חנות און ליין לטכנאים

התקנת מערכת אזעקה

שתף את הפוסט

[vc_row][vc_column width="1/2"][vc_single_image image="33619" el_class="push_down_100"][/vc_column][vc_column width="1/2" css=".vc_custom_1432039068809{padding-top: 140px !important;padding-right: 120px !important;}" el_class="no_side_padding_in_responsive_column"][boc_heading html_element="h1" color="#333333" font_size="48px"]התקנת מערכת אזעקה[/boc_heading][vc_column_text]התקנת מערכת אזעקה בבית או בעסק הפכה בשנים האחרונות להיות אחד הדברים שכל אחד יכול להתקין. כמובן שמדובר על מערכות האזעקה הפשוטות יותר. התקנת מערכת אזעקה מתחלקת לשלוש דרגות קושי. התקנה פרטית על ידי אנשים שאינם מומחים כמוני וכמוך, או התקנה על ידי מומחים בתחום האבטחה והטכנולוגיה. ישנן מערכות אזעקה כיום שפשוטות מאוד להתקנה לכל אדם ממוצע ברחוב.

כמובן שמעבר להתקנת מערכת האזעקה, ניתן לשלב יחד איתה מצלמות אבטחה, מערכות הקלטה, קודן ואמצעים נוספים על מנת לוודא שהמבנה בטוח לחלוטין מפני פריצות וחדירות של גורמים זרים למקום שלכם.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/4"][/vc_column][vc_column width="1/2" el_class="center"][boc_spacing height="120px"][boc_heading alignment="center" color="#333333" font_size="44px"]חיבור מערכת האזעקה למוקד אבטחה[/boc_heading][boc_spacing][vc_column_text]החיבור הפיזי של מערכת האזעקה הינו חשוב כמובן, אך גם חיבור למוקד אבטחה הוא חיוני. אומנם הוא לא מחוייב המציאות, ולעיתים ניתן להסתדר גם עם חייגן שמתקשר אליכם במקרה של פריצה ואתם כבר תדווחו למשטרה. אבל אם אתם לרוב לא זמינים ומעדיפים שחברה חיצונית תעשה לכם את העבודה פנו אלינו ואנו נחבר אותכם למוקד אבטחה, ביעילות והמקצועיות שלנו.[/vc_column_text][boc_spacing height="50px"][boc_button btn_content="חנות מערכת אזעקה " href="https://www.zbm.co.il/%D7%A7%D7%98%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94/%d7%9e%d7%a2%d7%a8%d7%9b%d7%95%d7%aa-%d7%90%d7%96%d7%a2%d7%a7%d7%94/" size="btn_medium_stretched" border_radius="btn_circled" icon_pos="icon_pos_after" icon_effect="btn_icon_anim_out" icon="icon icon-angle-right2"][boc_spacing height="120px"][/vc_column][vc_column width="1/4"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][boc_heading]התקנת מערכת האזעקה[/boc_heading][vc_column_text]

  • רכזת פימה או עורב – את הרכזת שהוא בעצם לוח הבקרה, מתקינים במקום מוסתר ואת לוח המקשים שאותו המשתמש צריך להפעיל ביציאתו מהבית מתקינים קרוב לכניסה ובגובה העיניים.
  • רכזת של אזעקת ויסוניק – הרכזת מכילה לוח מקשים ותצוגה דיגיטלית, ולכן יש להתקין אותה במקום מוסתר, אך נגיש לצורך בקרה וצפייה במקרה שהאזעקה פועלת או שישנה תקלה כלשהיא.
  • התקנת הגלאיםאזעקה גלאי קרן

למערכת הגלאים בדרך כלל מצורפת חוברת התקנה, וכל אדם בעל חוש טכני מינימלי יכול להתקין אותם. ההתקנה נעשית כמובן בהתאם לשאר המערכת אליה היא משוייכת.

  • תיכנות המערכת

לכל מערכת אזעקה מצורפת, כאמור חוברת הוראות הפעלה מפורטות. וההתקנה נעשית על פי ההוראות.

  • הגנה על קו הטלפון או הצופראזעקה סירנה

יש להגן על יציאת קוי הטלפון מהמבנה. וזאת בשל החשש של חיבול וחתיכת הקו על ידי הפורצים. במקרים שבהם לא ניתן להגן על הקו, מומלץ להשתמש במשדר אלחוטי או סלולרי.

 

[/vc_column_text][boc_heading]התקנת הגלאים [/boc_heading][vc_column_text]כמובן שגם אם החלטתם להתקין את מערכת האזעקה בעצמכם, תמיד מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע בתחום, מאחר שלא תמיד חושבים על כל הדברים הקטנים, ומי שלא בקיא בתחום יכול לדלג על דברים חשובים שצריך לעשות, בשל חוסר ניסיונו ומקצועיותו בתחום.

לעיתים צריך לשקול שהתקנת מערכת האזעקה תיעשה על ידי טכנאי, וזאת כדי לחסוך "כאב ראש" והתעסקות עם טכנולוגיה שלא ממש מוכרת לכם. בעיקר ל"טכנופובים" שביניכם. הטכנאים מכיר את כל הפרטים הקטנים, לטפל בתקלות שהתעוררו זה מכבר, לשנות הגדרות, ולנצל את כל האופציות הקיימות במערכת. בדרך כלל שימוש בטכנאי לצורך התקנה גם תקנה לכם ראש שקט, מאחר שכל טכנאי שמכבד את עצמו ייתן לכם תקופה כלשהיא של אחריות על ההתקנה שלו.

צג לוח מקשיים אזעקה פימא בעבריתמצד שני יש גם חסרונות בקריאה לטכנאי לצורך ההתקנה של מערכת האזעקה. הדבר הברור ביותר הוא שזה עולה לכם כסף. וזה דבר שאולי אתם יכולים לעשות לבד. הדבר השני הוא שאתם תלויים בטכנאי. על כל שינוי ואפילו הקטן ביותר אתם צריכים את הטכנאי. לדוגמא, יש במערכת האזעקה גלאי נפח, שרגישים לשינויים בבית או בחצר. ואם אתם משנים משהו, יכול להיווצר מצב של הקפצה עקב אזעקות שווא. אם התעסקתם עם זה בהתחלה, כבר הבנתם איך המערכת הזו בעצם עובדת, ואתם יכולים לפתור את הבעיות האלו כשהן מתרחשות שוב ושוב, לבד, ללא הזמנה חוזרת ונשנית של טכנאי.  בנוסף לזאת תוכלו במהלך הזמן להוסיף בעצמכם רכיבים ואקססוריס שונים למערכת בכוחות עצמכם, וכמובן בעלות מוזלת, כי אתם חוסכים את פערי התיווך של קניה דרך הטכנאי.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][contact-form-7 id="33180"][/vc_column][/vc_row]

הירשם לניוזלטר שלנו

קבל עדכונים ולמד מהטובים ביותר

עוד לחקור

רוצה להגן על הנכס

המומחים למצלמות אבטחה - 20 שנות ניסיון וידע מקצועי

פנה אלינו ונשמח לתת לך הצעת מחיר

מצלמות אבטחה ממונעות HIKVISION
פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?