חנות און ליין לטכנאים

מה זה מגנומטר ?

שתף את הפוסט

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

מה זה מגנומטר ?

  • גלאי מגנומטר הוא מכשיר חשמלי שנועד לזיהוי מתכות חבויות או קבורות באדמה,הוא מסוגל לגלות חפצי מתכת קטנים אפילו דרך בגדים. תוכל לסרוק גם בני אדם ,ממש כמו שומר בבדיקה ביטחונית השימוש העיקרי של המגנומטר  הוא האלקטרומגנטיות.
  • המגנומטר מורכב מסוללה, המעבירה חשמל דרך ידית לסליל הנקרא משדר .כאשר עובר זרם חשמלי דרך הסליל, נוצר שדה מגנטי מסביבו. כאשר סורקים את השטח משנים כמובן את מיקומו של השדה שנוצר. אם במקרה העברנו את הגלאי על פני חפץ מתכתי, יחוש הגלאי שדה מגנטי שמקורו באלקטרונים של אטומי המתכת.
  • המגנומטר  מכיל תיל שני שנקרא מקלט, המחובר למעגל חשמלי. השדה המגנטי שמקורו במתכת מייצר זרם חשמלי במקלט המגיע, דרך מעגל חשמלי, לחיישן המצפצף ומתריע כי אנחנו בקרבת מתכת

מגנומטר ידני -גלאי מתכות ZBM

מגנומטר בטחון

מגנומטר נועד לזהות ולאתר סכנה בשעת אמת. איך זה קורה?

הוא מאתר ולא רק נשק חם. מדברים על כל נשק שהוא ממתכת לרבות כלי מתכת שהם אפילו מפתחות ישנים. השערים מוצבים במקום רגיש, בעיקר, תראו מגנומטרים מהסוג הנ"ל במקומות בהם יש רמת סיווג ביטחון גבוהה ואז זה למעשה נדרש בהתאם. נכון להיום ניתן לראות מגנומטר לגילוי מתכות ברכבת, שדה תעופה, בתי חולים, קניונים ,בתי ספר, ברים ומועדונים, ועל אבטחה ארגונית. ועוד. כאמור, מדברים כאן על ביטחון וחיי אדם ועל כך אין להתפשר או להסתכן.

מגנומטר הוא כורח המציאות כיום, במיוחד במציאות המורכבת של ישראל, והודות לו סוכלו אירועים ביטחוניים רבים והם יסוכלו גם בעתיד, ומכאן חשיבותו העצומה. הצבה אסטרטגית של שער לגילוי מתכות היא חיונית מאין כמוה, והודות לה תוכלו להקנות לאנשים בסביבתכם את תחושת הביטחון שנחוצה לכולנו ולהבטיח שהם יחזרו לביתם בשלום.

 

החוקים שמופעלים על המגנומטר

 

חוק פאראדיילוגו ויקיפדיה

חוק פאראדיי הוא אחד מן החשובים שבחוקי הפיזיקה בתחום תורת האלקטרומגנטיות. החוק נוסח על ידי מייקל פאראדיי ב-1831 כחוק אמפירי, בהסתמך על ניסויים שביצע בחשמל ומגנטיות.

חוק פאראדיי קובע, שהשתנות בזמן של השטף המגנטי דרך תיל מוליך, גורמת להשראת מתח חשמלי (מתח זה נקרא "כוח אלקטרו-מניע" או כא"מ) במוליך.

על עקרון זה מתבססות פעולתם של מכשירי חשמל רבים, שהחשובים שבהם הם כנראה הגנרטור (ואחיו הקטן, הדינמו) והמנוע החשמלי. הגנרטור משתמש בסליל מוליך, שמסתובב סביב מגנט, על מנת להפיקמתח חשמלי, כלומר לייצר אנרגיית חשמל. לעומתו, מנוע חשמלי משתמש באנרגיה חשמלית, והופך אותה לאנרגיה קינטית, על פי אותו עיקרון, ולמעשה מבצע את הפעולה ההפוכה לזו של הגנרטור.

חוק לנץלוגו ויקיפדיה

חוק לנץ הוא חוק פיזיקלי בתחום המגנטיות, לקביעת כיוון הכא"מ (כוח אלקטרו-מניע) והזרם החשמלי המושרים על ידי שינוי בשטף המגנטי.

החוק נקרא על שם הפיזיקאי הגרמני-בלטיהיינריך לנץ, אשר ניסח אותו בשנת 1834.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][boc_button btn_content="לחנות שערים לגילוי מתכות" href="https://www.zbm.co.il/%D7%A7%D7%98%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94/%D7%92%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%99-%D7%9E%D7%AA%D7%9B%D7%95%D7%AA/" css_animation="fade-in" icon="icon icon-shop"][boc_heading]לפרטים נוספים ולקביעת פגישה עם יועץ בטחון[/boc_heading][boc_heading]מלא את פרטיך ונציגנו יחזרו אליך בהקדם[/boc_heading][boc_divider divider_height="4px" divider_color="#dd3333"][contact-form-7 id="33180"][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text][/vc_column_text][vc_column][/vc_column][vc_column_text][/vc_column_text][vc_column][boc_heading]סוגים שונים של גלאי מתכות[/boc_heading][/vc_column][boc_divider divider_height="4px" divider_color="#dd3333"]

[vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row]

הירשם לניוזלטר שלנו

קבל עדכונים ולמד מהטובים ביותר

עוד לחקור

רוצה להגן על הנכס

המומחים למצלמות אבטחה - 20 שנות ניסיון וידע מקצועי

פנה אלינו ונשמח לתת לך הצעת מחיר

מצלמות אבטחה ממונעות HIKVISION
פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?