חנות און ליין לטכנאים

שעון נוכחות זיהוי קרבה

שעוני נוכחות באמצעות זיהוי קרבה

שעון נוכחות זיהוי קרבה מבוסס על טכנולוגית קרבה -RFID-Radio Frequency Identification,באמצעות שבב בטכנולוגיית גלי רדיו ,שעון נוכחות קרבה מבוסס על כרטיסי קרבה,הטכנולוגיה ותיקה בשוק  לזיהוי קרבה היתרון בטכנולוגיה שהיא נוחה מהירה ואמינה

שעון הנוכחות תגי הקרבה

הקדמה: מהו שעון נוכחות ומדוע הוא חשוב לעסק שלך

שעון נוכחות הוא מכשיר המציג את מספר השעות שעובד נכח במקום העבודה. זה שימושי למעסיקים שרוצים לעקוב אחר התפוקה והנוכחות של העובדים שלהם.

מאמר זה דן כיצד שעון נוכחות יכול להועיל לעסק שלך על ידי הפחתת ההיעדרות והגברת הפרודוקטיביות.

היתרונות של שעון נוכחות עבור העובדים שלך

שעון נוכחות הוא תוכנה המסייעת לארגונים לעקוב אחר נוכחות העובדים. הוא מספק למנהלים את היכולת לנטר בקלות את נוכחות העובדים שלהם.

שעון נוכחות יכול לעזור לך בדרכים רבות:

-זו דרך קלה לעקוב אחר שעות העבודה של העובדים, שיכולה לעזור לך להימנע מעבודת יתר של העובדים שלך ולהפחית את עלויות השעות הנוספות.

-זה יכול לעזור לחברה שלך לחסוך כסף על ידי אי תשלום עבור עובדים שאינם נוכחים בעבודה.

זה עוזר לצוות שלך להישאר אחראי ולעמוד בלוח זמנים על ידי מתן מטרה ברורה ליום ולשעה שהם צריכים להיות נוכחים בעבודה.

-לחברה שלך יהיו גם דוחות מדויקים יותר לגבי ביצועי העובדים שלך בשל הנראות המוגברת של שעות העבודה שלהם.

אלו הם רק חלק מהיתרונות של שימוש בנוכחות

מסקנה: התחל להשתמש בשעון נוכחות היום והגבר את הפרודוקטיביות שלך

תגי קרבה מכילים רכיב אלקטרוני קטן בעל מספר סידורי בן 10 ספרות השונה מתג לתג וכן אנטנה. לתגי הקרבה אין סוללות והם שואבים את כוחם התגים אינם מכילים סוללה והם מקבלים אנרגיה לפעול משדה חשמלי שמייצר השעון ברגע שהתג מקרב אליו.

שעוני נוכחות תגי קרבה הטובים ביותר: מה לקנות ולמה

שעוני נוכחות הם תגי הקרבה הטובים ביותר למקום העבודה מכיוון שהם אינם פולשניים. הם גם מאפשרים לך להשאיר את הטלפון שלך בבית מכיוון שיש להם מעקב GPS ואינם צריכים סמארטפון או חיבור לאינטרנט כדי לתפקד.

יש להם שלוש תכונות עיקריות שמבליטות אותם:

1) מעקב

GPS, ( 2

אין צורך בסמארטפון

3) אין צורך בחיבור לאינטרנט.

החלק הטוב ביותר הוא שהם זולים וקלים לשימוש.

מהי טכנולוגיית RFID חכמה ומדוע היא חשובה?

טכנולוגיית RFID חכמה היא דרך חדשה למעקב וניהול מלאי. זה עוזר לייעל את שרשרת האספקה על ידי הפחתת העלות והזמן של מעקב אחר מוצרים.

טכנולוגיית RFID היא דרך חכמה להשתמש בגלי רדיו כדי להעביר מידע על חפץ או אדם. התגים המצורפים למוצרים מכילים מספרי זיהוי ייחודיים המשמשים לאיסוף ועיבוד נתונים.

ניתן לקרוא תגיות RFID ממרחק, מה שמקל על חברות לנהל את המלאי שלהן ולעקוב אחר סחורות בזמן אמת. טכנולוגיה זו אומצה באופן נרחב בתחומים כמו לוגיסטיקה, ייצור, קמעונאות, בריאות ואבטחה.

מה זה RFID?

RFID (באנגלית – Radio Frequency Identification)

זיהוי תדר רדיו (RFID) הוא כינוי כולל לכל טכנולוגיה העוסקת בזיהוי אוטומטי של עצמים באמצעות תדרי רדיו. ישנן מספר שיטות שונות שבאמצעותן ניתן לזהות תדרי רדיו.

תגי RFID משמשים בדרכים שונות. הם משמשים לא רק כדי לעקוב אחר מיקומם של חפצים אלא גם כדי לתפקד ככרטיסי זיהוי. ניתן לראות אותם במקומות כמו חנויות, מערכות מעבר ואפילו על בעלי חיים.

אותות רדיו נמצאים מסביבנו. הם משרתים מטרות רבות, אך הנפוצה ביותר היא תקשורת. ערוצי רדיו משמשים להעברת מידע באמצעות משדר ומקלט רדיו. תדר הרדיו נמדד במגה-הרץ (MHz) עם קילו-הרץ (kHz) כיחידת המידה.

האנטנה היא מכשיר חשמלי המוטמע בשבב או במעגל המשולב. זה מאפשר לשבב לשדר נתונים באמצעות תדרי רדיו. האנטנה עושה שימוש במאפיינים של גלים אלקטרומגנטיים דרכם היא יכולה לקלוט אותות ומשדרת אותם למחשב שעושה בהם שימושים שונים על מנת לבצע את תפקידה המיועד.

פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?