספרים סטנדרטי, ניתן כיום למצוא גם מנעול מספרים מכני. מדובר במנעול עליון הנוסף למנעול הראשי והוא מאפשר בקרת כניסה נוחה ויעילה. התקנת המנעול אינה כוללת שימוש בחוטים ומנעול קוד מכני מתאים במיוחד לאוכלוסייה הדתית ולשומרי שבת. המנעול מגיע עם קוד של מספרים ואותיות וניתן להשאירו פתוח למעבר ותנועה חופשיים. מנעול מספרים כולל מנעולי תלייה בגדלים שונים, מנעולי נסיעה עם סוגר קשיח, מנעול תלייה מסיבי עם אוזן ארוכה, מנעול מספרים דיגיטלי או מכני ועוד וכל זאת בהתאמה לצרכי הלקוח.

    פתח צ'אט
    1
    💬 זקוק לעזרה?
    Scan the code
    שלום 👋
    אנחנו יכולים לעזור לך?