חנות און ליין לטכנאים

איך לבחור שעון נוכחות

שתף את הפוסט

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

איך לבחור שעון נוכחות

שעוני נוכחות הנם מנגנונים אלקטרוניים אשר מותקנים בשטח העסק שלכם, ומיועדים לנהל מעקב אחר שעות הפעילות של עובדי החברה. החזקת שעון נוכחות בבית העסק שלכם מורידה את כל הדאגות והעומס המיותר. במקום להתעסק בענייני כוח אדם ולנהל מעקב מדויק אחר שעות הפעילות של העובדים, תוכלו להתעסק בעניינים חשובים יותר.

מחקרים שנעשו מצביעים על כך שבעיות ברישום נוכחות הכוללות טעויות , ויכוחים עם עובדים , אובדן זמן בגלל רישום לא מדויק , עיגול שעות וכו' גורמות לכך שהעסק משלם כ- 10% יותר עבור מרכיב העבודה משהיה נדרש לשלם לו ביצע רישום מסודר וממוחשב של שעות אלה. ובכך, תהליך חישוב השכר לקראת סוף החודש הופך לפעולה פשוטה וקלה, ללא צורך בטבלאות מורכבות וללא חשש לטעויות הנובעות מחוסר תשומת לב או ריבוי פרטים.[/vc_column_text][vc_single_image alignment="center" style="vc_box_circle_2" image="35369"][boc_heading]החלטת לקנות שעון נוכחות? צריך לשקול כמה דברים בעת הקנייה: [/boc_heading][boc_icon icon_position="center" icon_color="#dd3333" icon="icon icon-star3"][vc_column_text]

  • האם מדובר בשעון נוכחות למשרד או לכוח עבודה נייד . אם מדובר בכוח עבודה נייד עלינו לוודא שהשעון מוקשח (ruggedized) יכול לעבוד גם ללא אספקת כוח חיצונית ( בטריות ) וללא חיבור לרשת תקשורת .
  • האם יש חשש ממה שנקרא "Buddy Punching" כלומר שימוש בכרטיס של עובד אחד על ידי עובד שני . באם יש חשש כזה יש להשתמש בשעון נוכחות הכולל אמצעי זיהוי ביומטריים .הדגמים הפשוטים מסוג זה מבוססים על טביעת אצבעות והמתוחכמים יותר על רשתית העין או צילום הפנים.
  • פשטות השימוש וההפעלה – אם המשתמש הוא משרד קטן , בית מלאכה , גן ילדים וכו' יתכן שאין לו כ"א מיומן בהפעלת ציוד אלקטרוני ותכנה ובמקרה כזה יש לשים דגש על תפעול פשוט ונוח , תכנה ידידותית והעיקר שירות יעיל ו"ידידותי למשתמש".

בחירה מוצלחת תבטיח שיפור מידי בתוצאות העסקיות שלכם.

[/vc_column_text][boc_heading]לצורך התאמה מקסימלית לצורכי העסק יש לדעת את סוגי מערכות הנוכחות הקיימות בשוק:[/boc_heading][boc_icon icon_position="center" icon_color="#dd3333" icon="icon icon-star3"][vc_column_text]

  • אימות באמצעות כרטיס – בשעון נוכחות זה העובדים מבצעים את הכניסה או היציאה באמצעות כרטיס שאפשר לקבל בצורה של מחזיקי מפתחות, כרטיסים מגנטים ועוד.. פתרון זה מתאים למי שאינו רוצה לתת לעובדים שלו להחתים בצורה ביומטרית מסיבת לכלוך בידיים וכו' (מפעלים, בתי חולים, שירותי הביטחון ועוד..)
  • אימות באמצעות סיסמא אישית – בשעון נוכחות עם סיסמא העובדים יבצעו כניסה ויציאה עם סיסמא ייחודית בשביליהם. כלומר כל עובד, כאשר יגיע לשעון, יקיש את המספר המזהה שלו והסיסמא שלו וכך יזין במערכת כניסה/יציאה.
  • אימות באמצעות טביעת אצבע – שעון נוכחות ביומטרי הנו שעון נוכחות המבוסס על טביעת אצבע , ונותן לנו ביטחון ואמינות של 100% . הכניסה מתבצעת באמצעות טביעת אצבע מה שמבטיח לנו שרק העובד הספציפי שנרשם היה נוכח בשעון הנוכחות בשעת הרישום, פתרון זה מעולה לכולם אבל עוד יותר מומלץ למי שאין לו את היכולת לעקוב אחרי העובדים שלו ובנוסף לאלו הצריכים אימות מהיר.
  • אימות באמצעות אפליקציה – מתאים לחברות שלהם יש עובדים חיצוניים/עובדי שטח כגון דיילים, טכנאים, נהגים, בקרים, חשמלאים ועוד…שכולם הנם "עובדי חוץ", כלומר אינם נמצאים בטריטוריית העסק או אינם מתחילים את יום העבודה שלהם מהעסק.
  • שעון נוכחות אינטרנטי – הדיווח מתבצע על ידי הקשת זיהוי משתמש + סיסמה ולאחר מכן בחירת הדיווח (כניסה/יציאה או חופש/מחלה). סוג זה מתאים לעובדים מהבית, עובדים השוהים בחו"ל וכו' .
  • שעון נוכחות דיווח טלפוני – דיווח טלפוני (באמצעות חיוג) מענה ממוחשב.
  • שעון נוכחות מכאני – מדפיס מועדי כניסה ויציאה של עובדים על כרטיס קרטון הרישום.

לבסוף, שעון נוכחות הינו מוצר חיוני לכל עסק והינו מוצר המחזיר את ההשקעה בו בתוך מספר שבועות.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][boc_heading]טופס יצירת קשר[/boc_heading][contact-form-7 id="33180" title="צור קשר"][/vc_column][/vc_row]

הירשם לניוזלטר שלנו

קבל עדכונים ולמד מהטובים ביותר

עוד לחקור

רוצה להגן על הנכס

המומחים למצלמות אבטחה - 20 שנות ניסיון וידע מקצועי

פנה אלינו ונשמח לתת לך הצעת מחיר

מצלמות אבטחה ממונעות HIKVISION
פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?