חנות און ליין לטכנאים

שעון נוכחות ביומטרי לעסק קטן

שתף את הפוסט

שעון נוכחות ביומטרי לעסק קטן – שיפור של מגוון שירותים בשנים האחרונות נובע הודות לטכנולוגיות מתקדמות שלא היו קיימות בעבר, כשאחת הנודעות ביותר היא שיטת הזיהוי הביומטרי. השיטה המתקדמת הזו, שמאפשרת לזהות אנשים בלי צורך בניירת אלא על פי מאפייניהם הפיזיים בלבד, היא המילה האחרונה בטכנולוגיית אבטחה, ומקומות עבודה רבים משתמשים בה לצרכים עסקיים. הודות לטכנולוגיה המתקדמת הזו, גם אתם תוכלו לנהל את בית העסק שלכם בצורה יעילה יותר ולבצע מעקב אחר שעות העבודה של כל העובדים בצורה מדויקת.

שעון נוכחות ביומטרי לעסק קטן – טכנולוגיה מתקדמת לבית העסק שלךשעון נוכחות ביומטרי לעסק קטן

אמצעים ביומטריים כאמור מתבססים על זיהוי של מאפיינים ביולוגיים שונים שיש לכל אחד מאיתנו כדי למנוע גניבות זהות או לתפוס אותן לפני שהן מסלימות. בתחום העסקים והעבודה טכנולוגיית הזיהוי הביומטרי משמשת כדי לזהות עובדים שונים בלי צורך בכרטיס עובד שיש לשמור קרוב בכל עת.

עבור המטרה הזו הומצא שעון נוכחות ביומטרי לעסק קטן שכל עובד יכול להזדהות בעזרתו במקום העבודה בלי להעביר כרטיס. בעזרתם שעון נוכחות ביומטרי לעסק קטן ניתן לזהות כל עובד על ידי סריקת טביעת אצבע, רשתית, באמצעות קוד או שילובים שונים של השלושה. באופן הזה תיעוד השעות של כל עובד מתבצע בצורה מדויקת במיוחד כך שבכל חודש וחודש ניתן לחשב את המשכורות בהתאם לשעות של כל אדם.

שעון נוכחות ביומטרי לעסק קטן תרשיםשעון נוכחות מדויק לכל מקום עבודה

מקומות עבודה רבים כיום בוחרים באמצעים מתקדמים יותר ממכשיר להעברת כרטיס כדי לבצע מעקב אחר השעות של העובדים. שעון נוכחות ביומטרי לעסק קטן הוא האמצעי הטוב ביותר עבור המטרה הזו, שכן הוא מונע זיוף של שעות עבודה על ידי עובדים הודות לעובדה שאין כרטיס שצריך להעביר. על מנת שכל עובד יזוהה, הוא חייב להיות נוכח באופן פיזי במקום העבודה כדי שתתבצע סריקה של טביעת האצבע או העין שלו, ולכן אף אדם לא יכול לזייף את השעות שלו במקומו.

שעון נוכחות ביומטרי לעסק קטן גם מייעל את תהליך המעקב אחר שעות העבודה של עובדים כך שניתן יהיה לחשב משכורת של כל אחד מהם במדויק ולתגמל אותו בסוף כל חודש במדויק. הודות לטכנולוגיה הזו, תוכלו לייעל את תהליכי העבודה בבית העסק שלכם בצורה נפלאה ולנהל אותו בעזרת אמצעי טכנולוגי מתקדם.

הירשם לניוזלטר שלנו

קבל עדכונים ולמד מהטובים ביותר

עוד לחקור

רוצה להגן על הנכס

המומחים למצלמות אבטחה - 20 שנות ניסיון וידע מקצועי

פנה אלינו ונשמח לתת לך הצעת מחיר

מצלמות אבטחה ממונעות HIKVISION
פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?