חנות און ליין לטכנאים

עינית דיגיטלית לדלת YALE

עינית דיגיטלית לדלת YALE – פתרון אבטחה חדשני

הבית הוא המפלט הבטוח שלנו. זהו המקום בו עלינו לחוות את תחושת הביטחון השלמה והמלאה ביותר. אם אכן ביתנו הוא מבצרנו, הרי שדלת הכניסה הוא השער היציב והנאמן השומר עלינו מפני סכנות החוץ. כיום יותר מאי פעם, עומדים לרשותך אמצעים טכנולוגיים המבטיחים שלך תהיה השליטה המלאה על ביטחונך.

אחד מהאמצעים המתקדמים המאפשרים כיום לאבטחת הבתים הוא עינית דיגיטלית לדלת. באמצעות טכנולוגיית צילום חכמה, יהיה באפשרותך לצפות מכל מיקום בבית מי עומד מהעבר השני באיכות צפייה אופטימלית ולפתוח את הדלת רק בפני גורמים רצויים.

Price
 ₪
00

    מה ההבדל בין עינית דיגיטלית לדלת לעינית רגילה?

    ברוב הדלתות מותקנות כבר למעשה עיניות. לרוב מדובר בעדשת "עין דג" המאפשרת לנו לצפות בעבר השני של הדלת בטווח ראייה רחב. עם זאת, לצד ההיקף הרחב אנו מקבלים תמונה מעוותת למדי. בנוסף, העינית ממוקמת לרוב בנקודה גבוהה ואינה מאפשרת לילדים לבדוק מי נמצא מהעבר השני. מאחר וחשוב לנו להנחיל לילדים כי אין פותחים את הדלת לעולם לזרים, חשוב שיוכלו להשתמש בעינית.

    ככל שמדובר בעינית דיגיטלית לדלת, אמנם, פתרון האבטחה הוא שלם, מתקדם ורב שימושי יותר מאי פעם. העינית היא למעשה מצלמה דיגיטלית איכותית המשדרת את נתוני ההקלטה למסך LCD קטן המותקן על גבי הדלת. כך, ניתן לראות את התמונה מכל גובה ואפילו מצדו השני של החדר וברזולוציה גבוהה במיוחד. מצלמות רבות אף מצוידות בחיישן מיוחד המאפשר הפעלה אוטומטית של המסך עם איתור תנועה בסביבת הדלת.

    כיצד נבחר עינית דיגיטלית לדלת ברמה גבוהה?

    ישנם כמה מאפיינים עיקריים שחשוב לבחון בעינית הדיגיטלית כדי ליהנות מהתוצאות הטובות ביותר ומביטחון מלא.

    הפעלה אוטומטית וחיישנים

    לא כל העיניות הדיגיטליות מספקות לך הפעלה אוטומטית. הדגמים המיושנים יותר דורשים מאיתנו להתקרב אל הדלת וללחוץ על כפתור כדי לצפות בצילום. מערכות חכמות יותר, אמנם, יפעילו את המסך עם הפעלת הפעמון מהצד השני. שימוש בחיישני נפח ותנועה במערכת יאפשרו הפעלה אוטומטית של המסך גם אם האדם בצד השני בחר לדפוק ולא לצלצל. כך נוכל לדעת מי נמצא בכניסה לביתנו גם מעברו השני של החדר ולפעול בהתאם.

    גודל המסך

    ככל שהמסך יהיה גדול יותר, כך נוכל לצפות במתרחש מרחוק. לרוב, מסכי העיניות נעים בין 2.5-4.3 אינץ'.

    תפריט השימוש

    חשוב שנוודא כי רכשנו עינית דיגיטלית לדלת המכילה תפריט ידידותי למשתמש עם מגוון אפשרויות תצוגה מקדימה, הקלטה ושינוי רזולוציה המובנות במסך עצמו.

    אפשרויות תיעוד ואחסון

    רוצה לקבל גישה לכל נתוני התיעוד של המצלמה? תמיד תהית מי גונב את העיתון מהכניסה לבית? מי הרעיש מאוחר בלילה או השאיר את המסדרון מלוכלך? השילוב בין חיישני התנועה והאפשרות להקליט את הצילום לכרטיס דיגיטלי יאפשר לך לחזור אל התוכן המצולם ולקבל את כל המידע הנדרש.

    סוללות המכשיר

    כדי לשמור על נראות מינימלית ועל גימור אסתטי, העיניות מופעלות על ידי סוללות ללא חיווט מסורבל. לרוב, נעשה שימוש בסוללות נטענות. חשוב שנוודא כי אנו רוכשים עיניות עם סוללות אצבע סטנדרטיות הניתנות להטענה לתחזוקה פשוטה, נוחה וחסכונית יותר.

    אמצעי ראיית לילה

    גם אם השקענו בעינית האיכותית ביותר, כל שיספיק לגורם עוין כדי להיות סמוי מן העין הוא להימנע מהדלקת האור בחדר המדרגות. כדי לאתר את האדם שמעבר לדלת גם בחושך מוחלט, מומלץ לרכוש עינית המצוידת בראיית לילה.

    השילוב בין כלל האמצעים הללו יציב בידינו אמצעי אבטחה נוח לשימוש ויעיל יותר מאי פעם.

    פתח צ'אט
    1
    💬 זקוק לעזרה?
    Scan the code
    שלום 👋
    אנחנו יכולים לעזור לך?