חנות און ליין לטכנאים

אילו סוגים של מצלמת אבטחה קיימים כיום?

שתף את הפוסט

אילו סוגים של מצלמת אבטחה קיימים כיום?

במקרי שוד ופריצה רבים תיקים שנפתחו נגד חשודים נסגרו בגלל חוסר ראיות, מה שהוביל לתחושת חוסר צדק בקרב האנשים שביתם או בית העסק שלהם נפגעו. ברבים מהמקרים הללו ניתן היה להעמיד את הפושעים לדין ואפילו למנוע את הפשע מלכתחילה עם מערכת התראה והרתעה במקום, כמו מצלמת אבטחה, שהייתה יכולה לתעד אותם בשעת מעשה. התקנה של מכשירי ההקלטה הללו בביתכם או בכל מבנה אחר בו אתם שוהים יכולה להוות את ההבדל במקרי חירום, וחשוב שהם יהיו פעילים במהלך היום והלילה כדי למנוע בעיות.

מצלמת אבטחה מצלמת אבטחה – לביטחון סביב השעון

הימים בהם מצלמות אבטחה צילמו פשעים בצורה מגורענת וכזו שלא מאפשרת לזהות את הפושעים חלפו. כיום יש מצלמות מתקדמות במיוחד שיכולות לתעד במדויק אנשים שמנסים לפגוע בגוף או ברכוש ובכך להביא אותם לדין על פשעים שהם ביצעו. מצלמת אבטחה מסוג זה יכולה לשמש עבור מטרת הקלטה אך מעבר לכך, היא משמשת גם כאמצעי הרתעה ראשוני נגד פולשים שונים.

כאשר גורמים לא רצויים ינסו להיכנס לביתכם או למבנה בו אתם עובדים או שוהים, מצלמת אבטחה שתהיה מולם תמנע מהם לבצע את זממם ברבים מהמקרים. באופן הזה מצלמת אבטחה משמשת כאמצעי התרעה וגם כאמצעי לענישה עתידית במקרים בהם פושעים אכן הצליחו לבצע את מה שהם רצו.

אילו סוגים של מצלמת אבטחה קיימים כיום?

מעבר למצלמה הבסיסית שמתעדת תנועה, כיום אתם יכולים לרכוש סוגים נוספים של מצלמות שנועדו לאבטחה כמו מצלמות שמתעדות בצבע, כאלו שמקליטות גם קול ואפילו מצלמות שמתחברות למוקדי חירום. מצלמות מסוג זה יכולות לתעד רגעים בהם פולשים מבקשים לפלוש למוקד מסוים, ובזכות העובדה שהם מחוברות למוקד חירום, גורמי אכיפה יוכלו להגיע למקום ולמנוע פשעים עוד לפני שהם התרחשו.

מצלמת אבטחה היא אמצעי הבטיחות הראשון עבור בתים פרטיים וגם מבניים ציבוריים והודות לה ניתן יהיה למנוע פשעים רבים עוד לפני שהם מתרחשים. במקרים בהם פשע אירע בכל זאת, ניתן יהיה להעמיד את הפושעים לדין הודות לתיעוד של מצלמת אבטחה ובכך למצות איתם את הדין על פי החוק ולמנוע הישנות את המעשים שלהם.

ZBM מערכות צעד אחד לפני כולם.

[boc_divider divider_height="4px" divider_color="#dd3333" icon_color="#dd3333" icon="icon icon-volume"][boc_img_gallery image_ids="35025,35024,35023"][boc_divider divider_height="4px" divider_color="#dd3333" icon_color="#dd3333" icon="icon icon-volume"]

[boc_heading]לפרטים נוספים ולקביעת פגישה עם יועץ מיגון[/boc_heading][boc_heading]מלא את פרטיך ונציגנו יחזרו אליך בהקדם[/boc_heading][boc_divider divider_height="4px" divider_color="#dd3333" icon_color="#dd3333" icon="icon icon-volume"][contact-form-7 id="33180"]
מצלמת אבטחה מותקנת על קיר
Security camera on wall

הירשם לניוזלטר שלנו

קבל עדכונים ולמד מהטובים ביותר

עוד לחקור

רוצה להגן על הנכס

המומחים למצלמות אבטחה - 20 שנות ניסיון וידע מקצועי

פנה אלינו ונשמח לתת לך הצעת מחיר

מצלמות אבטחה ממונעות HIKVISION
פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?