חנות און ליין לטכנאים

שעון נוכחות אפליקציה

עקוב ונהל אחר שעות הנוכחות של העובדים שלך באמצעות שעון-נוכחות-אפליקציה. לדעת בקלות מי עובד ומתי הם נכנסים או הולכים הביתה.

Price
 ₪
175176

    שעון נוכחות הוא הדרך המהירה ביותר לעקוב ולנהל את נוכחות המשרד שלך. בכמה הקשות תוכל לראות מי בא והולך ולוודא שהצוות שלך מגיע בזמן.

    כיצד למשוך ולשמור עובדים עם אפליקציית שעון נוכחות עובדים

    הקדמה: מהי אפליקציית שעון נוכחות עובדים?

    אפליקציית Employee Attendance Clock היא תוכנה המסייעת לחברות לעקוב אחר נוכחות העובדים שלהן. הוא מיועד לשימוש על ידי מעסיקים ועובדים כאחד.

    האפליקציה עוצבה מתוך מחשבה על פשטות וניתן להשתמש בה בכל מכשיר, כולל אנדרואיד, iOS ו-Windows. זה גם מספק דרך קלה לעקוב אחר נוכחות העובדים ולנהל תשלום שעות נוספות.

    אפליקציה זו תסייע לחברות לחסוך זמן במעקב אחר נוכחות העובדים שלהן ובמקביל גם לחסוך כסף בתשלום שעות נוספות.

    היתרונות של שימוש במעקב נוכחות עובדים

    הטכנולוגיה תמיד הייתה חלק מהחברה שלנו אבל הדרך בה אנו מנהלים אותה שונה. העובדים של היום צפויים להיות נוכחים בעבודתם בכל זמן נתון ועם טכנולוגיה חדשה, הניהול יכול להיות יעיל יותר.

    היתרונות של שימוש בתוכנת מעקב נוכחות עובדים כוללים:

    – הבנה טובה יותר של לוח הזמנים ושעות העבודה של העובדים שלך

    – שיפור התקשורת בין המנהלים לעובדיהם

    – מערכת ניהול זמן מדויקת יותר

    מערכת מבוססת GPS

    מערכת מבוססת GPS היא סוג של תוכנת נוכחות עובדים המשתמשת במיקום גיאוגרפי כדי לקבוע מתי העובדים נמצאים בעבודה. הוא משמש כדי לספק נתונים בזמן אמת על נוכחות עובדים ולעזור למנהלים לנהל את כוח העבודה שלהם בצורה יעילה יותר.

    המערכת מבוססת ה-GPS אומצה באופן נרחב במקומות העבודה ברחבי העולם. הוא הוצג לראשונה בשנת 2002 על ידי חברה בשם TINYpulse, שנרכשה מאוחר יותר על ידי Kronos Incorporated בשנת 2005. בשנת 2010, Kronos Incorporated מיתגה מחדש את המוצר שלהם כ- Kronos Workforce Management Solutions והחלה לשווק אותו כפתרון לתכנון משאבים ארגוניים עבור חברות עם מעל 1,000 עובדים.

    נכון לשנת 2018, ישנם למעלה מ-100,000 ארגונים המשתמשים בתוכנה זו ברחבי העולם כולל Apple Inc., AT&T Mobility LLC, Dell Inc., General Motors Co.

    חברה אחת יכולה כעת להשתמש במערכת חדשה לגמרי המספקת יכולות דיווח משופרות. מערכת זו מסוגלת לזהות היכן עובד מדווח על נוכחות ולהגביל את המקומות המותרים לדיווח. הגבלת המקומות הזמינים הדרושים מאפשרת למעסיקים לראות את מסלולי העובדים שלהם ולבצע התאמות לפי הצורך.

    עסוק מדי לחתום על דוחות נוכחות? והצהרת בריאות לקורונה!

    עובדים יכולים לחתום עבורך על דוחות נוכחות מהאפליקציה. לאחר מכן תוכל לאמת שעות ולהימנע מתביעות. בנוסף, העובדים יכולים לשלוח לך הצהרת בריאות יומית.Corona היא אפליקציה שהושקה לאחרונה המסייעת לעובדים לחתום על דוחות נוכחות והצהרת בריאות עבור המעסיקים שלהם.

    האפליקציה מייצרת חתימה אוטומטית ושולחת אותה למעסיק. בנוסף, עובדים יכולים לשלוח הצהרות למעסיקיהם למטרות אימות.

    זהו פתרון אידיאלי לחברות שצריכות להיות מסוגלות לאמת שעות וכן להימנע מתביעות של עובדים שאינם כנים לגבי שעות העבודה שלהם.

    בקשות לימי חופש ומחלה

    עובדים יכולים לבקש חופשת מחלה ישירות מהאפליקציה לאישורך ולהעלות מסמכים לגביה. ונבקש גם שינויים בשעות העבודה.

    האפליקציה יכולה לעזור לעובדים להיות פרודוקטיביים ויעילים יותר על ידי הגדלת היעילות במקום העבודה. הכלי הדיגיטלי נועד לעזור לעובדים לדאוג לבריאותם תוך הוספת ערך לחברה שלהם.

    עובדים יכולים להגיש בקשות לחופשת מחלה דרך האפליקציה, אתה מאשר אותם והם יכולים להעלות מסמכים על כך. זה עוזר להפחית את הזמן הנדרש לעיבוד בקשות אלו וחוסך זמן רב בתהליך.

    האפליקציה משמשת גם מעסיקים לניהול שעות עבודה, אותן ניתן לשנות על ידי עובדיהם בכמה לחיצות.

