חנות און ליין לטכנאים

אך לבחור מחסום חניה אישי ?

שתף את הפוסט

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

אך לבחור מחסום חניה אישי ?

[/vc_column_text][boc_icon size="huge" icon_position="center" icon_color="#dd3333" icon="icon icon-car"][vc_column_text]תופסים לכם את החניה!

נמאס לכם לריב עם אנשים על החנייה שלכם!

אז כדאי לכם לבחור מחסום חניה אישי.

מחפשים מחסום חניה זול

מחסום חניה אישי מונע כניסה של גורמים לא מורשים לחנייה הפרטית שלכם בבית או בעסק.[/vc_column_text][vc_column_text]מדובר במתקן מתכתי בדרך כלל, עמוד חניה עגול מתקפל , מוצק וקומפקטי, המחובר לקרקע של אספלט, בטון או אבן, באמצעות יתדות מתכת.[/vc_column_text]

[boc_heading alignment="center" css_animation="bottom-to-top" color="#333333" font_size="50PX"]אז איזה סוגי מחסומים אישיים קיימים ואיך לבחור את המחסום המתאים לך ביותר:[/boc_heading][boc_icon icon_position="center" icon_color="#dd3333" icon="icon icon-car"][vc_column_text]סוג ראשון הנו מחסום זרוע, זהו הסוג הנפוץ ביותר של מחסומי חנייה. מחסום זרוע יכול להיות ידני או חשמלי. מחסום בכניסה לחניון פרטי מופעל בדרך כלל באמצעות שלט רחוק, בעוד בחניון ציבורי הוא מופעל אוטומטית באמצעות מנגנון כרטוס ותשלום.
  • מחסום חניה חשמלי – המופעל באמצעות מנוע, מספק בטיחות בעת שמירה על רמת נוחות מרבית. אין צורך לצאת החוצה מהרכב על מנת לנעול או לפתוח את המחסום באופן ידני. מאפשרים כניסה מהירה ונוחה. ניתן לתפעל את המחסומים בקלות באמצעות אמצעי פתיחה שונים כגון: שלט רחוק ואמצעי פתיחה סלולרית ובאמצעות מערכות בקרה. המחסום נפתח בשניות בודדות ונסגר לאחר פרק זמן השהיה שתוזמן מראש ע"י הטכנאי המתקין.
  • מחסום חניה עם מנעול המופעל ידנית אך מספק פתרון זול יותר.

[/vc_column_text]

[boc_icon icon_position="right" icon_color="#dd3333" icon="icon icon-car"][vc_column_text]סוג שני הנו עמודי חניה, אלו עמודי מתכת חזקים שיכולים להחליף את הצורך בשערים חשמליים. הם מותקנים בתוך צילינדרים מיוחדים השוקעים באדמה ובמצב פתוח הם לא מאפשרים לרכב לעבור אותם. עמוד חניה מתאים לבעלי חניות פרטיות המתגוררים בסביבה בה יש מצוקת חניה. שימוש במוצר ימנע את תפיסת החנייה על ידי כלי רכב אחרים ואי הנעימות הכרוכה בכך.[/vc_column_text][boc_icon icon_position="right" icon_color="#dd3333" icon="icon icon-car"][vc_column_text]סוגי עמודי חניה:
  • עמוד חניה סטנדרטי – יכול לבוא עם או בלי מנעול. העלאת וקיפול העמוד קלים ואינם מצריכים כוח פיסי. ניתן להתקין את העמוד על כל משטח: אספלט, בטון, ואבנים משתלבות. הנו המוצר הקל והפשוט ביותר להתקנה מבין עמודי החניה ומאפשר התקנה עצמאית ללא צורך בידע טכני מוקד. משמש לשמירה על חניה , המוצר עמיד לפגיעה של רכב מתקפל לצורך כניסה לחניה ומגיע עם מנעול.
  • עמוד תקרתי – זרוע המחובר לתקרה. בא עם שלט המפעיל את מנוע המחסום שגורם בעצם למחסום לעלות ולרדת ללא כל פעולה פיזית.
  • עמוד כנפיים – עמוד חניה הכולל כנפונים לשני צדי העמוד

[/vc_column_text]

[boc_icon icon_position="right" icon_color="#dd3333" icon="icon icon-car"][vc_column_text]תפעול עמוד חניה היינו פשוט, קל ונוח; כאשר הרכב אינו בחניה, יש להרים את העמוד מרצפת החניה ובעזרת המנעול , לנעול אותו בצורה זקופה כך ששום רכב לא יוכל להחנות במקום השמור. כשבעל החניה חוזר עם הרכב אל חנייתו, כל שעליו לעשות הוא לפתוח את המנעול, להשכיב את העמוד על הרצפה ולהחנות את רכבו עד לפעם הבאה. התקנת העמוד מתבצעת באמצעות קדיחה והחדרת יתדות לעיצוב העמוד. במקרים מסוימים יש לצקת את העמוד לקרקע באמצעות בטון.[/vc_column_text][boc_icon icon_position="right" icon_color="#dd3333" icon="icon icon-car"][boc_heading alignment="center" color="#333333" font_size="50PX"]שאלות? נשמח לעזור לך![/boc_heading][/vc_column][vc_column][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][contact-form-7 id="33180"][vc_video link="https://youtu.be/K3jKZ44D77M"][/vc_column][/vc_row]

הירשם לניוזלטר שלנו

קבל עדכונים ולמד מהטובים ביותר

עוד לחקור

רוצה להגן על הנכס

המומחים למצלמות אבטחה - 20 שנות ניסיון וידע מקצועי

פנה אלינו ונשמח לתת לך הצעת מחיר

מצלמות אבטחה ממונעות HIKVISION
פתח צ'אט
1
💬 זקוק לעזרה?
Scan the code
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?