חנות און ליין לטכנאים

שעון נוכחות עובדים ביומטרי

שתף את הפוסט

שעון נוכחות עובדים ביומטרי

שעון נוכחות עובדים ביומטרי
שעון נוכחות עובדים ביומטרי

התקדמות הטכנולוגיה בשנים האחרונות מאפשרת לכולנו ליהנות מדברים רבים שלא היו קיימים בעבר, ולשפר אמצעים שונים שמשמשים אותנו ביום יום. אחת הטכנולוגיות הללו היא הזיהוי הביומטרי שהופך ליותר ויותר נפוץ עם השנים ונכנס לשימוש בשדות תעופה וגם למקומות עבודה. כיום בעלי עסק יכולים לרכוש שעון נוכחות עובדים ביומטרי שמאפשר זיהוי של עובדים בצורה מהירה ויעילה יותר משעוני נוכחות שמערבים כרטיסים, וגם אתם יכולים ליהנות מהטכנולוגיה הנפלאה הזו שתקל על חייכם ותאפשר לכם לנהל את העסק שלכם בצורה טובה יותר.

מהו שעון נוכחות עובדים ביומטרי?שעון ביומטרי

טכנולוגיות שמסתמכות על אמצעים ביומטריים בעצם מתבססות על זיהוי של אנשים באמצעות תכונות מיוחדות שאין לאף אחד אחר – כמו טביעות אצבע, תווי פנים, רשתית העין ועוד. באופן הזה לא ניתן לחקות את אמצעי הזיהוי, וצריך שאדם יהיה נוכח באופן פיזי כדי שניתן יהיה לזהות אותו. שעון נוכחות עובדים ביומטרי כולל את הטכנולוגיה הזו ומאפשר לזהות אנשים על ידי התווים המיוחדים שלהם שאין לעובדים אחרים אלא רק להם. עם שעון נוכחות עובדים ביומטרי מהסוג הזה ניתן לבצע מעקב נוכחות קפדני ומדויק יותר אחר העובדים ובכך לחשב את המשכורות שלהם בסוף כל חודש וגם לנהל בדיקה של ימי נוכחות, חופש ועוד.

מדוע מומלץ לבחור שעון נוכחות עובדים ביומטרי?

שעון נוכחות זיהוי פנים וטביעות אצבע

שעון נוכחות ביומטרי יכול להיות מבוסס על טכנולוגיית זיהוי של מאפיינים שונים, כמו טביעות אצבע, קוד, תווי פנים, כרטיסי עבודה או שילוב של כמה מהאמצעים הללו. באופן הזה ניתן להתחקות אחר שעות העבודה של כל עובד באופן פרטני ולבדוק את שעות הנוכחות שלו בכל יום ויום.
מעבר לכך, שעון נוכחות עובדים ביומטרי גם מונע זיוף של שעות עבודה, כמו שקורה לעתים כאשר עובד אחד מעביר כרטיס נוכחות עבור עובד אחר. לא ניתן לזייף נוכחות עם שעונים ביומטריים מיוחדים מפני שצריך שהאדם, עם כל התווים הנדרשים, יזדהה מול המכשיר על מנת שהוא ייקלט במערכת עבור כל יום עבודה.
שעון נוכחות ביומטרי מאפשר זיהוי פשוט, מהיר ויעיל של עובדים, והודות לו ניתן לנהל עסקים בצורה יעילה יותר ולהיות בטוחים שלא יהיו מעשי מרמה מסוגים שונים על ידי זיוף זהות או נוכחות.

 

[vc_row][vc_column][boc_button btn_content="לחנות שעוני נוכחות" href="https://www.zbm.co.il/%D7%A7%D7%98%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94/%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%91%D7%98%D7%97%D7%94/" css_animation="fade-in" icon="icon icon-shop"][boc_heading]לפרטים נוספים ולקביעת פגישה עם יועץ מיגון[/boc_heading][boc_heading]מלא את פרטיך ונציגנו יחזרו אליך בהקדם[/boc_heading][boc_divider divider_height="4px" divider_color="#dd3333"][contact-form-7 id="33180"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

[vc_row][vc_column][boc_divider divider_height="4px" divider_color="#dd3333"][/vc_column][/vc_row]

הירשם לניוזלטר שלנו

קבל עדכונים ולמד מהטובים ביותר

עוד לחקור

רוצה להגן על הנכס

המומחים למצלמות אבטחה - 20 שנות ניסיון וידע מקצועי

פנה אלינו ונשמח לתת לך הצעת מחיר

מצלמות אבטחה ממונעות HIKVISION
פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?