    טיפים ליצירת מערכת יעילה למעקב אחר נוכחות עובדים

    אם אתם רוצים להיות מסוגלים לעקוב אחר נוכחות העובדים שלכם, עליכם ליצור מערכת קלה לשימוש ויעילה עבור העובדים. להלן מספר טיפים ליצירת מערכת יעילה.

    1. צור ממשק פשוט עם הוראות ברורות

    2. הקל על העובדים לשתף את פרטי הנוכחות שלהם עם מנהלים

    3. הגדר התראות כך שמנהלים יוכלו לראות בקלות מתי העובדים אינם במשרד

    4. אפשר למנהלים ולמפקחים לקבוע רמות שונות של היעדרות למשימות שונות

    דרכים נוספות לשפר את תרבות החברה שלך עם מעקב אחר נוכחות עובדים

    אחת הדרכים לשפר את תרבות החברה שלך היא על ידי מעקב אחר נוכחות העובדים. זה מאפשר לך לראות עד כמה העובדים שלך פרודוקטיביים ואם הם נשארים במשימה.

    ישנם מספר כלים שבהם אתה יכול להשתמש כדי לעקוב אחר נוכחות העובדים, כגון תגים דיגיטליים, תוכנות או אפליקציות לנייד.

    משוב לעובדים וההשפעה על תרבות החברה שלך עם אפליקציית שעון זמן

    משוב עובדים הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר של תרבות חברה. זה יכול לעזור לך להבין מה העובדים שלך מרגישים ואיך הם מרגישים לגבי החברה שלך.

    במאמר זה, נסקור כמה שיטות עבודה מומלצות שתוכל להשתמש בהן כדי לשפר את תרבות החברה שלך עם אפליקציית מעקב נוכחות.

    ראשית, ודא שיש לך אפליקציית שעון נוכחית שתספק משוב בזמן אמת על נוכחות העובדים ועל זמן השהות במקום העבודה. שנית, תנו חיזוק חיובי לעובדים שמגיעים בזמן ונשארים עד סוף המשמרת. לבסוף, תגמל עובדים שלא מגיעים או עוזבים מוקדם במשהו נוסף כמו קפה או הפסקת צהריים.

    דמי מחלה

    ימי מחלה הם זכות הניתנת לאנשים שאינם יכולים להגיע לעבודה עקב מחלה. חוק דמי מחלה הוא חוק שנוצר על ידי הממשלה ומבטיח שמעסיקים לא מפלים עובדים. לעובדים שאינם מקבלים שכר עבור ימי מחלה יש פניה משפטית אם יבחרו להמשיך בכך

    חוק דמי מחלה הוא חוק שמגן על העובדים ומבטיח שהם לא ינוצלו על ידי מעסיקיהם. הוא קובע את ההנחיות שעליהם מעסיקים לפעול בעת תשלום ימי מחלה ומתווה את הכללים לעובדים. אחת התוספות האחרונות לחוק זה היא תיקון חדש שהוחל על חברות פרטיות בבריטניה. התיקון מאפשר לעובדים לקבל שכר בזמן שהם בחופשה במהלך שיחות שכר אחרונות.

    חופשת מחלה היא סוגיה מסובכת עבור מעסיקים ועובדים כאחד, אך חוק זה יצר קווים מנחים לכמה מעסיקים צריכים לשלם לעובדים שלהם כשהם מחוץ לעבודה עקב מחלה.

    עובדים זכאים לחופשת מחלה על פי חוק. החוק קובע כי חברות חייבות לתת לעובדים עד שישה שבועות של חופשת מחלה בתשלום בשנה, שאותן הם יכולים לצבור. במידה והחברה זקוקה לעובד בחזרה יותר מהזמן שהוקצב עליה לשלם לעובד מחליף באותו תעריף.

    החוק קובע כי יום המחלה הראשון אינו מזכה את העובד בתשלום. בימי אחרת המחלה השני והשלישי, זכאי העובד לתשלום של מחצית משכר העבודה היומי. החל מהיום הרביעי זכאי העובד לתשלום יום עבודה מלא. לצד קביעות אלה, עובדים הנמנים עם ארגון קיבוצי או שחוזה העבודה שלהם מגדיר, יהיו זכאים לדמי המחלה הקבועים על פי מסגרות אלה. ימי המחלה שנוצלו חייבים להיות מפורטים בתלוש השכר של העובד, כמו גם דמי המחלה ששולמו.

    החזרי הוצאות נסיעה

    במקרים בהם עובד זקוק לכלי תחבורה כדי להגיע למקום עבודתו, המעסיק מחויב לשלם במסגרת החזר תלוש חודשי של הוצאות נסיעה. בתמורה, על העובד לספק קבלה על הוצאה כזו.

    המעסיק אינו יכול לעכב החזר במקרים בהם עובד אינו מספק קבלה על הוצאה כזו. המעביד גם אינו יכול לדרוש מהעובד לשלם עבור כל הוצאה נוספת שנגרמה לחברה במתן הובלה.

    מעסיקים מחויבים להחזיר לעובדים הוצאות נסיעה כאשר הם נגרמים במסגרת תפקידם בעבודה ומסופקים להם קבלה. העובדים חייבים לספק מידע זה כדי שהמעסיקים יוכלו להחזיר להם בהתאם.

    אם העובד מגיע למקום העבודה באמצעות תחבורה ציבורית, החזר הוצאות הנסיעה יהיה בגובה עלות כרטיס "חופשי חודשי", או לפי סכום ההוצאה על כרטיסיית נסיעות. פירוט החזר הוצאות הנסיעה גם הוא חייב להופיע בתלוש השכר של העובד.

    פתח צ'אט
    1
    💬 זקוק לעזרה?
    Scan the code
    שלום 👋
    אנחנו יכולים לעזור לך?